منظور از هاستینگ چیست

خرید میزبان مناسب یکی از مهمترین و اساسی ترین مراحل برای شروع هر تجارت آنلاین و وب است. به عنوان یک مدیر وب ،

توسط AKHSHIJNEWS در 25 خرداد 1400

خرید میزبان مناسب یکی از مهمترین و اساسی ترین مراحل برای شروع هر تجارت آنلاین و وب است. به عنوان یک مدیر وب ، پس از طراحی سایت خود ، باید میزبان اطلاعات خود را تهیه کنید.

امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات هاستینگ وب را ارائه می دهند که این امر هاستینگ را برای بسیاری از افراد دشوار می کند. در این مقاله ، در مورد تهیه میزبان ، نکاتی را ذکر می کنیم که باید هنگام خرید هاست در نظر گرفته شود و همچنین پس از این توضیحات ، شرکت محترم آذرآنلاین را معرفی کرده و نحوه خرید هاست از آذرآنلاین را توضیح می دهیم.

هاست مناسب بخرید

شرکت های مختلفی در ایران فعالیت دارند که میزبان و فضای اینترنتی می فروشند. در همین حال ، آذرآنلاین با بیش از 13 سال سابقه درخشان توانسته است جایگاه خود را در بین شرکت های میزبان تقویت و حفظ کند. خرید هاست از آذرآنلاین بصورت آنلاین بوده و پرداخت بصورت آنلاین در وب سایت این شرکت امکان پذیر است و از لینک https://azaronline.com می توانید کلیه خدمات هاستینگ ارائه شده توسط آذرآنلاین را مشاهده و خریداری نمایید.

آذرآنلاین میزبان اطلاعات و وب سایتهای بسیاری از سازمانهای دولتی و خصوصی و همچنین سایر کاربران است.

از آنجا که شرکتهای میزبان بین المللی مانند Godaddy خدمات با کیفیتی ارائه می دهند ، در ایران آذرآنلاین یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه کیفیت ، زمان و پشتیبانی است.

میزبان های آذرآنلاین در انواع مختلف موجود است. خرید هاست لینوکس برای افرادی که زبان برنامه نویسی وب سایت آنها php است توصیه می شود. در مقابل ، میزبانی ویندوز برای وب سایت های ASP مناسب است. همچنین ، خدمات هاستینگ در آذرآنلاین به انواع هاستینگ وردپرس ، میزبانی ویژه ، میزبانی با پهنای باند ، میزبانی قابل بارگیری ، میزبانی حرفه ای لینوکس ، میزبانی حرفه ای ویندوز و ... طبقه بندی می شوند. بنابراین ، می توان نتیجه گرفت که خرید هاست از آذرآنلاین ممکن است نیاز را برآورده کند.

 هاستینگ وردپرس آذرآنلاین منابع سخت افزاری بیشتری را فراهم می کند تا کاربران بتوانند به منابع زیادی که این CMS نیاز دارد پاسخ دهند.

مواردی که باید هنگام خرید هاست به خاطر بسپارید:

هنگام خرید هاست از آذرآنلاین یا شرکت دیگر ، باید موارد را در نظر بگیرید تا بر اساس آن بهترین انتخاب را انجام دهید. در اینجا برخی از عوامل مهم هاستینگ وجود دارد:

1- برآورد فضا و باند فرکانس:

فضای میزبان و پهنای باند هر میزبان متفاوت است. بنابراین ، هنگام خرید یک میزبان آذرآنلاین یا یک شرکت میزبان ، ابتدا باید به دنبال اندازه الگو و اسکریپت خود باشید. همچنین ، میزان اطلاعاتی را که دارید ارزیابی کنید و بر اساس آن یک میزبان مناسب تهیه کنید. باید توجه داشته باشید که در اواسط دوره آذرآنلاین می تواند به یک برنامه بالاتر ارتقا یابد ، بنابراین گزینه ارتقا گزینه خوبی است.

2- پایداری سرور:

اتصال بی وقفه و اتصال زمان کار بالا یکی از مهمترین موارد در تهیه میزبان است. میزبان آذرآنلاین تقریباً 100٪ آپدیت دارد. هرچه سرور وب پایدارتر باشد ، از گوگل بهتر به نظر می رسد.

3- بایگانی:

با خرید میزبان از آذرآنلاین ، می توان به کاربران اطمینان داد که شرکت به طور منظم از داده های خود پشتیبان تهیه می کند و در صورت نیاز به بازیابی ، همیشه مسئولیت آن را بر عهده دارد. البته باید در نظر داشت که پشتیبانی آذرآنلاین  نیز بصورت 24 ساعته در دسترس است و هر زمان که شخص نیاز به بازیابی اطلاعات داشته باشد می تواند با واحد پشتیبانی صحبت کند.

1- انواع خدمات و کیفیت آنها:

آذرآنلاین توسط دو مرکز داده داخلی و خارجی ارائه می شود. بنابراین برای کاربرانی که به هر دو نوع سرور برای ارائه خدمات نیاز دارند امکان پذیر خواهد بود.

2- قیمت:

مسئله قیمت ممکن است یکی از اصلی ترین پارامترهای خرید میزبان نباشد ، اما باید توجه داشت که بسیاری از مصرف کنندگان به این مهم توجه می کنند. میزبان آذرآنلاین همیشه بهترین کیفیت را برای کمترین سود فروش فراهم می کند و بنابراین مورد استقبال خریداران قرار می گیرد.

آخرین مطالب