چگونه هوشمندسازی 6 بخش از ساختمان از مصرف برق و هزینه آن کم می‌کند؟

ادغام کنترل خانه هوشمند آخرین تکنولوژی، ساده - کافیست یکی از سناریوهای از پیش تعریف شده را گزینش کنید که بر اس

توسط AKHSHIJNEWS در 28 آبان 1401
ادغام کنترل خانه هوشمند آخرین تکنولوژی، ساده - کافیست یکی از سناریوهای از پیش تعریف شده را گزینش کنید که بر اساس آن سیستم پارامترهای عملیاتی بهینه را برای دستگاه های لازم. منزل بر شالوده خواسته های صاحب و مالک و بر شالوده موقعیت محیطی موجود، چه در درون و چه در بیرون از محل خواهد بود. چنانچه نمی خواهید خودتان فکر کنید که کدام دستگاه را بخرید، روبتک کیت های آماده ای برای نیازهای مختص دارد. برخی از لامپ های هوشمند حتی یک برنامه منحصر دارند، بنابراین می توانید از شیوه تلفن خود به آن متصل شوید و رنگ را به راحتی تغییر‌و تحول دهید. تراز بعدی از فرآیند هوشمند سازی ساختمان دارای نسل دوم، تامین قطعات مورد نیاز است. همین قطعات از بهترین و دارای شهرت ترین کمپانی های جهانی فعال در حوزه internet شی ءها تنظیم می گردد. این قطعات به وسیله کارشناسان آی تی و برنامه نویس و الکترونیک شرکت شخصی سازی شده و از طرز اتصالات بی سیم اصلی یکدیگر هماهنگ می شوند. نکته اهمیت در خصوص روشنایی هوشمند، پیاده سازی نورپردازی بنیادی و حرفه ای می باشد که حیاتی به کارگیری از روشنایی یک منزل زنده و مالامال انرژی اصلی قابلیت تغییر و تحول مود و اتمسفر فضا، مصرف انرژی بهینه و پیاده سازی سناریوهای امنیتی را آماده می سازد.
  • به‌عنوان‌مثال، درهای هوشمند را می‌توان طوری تنظیم کرد که زمان نزدیک شدن به آپارتمان، خودرو یا تلفن هوشمند شما را شناسایی نماید و به شما قابلیت دسترسی بدون سوییچ یا این که کارت به پارکینگ را بدهد.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه افراد مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • هنگام انتخاب تجهیزات امنیتی برای منزل هوشمند مطلقا نوعی از تجهیزات برندهای هوشمندسازی را انتخاب کنید که کاربری آن برای کلیه اشخاص خانواده از جمله سالمندان و کودکان ریلکس باشد و به سواد دیجیتال خاصی نداشته باشد.
  • با این وجود اساسی کارگزاری سوییچ دیمر روشنایی هوشمند می تواند به معنای انجام سیم کشی دوباره الکتریکی باشد.
  • اکثر همین دستگاه‌های اینترنت شی ها حیاتی حسگرهایی هستند که تغییرات حرکت، دما و نور را در اختیار گرفتن می کنند تا کاربر بتواند اطلاعاتی در گزینه محیط اطراف دستگاه به دست آورد.
ما هم‌اکنون نیز می‌توانیم از ربات‌هایی به کار گیری نماییم که لباس‌ها را تا می‌کنند؛ البته صرفا یک جاروبرقی رباتیک را بر روی فرش خود قرار بدهید تا بفهمید که ما یک سری ده سال اصلی آنچه که حقیقتا می‌خواهیم فاصله داریم. یکسری عمل را که به طور سنتی می بایست به‌صورت دستی انجام شوند، را مداد می‌کند. در مخلوط کلیدی بقیه ابزارهای موجود در خانه شما، دوشاخه های هوشمند ممکن می باشد از رویه به دور از هر جایی حیاتی اتصال internet پر‌نور و خاموش شوند. خاموش کردن وسایلی که در طول روز استفاده نمی شوند به صرفه جویی در مصرف الکتریسیته یاری می کند. اتاق خواب شما مستمند تعداد متعددی پریز به جهت شارژر، پنکه، بخاری، تلویزیون، چراغ خواب و … است.

پریز هوشمند چیست؟

روش کنترل محلی سیمیبسته به پروتکل های انتقال دیتا مورد استعمال برای سیستم خانه هوشمند، ممکن است رسانه انتقال دیتا از طریق جفت پیچ خورده (کابل شبکه کامپیوتری)، سیم کشی الکتریسیته (پروتکل سیستم X10) یا این که کابل دیگری داشته باشد. در هر کنترل‌کننده منطقه‌ای و مرکزی، سیستم در دست گرفتن منزل هوشمند خروجی‌ای برای ارتباط سیمی دارای دستگاه‌های کنترلی و همینطور تبادل اطلاعات اهمیت بقیه دستگاه‌های هوشمند که «فرعی» آن هستند، آماده می‌کند. در صورتی که یک سری دستگاه وجود داشته باشد، رابط اهمیت استعمال از یک سوئیچ بسط می‌یابد (به «ماژول‌های توسعه و گسترش ارتباطات» در بالا مراجعه کنید)، و چند شاخه ساخت می‌کند. دسته‌بندی نشده همچنین همین سیستم ها سبب ساز کاهش مصرف انرژی شده و در ارتفاع قدمت سیستم های گرمایشی و سرمایشی مفید است. این خانه‌ی سه‌طبقه که به شکل موزه و به جهت سکونت دو نفر طراحی شده است، به امداد دو تکنولوژی هوشمند و سبز، از پاراگراف سیستم اتوماسیونی که مقدار مصرف انرژی خانه را کنترل می‌کند، یک عدد از بهترین خانه‌های هوشمند در جهان است. نگاه نمودن در آینه‌ی حمام این ساختمان نه‌تنها انعکاس رخ شما، بلکه اخبار و وضعیت آب‌و‌هوا را نیز خانه هوشمند نشان می‌دهد. می‌توانید برای دوش گرفتن انحصار هنگامی گزینش کنید تا هنگامی از همین حد عبور کرد، به شما هشدار بدهد. برای در اختیار گرفتن دمای اتاق، یک گیرنده و ترموستات بی‌سیم به جهت اتصال سیستم گرمایشی/خنک‌کننده ساختمان به سیستم در اختیار گرفتن کارگزاری می‌شود. بعد به یاری اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی تبلت یا تلفن همراه هوشمند یا این که بقیه دستگاه‌های در دست گرفتن از شیوه بدور می‌توان دمای دلخواه را بر مبنا ساعت‌های شبانه‌روز یا این که روزهای هفته تنظیم کرد. پس می‌توان گفت خانه‌ای که امکانات، تجهیزات یا بخش‌های متعدد ساختمان‌ آن به شکل خودکار یا این که به رخ کنترل از رویکرد دور، مدیریت بشود و قابل دسترسی باشد، خانه هوشمند محسوب می‌شود. ۵- خاموش و پر‌نور نمودن چراغ‌ها و اسباب خانگی از دیگر قابلیت‌های هوشمندسازی خانه است. منزل هوشمند خانه‌ای می باشد که حیاتی به کارگیری از فناوری‌های مختلف، از خط مش دور یا به شکل خودکار، قابل مدیر یا این که قابل در اختیار گرفتن است. شما با به کارگیری از اینترموستات‌های هوشمند، دما و مصرف انرژی را در منزل هوشمند خویش به آسانی مدیریت کنید. بعضا از این دستگاه‌ها می‌توانند میزان مصرف انرژی را به شما گزارش بدهند تا فیلترها را عوض کنید. منزل هوشمند اهل ایران شباهت متعددی اهمیت خانه‌های هوشمند دیگر در عالم دارااست البته در مواردی در بخش تجهیزات یا پروتکل‌های آن ممکن میباشد مهم بقیه نقاط متعدد باشد.

چگونه می توان دستگاه های هوشمند منزل خود را ایمن کرد

برای روش کنترل محلی سیمی از در اختیار گرفتن پنل ها و سوئیچ ها (دکمه ای و لمسی) که به یار کیت و به رخ جداگانه ارائه می شود به کارگیری می شود و از شیوه کامپیوتر یا لپ تاپ متصل به کابل هم قابل در اختیار گرفتن است. بدون تردید نحوه کار در ساختمان هوشمند تفاوت اکثری اصلی سیستم سیم‌ کشی برق سنتی دارد، البته عمده‌ترین تفاوت این دو سیستم در جزء‌جزء‌کردن مدار فرمان از مدار قدرت است. تفاوت اساسی دیگر سیستم سیم‌ کشی ساختمان به روش‌های نوین اساسی جور سنتی همین است که حتی پس از انجام مراحل سیم‌ کشی برخلاف روش سنتی می‌توان نحوه در دست گرفتن اسباب و اثاث به نقل از سایت مجله ای برقی و روشنایی را از شیوه تولید تغییر و تحول در برنامه نرم‌افزاری دارای ربط تغییر داد. دسته دیگر مربوط به پروتکل های بیسیم بوده که در هم اکنون حاضر نیکی تنها در کشور‌ایران بلکه در تراز در بین الملل به عنوان پکیج هوشمند سازی منزل دوچندان گزینه دقت قرار گرفته اند. شالوده کار همین پروتکل ها امواج رادیویی ماند خانه هوشمند و یا internet ( هوشمند سازی بیسیم ) ، فارغ از نیاز به هیچگونه سیم کشی، می باشد. در نتیجه فارغ از نیاز به ذره ای تغییر در سیم کشی ساختمان و یا نیاز به سیم کشی بیشتر منزل هوشمند بیسیم ارزان پیاده سازی می شود.

مزایا و امکانات ساختمان هوشمند

به اين ترتيب، می‌توان حیاتی يک برنامه‌ی کاربردی سیستم روشنایی هوشمند خانه را در دست گرفتن کرد. اهمیت لامپ‌های وای‌فای دیگر نیاز به هزینه‌‌کرد مازاد به جهت خرید کردن هاب مستقل و جداگانه به جهت پیاده‌سازی سیستم هوشمند روشنایی نیست. برای بسیاری، نیروی محرکه ساخت یک منزل هوشمند، پتانسیل صرفه جویی در انرژی و در سرانجام هزینه است. ترموستات‌های هوشمندی مانند ترموستات های Ecobee و Nest می‌توانند گرمایش و سرمایش را کارآمدتر در دست گرفتن کنند.

هدف از منزل هوشمند چیست

حتی برخی از دانشمندان همین احتمال را ارائه می کنند که هوش های تصنعی و مصنوعی در آینده زندگی بشرت را گزینه تحدید قرار خواهد داد. هوشمندسازی یک آشپزخانه می تواند شامل تجهیزاتی همچون غذاساز و مایکروویو، چای ساز، اهرم شیر گاز، شیر آب هوشمند و … باشد. به کارگیری از تجهیزات هوشمند در آشپزخانه به ارتقاء راحتی شما یاری می کند.

لامپ هوشمند به چه صورت کار می کند؟

هر یکسری که شتاب رشد ساختمان‌های هوشمند به ‌شدت افزایش پیدا کرده است. در یک تعریف یک جمله ای خانه هوشمند یک منزل مدرن هست که در آن علاوه بر اینکه افراد خانواده با یکدیگر ارتباط دارا‌هستند ، وسایل و اسباب و اثاث منزل هم دارای هم ارتباط دارند . در هر خانه، می‌توان با اختصاص دادن دسته‌يیِ از شکلک‌ها لامپ‌های هر اتاق را در يک دسته قرار داد. برای مثال، می‌توان چراغ‌های اتاق نشیمن را اصلی میوه نشانه‌گذاری کرد و چراغ‌های اتاق عمل را حساس شکلک لبخند. و همين‌طور به جهت دسته‌بندی بقیه‌ی چراغ‌های منزل می‌توان از باقی شکلک‌ها به کارگیری کرد. جالب میباشد بدانید که لامپ‌های هیو از قدیمی‌ترین محصولات روشنایی هوشمند به حساب می‌آیند. هزینه هوشمند کردن یک خانه بستگی بهامکانات خانه هوشمند گوناگون میباشد شما اساسی تماس و درخواستمشاوره کلیدی فریتزکارشناسان فریتز برای نظارت ارزش و هزینه هوشمند سازی ساختمان شما را راهنمایی میکنند. تجهیزات منزل هوشمند محدودیتی ندارند اما مهم‌ترین و کاربردی ترین آن‌ها، سیستم روشنایی هوشمند، سیستم امنیتی هوشمند و غیره است. این خانه‌ها علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارا‌هستند مثل گران بودن تجهیزات، احتمال هک شدن خانه هوشمند توسط هکرها و دیگر موارد. شما اهمیت به کارگیری از سیستم های روشنائی هوشمندیا در اختیار گرفتن نور می‌توانید برنامه ریزی نمایید که چه مقدار نور لازم دارید. همینطور می‌توانید از راه دور، چراغ‌های منزل هوشمند خویش را خاموش یا روشن کنید.

ایجاد فضای شخصی اصلی روشنایی هوشمند

یعنی شما می‌توانید در هر زمان، داده ها مربوط به بخش‌های مختلف خانه را تماشا کنید.. در صورتی که منزل را سوراخ و فراموش کرده‌اید که شوفاژها را خاموش کنید، اهمیت چند کلیک می‌توانید سیستم گرمایشی و سرمایشی، اجاق گاز و لامپ های اضافی را خاموش و از قبض های نجومی آب، برق و گاز فراروگریز کنید. همینطور اگر خدای نکرده منزل شما در گیر آتش سوزی شود، سیستم هوشمند می‌تواند در سریع‌ترین دوران ممکن به شما اطلاع دیتا و خودش آتش را مهار کند. ساخت وسایل دکوری خانگی روشن یا این که خاموش نمودن چراغ ها می تواند کاری مشقت بار و طاقت فرسا باشد چون قبل از واضح کردن چراغ ها می بایست به سمت دکمه روشنایی بروید. ، البته هنگامی کلیدهای روشنایی از یکدیگر فاصله متعددی داشته باشند، و شما هم درگیر به عمل دیگری باشید، می تواند ناخوشایند باشد. همه ما شده که در رختخواب موقعی که خواب چشمانمان را گرفته است یادمان میاید که چراغ ها را خاموش نکرده ایم. یا این که مثلا گهگاه دوست داریم در رختخواب کلیدی خواندن مکتوب به خواب برویم البته سپس از این‌که خوابمان برود چه کسی چراغ ها را خاموش کند؟!. این مرکز بر شالوده اطلاعاتی که از بخش های مختلف اخذ می‌کند بر پایه برنامه هایی که از قبل در آن تعبیه شده است و با دقت به موقعیت به وجود آمده واکنش قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد. آسانسور هوشمند مهم استفاده از تکنولوژی کارت ها طراحی شده است به طوری که دسترسی به آن برای کاربران انحصار هایی دارد. برخی شرکت‏ها هم میباشند که به هر دلیلی نمی‏خواهند یا این که نمی‏توانند وارد این کنسرسیوم شوند زیرا قیمت محصول ‏ها بالا می‏رود و فروش متاع نیز در بازارهای هدف آنها سخت می‏شود. اکثری از سیستم‌های هوشمند اصلی امکان در اختیار گرفتن از راه دور هستند؛ به‌این ترتیب، چنانچه فراموش نمایید قهوه‌ساز را پیش از شکاف خانه هوشمند منزل خاموش کنید، اضطراری وجود ندارد مجدد به خانه برگردید. تنها به اندازه هست به قابلیت در دست گرفتن از رویکرد دور سیستم روی گوشی یا کامپیوتر دسترسی داشته باشید تا کاسه یک‌سری ثانیه دستگاه را خاموش کنید. سیستم هوشمند در واقع مرکز فرماندهی یا این که همان مغز متفکر منزل هست که کل دستگاه‌ها را کنترل می‌کند. سیستم مدیریت هوشمند یا این که BMS خانه هوشمند، نقطه مرکزی سیستم منزل هوشمند می باشد و دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد. این سیستم کلیه برنامه‌های متعدد را به شکل واحد ترکیب می‌کند و از همین روش شما می‌توانید خانه هوشمند خود را از رویه دور دارای به رخ مداد در دست گرفتن کنید. همچنین امروزه استفاده از فناوری بلوتوث و وای‌فای به جهت خانه‌های هوشمند محبوبیت متعددی پیدا کرده‌ است. درصورتیکه شما در خانه هوشمند یا هر ساختمان هوشمند ساکن باشید، می‌توانید کل اجزای آن و تجهیزات آن را اهمیت به کار گیری از روش‌های در دست گرفتن از شیوه بدور یا با به کارگیری از طرز خودکار، مدیر کنید. دستیارهای در اختیار گرفتن صدا نظیر دستیار وب سایت گوگل و الکسای آمازون در دست گرفتن دستگاه های خانه هوشمند را حیاتی گفتن امرها معمولی ای مانند «هی گوگل، چراغ را روشن کن» آسان می کنند. آن نیز به ادله مقدار امنیتی است که این لامپ‌ها برای خانه مهیا خواهند نمود. بخش اعظمی از افراد به ارتقا امنیت و دوری از پیدایش اتفاقات ناخوشایند و تحمیلی اشاره خواهند کرد. به طور مثال، بعضا از اشخاص با واضح گذاشتن چراغ‌های منزل در سفر، باعث بروز اتصالی و قابلیت و امکان آتش سوزی می‌شوند. البته کلیدی به کارگیری از لامپ هوشمند، احتمال آتش سوزی و اتصالی سیم‌های برق از بین می‌رود. یا مهم واضح نمودن لامپ‌ها در ساعت‌های متفاوت در طول شبانه روز، از اطلاع سارقان نسبت به عدم وجود شما در خانه دوری خواهید نمود. در سال 2021، سیستم ها و دستگاه های خانه هوشمند چشمگیرتر و فراگیرتر از همیشه شدند. استعمال از دوربین های مدار بسته و در دست گرفتن ورود و خروج به خانه قدم بعدی. آبیاری گیاهان، تغذیه حیوانات خانگی، پارکینگ، آسانسور و موردها مشابه تمامی قابلیت هوشمند سازی را دارا می باشند. یک عدد از بزرگترین دغدغه ها به جهت اشخاصی که علاقمند داشتن خانه هوشمند هستند همین هست که به چه صورت می توانند منزل مسکونی خویش را هوشمند کنند. این پرسش ها و آبادی ها پرسش دیگر موضوعی هست که در این مقاله سعی می کنیم به آنان پاسخ دهیم. و اما خبر خوب در گزینه منزل هوشمند این که همین روز ها اکثر خانواده‌های اهل ایران هم می‌توانند حیاتی درنظرگرفتن بودجه‌ای معقول و میانگین خانه‌ای هوشمند داشته باشند. مزیت حساس فناوری هوشمند در افزایش درآمد عملیاتی خالص همین می باشد که می تواند نیز بر درآمد و هم بر مخارج تأثیر مثبت داشته باشد. دوره های پرطرفدار آموزش رباتیک ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش کارگزاشتن دزدگیر اتومبیل ، تدریس تعمیرات پیروزی الکترونیکی ، آموزش کارگزاری کولر گازی ، تدریس سیم پیچی موتور و … نیز ویژه بازار در آموزشگاه رشته آموزان در حال برگزاری است. تلویزیون‌های هوشمند به جهت دسترسی به محتوا از نحوه برنامه‌های کاربردی، نظیر ویدیو و ترانه بر شالوده تقاضا، به internet وصل می‌شوند. رله و بلوک رله- اینها عنصرها در اختیار گرفتن مدار توان هستند که از سیگنال کنترلر به کار گیری می کنند. سیگنال ممکن است مثل یک جریان اندک توان، به طور معمول 24 ولت به حیث رسد (باز هم، استاندارد واحدی وجود ندارد، سیستم های مختلفو سازندگان) یا سیگنال دیگر. کیت «آپارتمان هوشمند» شما را از نگرانی در آیتم نشتی شیر آب و خاموش بودن چراغ ها نجات می دهد. و معمولا به خاطر سن بالا و تعداد قرص و داروها فراموش می نمایند که داروهای شان را مصرف کنند. © کلیه دستمزد این وب سایت به کمپانی ساناگستر سبز (آچاره و اوبار) متعلق می باشد. آچاره این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا هر خدمتی که آیتم نیازتان است، از شیوه وب سایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز التماس کنید. بلکه به همین استدلال که راحتی فراوان بیشتری را در منزل شما به ارمغان می آورد.
آخرین مطالب