چگونه اندازه گیتار مناسب را انتخاب کنید

گیتارهای استارت خوب دارای اشکال و اندازه های مختلفی هستند و یافتن وسیله ای که احساس خوبی داشته باشد و "مناسب"

توسط AKHSHIJNEWS در 3 آبان 1400

گیتارهای استارت خوب دارای اشکال و اندازه های مختلفی هستند و یافتن وسیله ای که احساس خوبی داشته باشد و "مناسب" باشد برای هر دانش آموز مشتاق بسیار مهم است - به ویژه دانش آموزان جوان که هنوز به طور کامل رشد نکرده اند. اندازه های نادرست گیتار  پاپ می تواند بر توانایی شما در نواختن تأثیر بگذارد و دانش آموزان جوان می توانند به دلیل عرض گردن گیتار ، وزن بیشتر ، فاصله بیشتر فرها و گیتارهای بزرگ سایز داشته باشند و ممکن است نتوانند همه نت ها را بنوازند.

 

اگرچه ممکن است خرید یک مدل تمام عیار که دانش آموز می تواند در آن رشد کند وسوسه انگیز باشد ، اما واقعیت این است که یک دانش آموز به احتمال زیاد از تلاش برای نواختن یک ساز بسیار بزرگ برای بدن و دستان خود ناامید می شود. چندین تولید کننده گیتار گیتارهایی با مقیاس کوچک می سازند ، و اینها می توانند گزینه های خوبی برای دانش آموزان جوانی باشند که تازه شروع به کار کرده اند.

 

کارت اندازه گیری گیتار

هنگام انتخاب بین اندازه گیتار ، ممکن است لازم باشد سن افرادی را که برای آنها گیتار خریداری می کنید ، در نظر بگیرید. به طور کلی ، متخصصان ما گیتار نیم سایز را برای سنین 5 تا 7 سال ، گیتار سه چهارم را برای سنین 7 تا 10 سال و گیتار سایز بزرگ را برای سنین 11 سال به بالا توصیه می کنند.

 

این توصیه ها براساس ارتفاع متوسط برای این محدوده سنی است ، بنابراین بسته به قد فرزند شما ممکن است به اندازه دیگری نیاز داشته باشید.

 

نمودار راهنمای اندازه گیتار

طول کل در مقابل طول مقیاس یک گیتار

سازندگان گیتارهایی در اندازه های ¾ و make می سازند تا نواختن آنها برای دانش آموزان جوان راحت تر شود. اما در تعیین بهترین اندازه گیتار برای دانش آموز خود ، باید طول کلی گیتار و همچنین طول مقیاس را در نظر بگیرید. دو گیتار مقیاس کوتاه ، هر دو گیتار اندازه هستند ، می توانند طول کلی و شکل/ضخامت بدن متفاوتی داشته باشند ، بنابراین همیشه باید از دانش آموز خود بخواهید که گیتار را در دست بگیرد تا مطمئن شود که به راحتی به کل گردن می رسد.

 

این مدل های کوچک شده برای دانش آموزان جوان آسان تر است ، زیرا گردن آنها کوتاهتر است و آنها را به گیتارهایی با مقیاس کوتاه تبدیل می کند. طول مقیاس اندازه گیری طول رشته بین مهره و زین است. اساساً ، این قسمتی از سیم است که هنگام نواختن می لرزد.

 

طول مقیاس 25 تا 25.5 اینچ مقیاس طولانی در نظر گرفته می شود که در گیتار با اندازه کامل استاندارد است. هر چیزی بین 24.5 تا 21 اینچ مقیاس کوتاه است. از آنجا که همه طول مقیاس ها از سیم های یکسانی استفاده می کنند ، گیتار با مقیاس کوتاهتر هنگام تنظیم ، کشش کمتری روی سیم ها خواهد داشت. این باعث می شود که برای یک دانش آموز جوان تر راحت تر نگران باشید.

 

بهترین مارک های گیتار برای یادگیری

گزینه های بسیار خوبی برای گیتار اول وجود دارد که ارزان و کاملاً مناسب هستند. اگر هزینه اصلی در نظر گرفته شده است ، هنوز می توانید به نوازنده تازه کار خود یک گیتار استارت خوب بدهید که با تمرین در گروه احساس خوبی خواهد داشت. اگر فرزند شما برای انجام کارهای جدی تر آماده است ، امکانات زیادی برای خرید گیتار وجود دارد.

 

خرید FENDER SQUIER در مقابل GIBSON EPIPHONE GUITAR برای یادگیری

اگر به دنبال گیتار برای یادگیری هستید ، دو نام بزرگ در تولید گیتار دارای مارک های فرعی مقرون به صرفه هستند که به راحتی قابل انتخاب هستند-Fender سازهای Squier و گیبسون Epiphone را می سازد.

 

آیا این برندها برای مبتدیان مناسب هستند؟

هر دو مارک دارای طیف وسیعی از گزینه ها برای پخش کننده های اولیه هستند ، مانند بسته های اولیه که شامل گیتار ، آمپر ، کابل و همه وسایل تزئینی است که باعث می شود فرزند شما به برق متصل شود و آماده خرد کردن محصولات کلاسیک به قیمت چند صد دلار و تغییر باشد. به هر دو مارک همچنین گزینه های کوچکی برای دانش آموزان جوان تر دارند: Fender Squier ، Fender Squier Mini و Epiphone Junior.

 

سازندگان گیتار دیگری نیز در همان قیمت رقابت می کنند و بسیاری از آنها سازهایی با کیفیت قابل مقایسه می سازند. نظرات آنلاین را بخوانید و در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.

 

سایر مارک های خوب گیتار برای مبتدیان

به عنوان یک خریدار ، شما ممکن است مایل به خرید یک ساز گران قیمت برای مبتدیانی نباشید که تازه در حال یادگیری گیتار هستند ، اما اگر قدری در مقیاس هزینه بردارید ، گزینه های کافی برای چرخاندن سر شما وجود دارد. Fenders و Gibsons قشنگتری وجود دارد ، به همراه سایر مارک های مجلل تر مانند PRS (پل رید اسمیت).

 

برخی از مارک های کمتر شناخته شده مانند Gretsch و Schecter نیز گیتارهایی با ظاهر و صداهای منحصر به فرد ارائه می دهند. همه این مارک ها در ساخت سازهای با کیفیت شهرت خوبی دارند ، اما مهمترین چیز این است که آیا گیتار به دانش آموز انگیزه می دهد و او را به نواختن وادار می کند.

 

آخرین مطالب