مهمترین نکات برای خرید دزدگیر خودرو- جی پی اس خودرو

زمانی که شما متوجه می شوید کار از کار گذشته و سارق خودرو را دزدیده است، میتوانید با این قابلیت اتومبیل خود را

توسط AKHSHIJNEWS در 16 دی 1399

زمانی که شما متوجه می شوید کار از کار گذشته و سارق خودرو را دزدیده است، میتوانید با این قابلیت اتومبیل خود را خاموش کنید. همچنین این مدل دارای باتری قابل شارژ بوده و فقط با یک بار شارژ در حدود بیش از یک سال جواب خواهد داد. اگر اندازه ردیاب برای شما مهم است و دوست دارید ردیاب شخصی بسیار کوچک داشته باشید که توسط سارقین و دیگران به راحتی دیده و پیدا نشود می توانید از ردیاب مدل GM100 استفاده کنید که اندازه آن فقط ۳٫۵ در ۳٫۵ سانتی متر است و در حال حاضر کوچکترین ردیاب در جهان است. ردیاب خودرو که در بازار به جی پی اس خودرو نیز شهرت دارد قادر به ارائه سرعت و دادههای موقعیت مکانی لحظهای برای اتومبیل است و با استفاده از سیم کارت و مودم جی اس ام GSM(The Global System for Mobile Communications) اقدام به ارسال اطلاعات میکند. متاسفانه سرقت اتومبیل نیز کمی بالاست و نیروی انتظامی نمی تواند جلوی تمامی دزدی ها را بگیرد و ما به عنوان صاحب خودرو باید مراقب اتومبیل خود باشیم و نکات ایمنی و امنیتی را رعایت کنیم.

به هر شکلی که به قضیه نگاه کنیم باز هم به این نتیجه می رسیم که این روزها داشتن یک ردیاب و جی پی اس خودرو بسیار واجب و حیاتی است و سهل انگاری در خرید و نصب آن می تواند به پشیمانی منجر شود. اما بر خلاف نظر این دوستان باید عرض کنیم که این اتفاق برای هر کسی ممکن است بیفتد و بهتر است قبل از وقوع هر حادثه ای از آن جلوگیری کرده و اقدامات پیشگیرانه را تا حد امکان انجام دهیم. اگر شما مشکوکید که یک ردیاب خودرو غیرقانونی روی خودروتان نصبشده است میتوانید به افراد متخصص این زمینه مراجعه کنید. ردیاب فندکی مانند یک دزدگیرسیم کارتی خودرو عمل کرده و از دزدیده شدن خودرو جلوگیری میکند. ردیاب خودرو (حی پی اس ماشین) چیست؟ همچنین عمر عملکرد باتری به گونه ای در نظر گرفته شده تا در صورت قطع سر باتری خودرو ، ردیاب همچنان کارایی خود را حفظ کند. ابتدای امر پیشنهاد میکنیم در بین شرکتهای خوشنام و با تجربه دنبال ردیاب متناسب با خودرو خود باشید و سابقه آن شرکت ها را مد نظر قرار دهید. بدون شک قویترین ردیابی که در بازار وجود دارد ردیاب آهنربایی نظامی GR۱۵۰۰ است.

همچنین این مدل دارای باتری داخلی می باشد که در مواقع ضروری می تواند تا ۲۴ ساعت بدون برق ماشین کار کند. سیستم مدیریت از راه دور این تجهیزات قابلیت منحصر بفردی است که میتوان علاوه بر کنترل صحت عملکرد دستگاه، بدون نیاز به حضور فیزیکی تنظیم و بروزرسانی کرد. یک دزدگیر خوب قابلیت تنظیم حساسیت دارد. به طور مثال جی پی اس خودرو مدل GM250 ساخت شرکت ایمن ردیاب که قابلیت های زیادی مانند شنود، ردیابی مسیر، خاموش کردن خودرو، تعیین سرعت خودرو و … اگر درباره مورداستفاده از ردیاب خودرو شک دارید میتوانید با یک وکیل دراینباره مشورت کنید. اگر می خواهید مطمئن شوید که اتومبیل شما به طور دقیق و قدرتمند ردیابی می شود، به بهترین ردیاب GPS برای خودرو نیاز خواهید داشت. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و افزایش امنیت و ایمنی خودروها، نیاز به استفاده از ردیاب خودرو به میزان قابل توجهی احساس می شود. ۱- ردیاب خودرو قابلیت نصب بر روی چه خودرو هایی را دارد ؟

ردیاب خودرو به چه صورت فعال می شود؟ مسیریابی توسط پنل مخصوص آنلاینی است که فقط به دستگاه ردیاب خودروی شما تعلق دارد و به وسیله آن می توانید اقدامات مختلفی را انجام دهید. از آن جایی که این مدل به سیم کشی نیاز نداشته و فقط توسط آهنربا به اتومبیل نصب می شود، می توانید بعد از انجام کار، به راحتی آن را جدا کرده و یا به خودروی دیگری متصل کنید. ضمنا این دستگاه مسیر های پیموده شده رو ذخیره میکنه و هر زمان که نیاز داشته باشین میتونین مسیر ها رو روی نقشه شبیه سازی و بررسی کنید. برای مشاهده موقعیت های قبلی حتما نیاز به سایت و نرمافزار دلتا را دارید اما برای مشاهده موقعیت آنلاین، علاوه بر سایت و نرمافزار، از طریق پیامک هم میتوانید موقعیت دقیق را ببینید. در ردیابهای خودرو سیمکارتی قرار داده میشود که از GPRS پشتیبانی میکند و هنگامیکه درخواست دریافت اطلاعات را برای ردیاب بفرستیم، اطلاعات موردنظرمان را از طریق اینترنت و پیامک برای ما ارسال میکند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن