پوستر دیواری چه مدلی بخریم ؟

پوستر دیواری چگونه است؟ یکی از انواع دیوارپوش ها، پوستر دیواری است. در این دیوارپوش، تصاویر مختلف پوستری برای

توسط AKHSHIJNEWS در 28 مرداد 1400

پوستر دیواری چگونه است؟

یکی از انواع دیوارپوش ها، پوستر دیواری است. در این دیوارپوش، تصاویر مختلف پوستری برای محیط های مختلف، زینت بخش دکوراسیون داخلی بوده و زیبایی را برای محیط فراهم می نماید. در واقع پوستر دیواری یکی از انواع کاغذ دیواری ها است که در آن تصاویری مهیج را برای منزل فراهم می توان کرد.

استفاده از روش های سنتی هیچ گاه نمی تواند زیبایی در حد پوستر دیواری را فراهم آورد و بسیار هزینه بر می باشند. شما دیگر با روشی نظیر گچ کاری نمی توانید تصاویری نظیر پوسترهای دیواری را فراهم آورید.

پوستر دیواری چگونه نصب می شود؟

نحوه نصب پوستر همانند کاغذ دیواری است. برای نصب ابتدا بایستی دیوارها، ترمیم و سطحی صاف برای نصب فراهم شود، سپس نصب توسط متخصص حرفه ای انجام شود. برای نصب از چسب مخصوص که همان چسب کاغذ دیواری است، استفاده می شود.

در نصب پوستر دیواری نیازی نیست محیط تخلیه شود زیرا کثیف کاری نداشته و سریع و در زمان کوتاه عملیات نصب انجام می شود. حال شما روشی نظیر رنگ کاری را در نظر بگیرید. چند روز نیاز است تا کارگران برای محیط شما رنگ آمیزی نمایند، هزینه و آسیب به وسایل یا بوی نامطبوعی که رنگ برای محیط ایجاد می کند را نیز در نظر بگیرید.

مزیت پوستر دیواری و کاغذ دیواری قابلیت نصب آسان آن است، این امر باعث می شود که براحتی طرح دلخواه را برای محیط نصب و راه اندازی نمود. قابلیت استفاده از طرح های مختلف و تعویض پوستر را روش های سنتی ندارند.

پوستر دیواری با چه طرحی را انتخاب نماییم؟

شاید فکر میکنید که محدودیت طرح برای پوسترهای دیواری وجود دارد، خیر این چنین نیست. برای هر مکانی می توان از طرح دلخواه برای آن استفاده نمود. در ثانی امکان سفارش طرح دلخواه برای شما وجود دارد، البته بایستی طرح را به واحد چاپی آن ارائه دهید و تنها واحدهایی که امکان چاپ را دارند می توانند طرح سفارشی را برای پوستر دیواری فراهم آورند.

گروه های سنی مختلف یا جنسیت های متفاوت قادر به استفاده از طرح سفارشی برای خود هستند. طرح های کودکانه یا طرح هایی برای بزرگسالان هیچ محدودیتی وجود ندارد. به عنوان مثال کودکان می توانند طرح های زیبایی از تصاویر کارتونی یا حیوانات زیبا و جذاب را برای خود انتخاب نمایند.  طرح های فشن یا کلاسیک و سنتی و بسیاری دیگر از طرح ها قابل استفاده برای پوستر دیواری است. یکی از طرح های آرامش بخش که محیطی آرام و دل انگیز را برای شما فراهم می آورد، طرح طبیعت است. در پوستر دیواری طبیعت از تصاویر گل ها، مناظر و بسیاری دیگر از تصاویر کوه ها، جنگل ها و ... استفاده می شود و لذت و شور بسیاری را در مخاطبان ایجاد می کند.

یکی از طرح های زیبا برای پوستر دیواری، پوستر سه بعدی است. به طور طبیعی سه بعدی بودن یک تصویر آن را واقعی نشان داده و بسیار جذاب است. از این رو طرح های سه بعدی مخاطبان بسیاری دارد. این طرح ها بخصوص در تصاویر مناظر و طبیعت بسیار مهم تر می باشد زیرا تصویر را طبیعی نشان داده و افراد از دیدن آن ها لذت خواهند برد. طرح های سه بعدی را می توان در مکان های مختلف نصب نمود و از دیدن آن لذت برد. از لحاظ قیمت این طرح ها تفاوت چندانی با سایر طرح ها نداشته و تهیه آن بسته به امکانات خود واد چاپ و تهیه کاغذ دیواری است زیرا نیازمند بکارگیری تجهیزات خاص چاپی است.

برای انتخاب طرح دلخواه پوستر دیواری، دکوراسیون داخلی خود را نیز در نظر بگیرید. هماهنگی و هارمونی بین رنگ ها و وسایل خانه با پوسترهای دیواری می تواند زیبایی فراوانی را برای دکوراسیون داخلی شما فراهم آورد. اگر محیطی شاد و لاکچری دارید بایستی از طرح ها و رنگ های شاد استفاده کنید. طرح های مدرن و فشن در مکان های شیک قابل استفاده هستند. شما بارها با طرح های فشن در مکان هایی نظیر آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مواجه شده اید. یا در مورد مکان هایی نظیر مکان های سلطنتی که مبلمان شیک و سلطنتی و شاهانه بکار می برند نیازمند بکارگیری پوستر با طرح های سلطنتی و شاهانه می باشند. در حالی که مکان هایی نظیر مکان های کودکانه نیازمند بکارگیری طرح های شیک کودکانه می باشند.

مزیت بکارگیری پوستر برای زیبایی دکوراسیون داخلی در آن است که می توان تنوع طرح ها را برای محیط زندگی خود فراهم نمود.

منبع

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن