چاپ سه بعدی برای کارهای نساجی

راه حل جدید اچ پی Metal Jet S100 برای جت بایندر فلزی که اکنون دارای ماژول های متعددی از جمله پودر زدایی و پخت

توسط AKHSHIJNEWS در 27 شهریور 1401

راه حل جدید اچ پی Metal Jet S100 برای جت بایندر فلزی که اکنون دارای ماژول های متعددی از جمله پودر زدایی و پخت است، اکنون به صورت تجاری در دسترس است. (با احترام به HP)

HP Inc.، Palo Alto، کالیفرنیا، ایالات متحده، اعلام کرده است که Metal Jet S100 Solution برای جت بایندر فلزی (BJT)، که دارای چندین ماژول برای گردش کار BJT، از جمله پودر زدایی و پخت است، اکنون به صورت تجاری در دسترس است. این اعلامیه در جریان رویداد بین‌المللی فناوری تولید 2022 (IMTS) اعلام شد، جایی که HP فناوری ساخت افزودنی فلزی خود را به نمایش می‌گذارد.

Metal Jet S100 Solution که برای تولید انبوه قطعات ساخته شده با مواد افزودنی طراحی شده است، قابلیت‌های تولید با حجم بالا را ارائه می‌کند و می‌تواند به عنوان بخشی از یک گردش کار یکپارچه از طریق اشتراک و ارائه خدمات خریداری شود، و این شرکت ادعا می‌کند «سطح بی‌سابقه‌ای از فنی و مزایای کسب و کار برای مشتریان، کمک به آنها برای دستیابی به اهداف خود برای تحول کسب و کار." راه حل مدولار امکان انتقال واحدهای ساختمانی بین چهار ایستگاه مختلف را فراهم می کند، به این معنی که کاربران می توانند به طور مداوم تولید را در مقیاس برای تولید انبوه فلز انجام دهند.

این چهار «ایستگاه» شامل ایستگاه مدیریت پودر Metal Jet S100، چاپگر HP Metal Jet S100، ایستگاه پخت اچ پی متال جت S100 و ایستگاه حذف پودر HP Metal Jet S100 است. قابل ذکر است، ایستگاه حذف پودر، حذف خودکار پودر را به عنوان یک مرحله یکپارچه در جریان کار امکان پذیر می کند و می تواند با نیازهای خاص برنامه های مختلف تنظیم شود. تجهیزات پخت، برای مرحله نهایی در گردش کار BJT، از ارائه دهندگان شخص ثالث در دسترس است.

دیدیه دلتورت، رئیس بخش شخصی سازی و چاپ سه بعدی اچ پی گفت: «ما شاهد کل صنایع، از صنعتی گرفته تا مصرف کننده، و مراقبت های بهداشتی تا خودرو هستیم، که به دنبال تغییر دیجیتالی فرآیندهای تولید و زنجیره تامین خود در دنیایی هستیم که نوسانات یک امر عادی است. . «همانطور که وعده تولید افزودنی پابرجاست، HP تبدیل به یک شریک قابل اعتماد برای کمک به سرعت بخشیدن به مسیر تولید شده است. معرفی راه حل تجاری جدید Metal Jet ما، همراه با همکاری نوآورانه با رهبران بازار مانند اشنایدر الکتریک، طرح اولیه تولید پایدار، قابل اعتماد و کارآمدتر را ارائه می دهد.

رامون پاستور، رئیس جهانی و مدیر کل 3D Metals، HP Inc، اظهار داشت: "از زمان اعلام پیشرفت فناوری Metal Jet در سال 2018، ما در تلاش هستیم تا پیشرفته ترین راه حل تجاری صنعت را برای تولید انبوه فلزات سه بعدی توسعه دهیم. قطعات فلزی پرینت سه بعدی یک نیروی محرکه کلیدی در تحول دیجیتال هستند و راه حل جدید Metal Jet S100 یک پیشنهاد فلزات در سطح جهانی را برای مشتریان ما فراهم می کند، از اولین طراحی ها تا تولید، اما مهمتر از آن، به آنها کمک می کند تا پتانسیل نامحدود را درک کنند. برای تولید دیجیتال.”

منابع: diseñador 3d, 3d house design

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن