نکات مهم در هنگام خرید ریمل

 از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید ریمل باید به آن توجه کرد عبارت اند از:   انواع مختلف برس وق

توسط AKHSHIJNEWS در 12 شهریور 1400

 از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید ریمل باید به آن توجه کرد عبارت اند از:

 

انواع مختلف برس

وقتی به چوب دستی ریمل فکر می کنید ، احتمالاً در انتها یک برس تیز را تصویر می کنید. این روش کلاسیک برای ریمل زدن است که امروزه هنوز در محصولات مشاهده می شود. موها در طول ، شکل و اندازه های مختلف و برای جلوه های مختلف وجود دارند. بر اساس تجربه من ، موها برای طول ، جلوه برافراشته و متناسب با طول و حجم مناسب هستند.

 

اما نوع جدیدی نیز وجود دارد که به جای موهای سنتی از لاستیک ساخته شده است

 

مسواک هایی با دندانهای لاستیکی کوچک رایج می شوند. من برس های لاستیکی را ترجیح می دهم زیرا احساس می کنم می توان آنها را برای فرمول های خاص ریمل مناسب کرد تا به نتایج نهایی ایده آل خود برسند. طبق تجربه من ، برس های لاستیکی بیشتر عمر می کنند زیرا محصول پس از چند هفته استفاده بین دندان ها جمع نمی شود. هر بار مثل یک چوب تازه است. بهترین مارک های ریمل معمولا از متریال با کیفیت در ساخت محصول خود استقاده می کنند

 

قانون کلی: هرچه طول موها بلندتر باشد ، مژه ها بلندتر می شوند. یک برس بیضی شکل که به نوک نوک تیز می آید ، برای استفاده از محصول در سراسر سطح و گرفتن مژه های کوچک کودک در گوشه داخلی شما عالی است. یک برس برس مانند ساعت شنی همیشه حجم دیوانه کننده ای به شما می دهد. برسهای کوچک با دندانهای کوتاه برای حجم بهتر است ، اما برای طول زیاد زیاد نیست.

 

ریمل خود را به درستی پاک کنید

اگر می خواهید چند سال دیگر مژه ای برای شما باقی بماند ، پس از برداشتن ریمل چند ثانیه بیشتر لازم است. از بین بردن تقریباً ریمل مژه و ابرو و استفاده نکردن از محصول پاک کننده می تواند مژه ها را به راحتی بیرون بکشد و به ریشه آسیب برساند ، به طور بالقوه رشد مجدد را سخت تر کرده یا آن را به طور کامل متوقف کند.

 

بسیاری از مردم به شما خواهند گفت که آنها بهترین راه را برای برداشتن ریمل مژه شما دارند و هر راه دیگری به غیر از روش آنها اشتباه است. هنگام برداشتن ریمل مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آن را در حالی که هنوز روی مژه های خود قرار دارید شکسته کنید به طوری که برای پاک کردن آن فشار کمی اعمال شود.

 

آرایشم را با استفاده از دستمال پاک کننده آرایش روی همه چیز به جز مژه هایم پاک می کنم. سپس ، به آرامی یک پاک کننده روغن روی مژه هایم می زنم تا ریمل شکسته شود و از دستمال مرطوب برای پاک کردن همه آن استفاده می کنم. سپس صورتم را با آب گرم و پاک کننده خوب می شویم. آسان!

 

اگر پاک کننده روغن در اختیار ندارید ، یک دستمال مرطوب مرطوب نیز کافی است. فقط کافی است آن را برای چند ثانیه روی مژه های خود نگه دارید تا آنها بتوانند قبل از پاک کردن موها ، محصول حذف کننده را جذب کنند. نکته اصلی این است که صرف نظر از آنچه استفاده می کنید ، با یک دست سبک کار کنید.

 

چند گزینه دیگر ریمل

متوجه خواهید شد که ریمل در رنگ های مختلف وجود دارد. قهوه ای برای تقویت مژه ها بدون نیاز به درام کامل خوب است. رنگ آبی برای بیرون آوردن رنگ های مختلف چشم بسیار مناسب است. اما آیا تا به حال توجه کرده اید که چگونه همیشه چند رنگ مشکی متفاوت وجود دارد؟ در اینجا معامله با آن وجود دارد.

 

اغلب مشکی و سپس سیاه ترین مشکی را خواهید دید. پس چه فرقی می کند؟ Blackest Black یا Obsidian Black یا هر چیزی که آن را انتخاب کنند ، یک سیاه واقعی است که فقط با رنگدانه های سیاه ساخته شده است. رنگ مشکی معمولاً کمی قهوه ای در خود دارد تا سایه را نرم کند ، مانند هر موی مشکی طبیعی. معمولاً حتی قابل توجه نیست ؛ این کار فقط کمی راحت تر به نظر می رسد (در اینجا مقصود از جمله نیست) زیرا رنگ مشکی کامل گاهی اوقات برای پوست روشن یا ظاهر نرم چندان خوشایند نیست.

 

و سپس اسفنج ها وجود دارد! اسپولی یک برس ریمل یدکی و یکبار مصرف است. وقتی شروع به استفاده از اسپولین کردم ، ریمل من به بهترین شکل ظاهر شد. ریمل خود را مطابق معمول بمالید و سپس یک اسپولی را روی مژه های خود بمالید. این کار باعث می شود که محصول و مژه های شما تقویت شود و هرگونه ریمل اضافی را از بین ببرید ، که ممکن است در طول سایش متراکم یا لکه دار شود. اگرچه فقط کمی محصول را از بین می برد ، اما مژه های شما را کم یا سست نمی کند - در واقع برعکس. این محصول را یکدست می کند و آنها را در بهترین حالت ظاهر می کند. اینها را می توانید در هر فروشگاه لوازم آرایشی یا صدها دستگاه در آمازون تهیه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن