11 راه برای تشویق از راه دور ساختمان تیم

Girts Ragelis / Shutterstock.com با بسیاری از شرکت ها با توجه به خداحافظی به دفتر به طور کامل شرکت خواهد شد نی

توسط AKHSHIJNEWS در 20 تیر 1399

Girts Ragelis / Shutterstock.com

با بسیاری از شرکت ها با توجه به خداحافظی به دفتر به طور کامل شرکت خواهد شد نیاز به در نظر گرفتن راه های جایگزین برای تشویق همکاری و ایجاد روابط. هنری لی سهام 11 ایده برای کنترل از راه دور ساختمان تیم.

ساختمان تیم احتمالا بالا در منابع انسانی لیست اولویت در حال حاضر, اما در دوره دشوار آن را حیاتی است که سازمان پس از نیروی کار خود را.

با تیم های پراکنده در سراسر نقاط تسهیل کنترل از راه دور تیم فعالیت های ساختمانی است که یک راه برای افزایش روحیه و آتش خود به خود فعل و انفعالات است که می تواند به کاهش زمانی که مردم کار نمی کنند با هم جسمی.

اگرچه اخیر "کار از خانه آزمایش' مجبور شده است بر بسیاری از, این امکان وجود دارد که کسب و کار خواهد شد و نه بازگشت به همان سطح از دفتر مبتنی بر کارکنان مانند قبل با توجه به اجتماعی فاصله اقدامات و ملاحظات دیگر مانند بهره وری و یا کار و زندگی تعادل مزایای.

اگر بیشتر انعطاف پذیر از راه دور مدل مشغول به کار است و در آینده شما می خواهید به در نظر گرفتن چگونه به منظور تسهیل در تیم های مجازی ساختمان برای اطمینان از کارمندان از راه دور مشغول هستند و متصل است.

از راه دور تیم ساختمان است که اساسا تلاش خود را برای کمک به کارگران از راه دور ایجاد و حفظ روابط با دیگر اعضای تیم. نگه داشتن کارکنان این همکاری به عنوان یک گره تیم به معنی شما می توانید تمام درو مزایای خوب, ارتباطات, ثابت, پشتیبانی و اهداف مشترک – و شما به احتمال زیاد نرخ حفظ خود را بهبود بخشد و همچنین.

اگر خود را از راه دور تیم احساس قوی سطح حمایت از آنها خواهد بود بسیار خوشحال و به احتمال زیاد به با هم کار کنند به طور موثر زیرا آنها درک هر یک از دیگر نقاط قوت و ضعف است. زمانی که آنها نیاز به کمک دارید با یک کار وجود دارد به عقب و جلو به عنوان آنها می دانند که دقیقا همان است که می توانید انجام آنچه. این گردیده همکاری اغلب منجر به هیجان انگیز تر و با ارزش نتایج نهایی.

همه چیز کمی متفاوت برای تیم های مجازی ساختمان. به هر تیم تلاش ایجاد کار برای کارمندان از راه دور مدیر نیاز به تشویق افراد به بسیاری از آنها را – با بیشتر مردم با میل و رغبت شرکت های مجازی فعالیت های تیم خود کمک خواهد کرد احساس بیشتر از یک جامعه است.

در اینجا 11 فعالیت هایی که کمک خواهد کرد که شما را از راه دور کارگران با هم.

  1. ایجاد یک دفتر کار مجازی. یکی از دیفرانسیلی بین کار در یک دفتر و کار از راه دور است که عدم خود به خود فعل و انفعالات. در حالی که آنها ممکن است به نظر می رسد مانند بحث کوچک و یا بی مکالمات آنها یک جنبه بسیار مهم از تیم ساخت. این می تواند دوباره عملا با تشویق تیم به کار برای یک ساعت یا بیشتر با خود ویدئو – آن را در یک جلسه تا هیچ کس موظف است به صحبت می کنند, اما اگر کسی به سوالات آنها می توانید بپرسید که اگر آنها را نشسته در کنار یکدیگر است.
  2. باید تیم قهوه/ناهار استراحت – و فراموش نکنید که chit-chat. مجازی 'اتاق استراحت' می دهد از راه دور کارکنان این فرصت را به گرفتن و چت در مورد کار های غیر مرتبط چیز است. این فندک مکالمات مهم به عنوان آنها می تواند خلق و خوی از کارگران از راه دور که ممکن است احساس جدا شده است. تشویق یکدیگر به سهم کوچک خبر خوب داستان مانند آنچه که ساخته شده است که آنها احساس شادی در چند روز.
  3. درخواست اعضای تیم به یک تور از خانه خود را ، این اجازه خواهد داد که آنها را به اوراق قرضه بیش از هر منافع متقابل. کسی یک سگ یا گربه ؟ آنها را بر روی صفحه نمایش! کسی کودک نو پا چکش بر روی درب در حالی که آنها در حال تلاش برای کار ؟ آنها را به آنها را در و معرفی آنها.
  4. برگزاری مجازی شرکت گسترده حوادث. شرکت گسترده حوادث هستند یک راه بسیار خوبی برای گرفتن کارکنان به معاشرت و تعامل – این نباید متوقف شود چرا که کارکنان در دفتر. میزبانی این نوع وقایع را می توان انجام می شود فقط به عنوان به راحتی بیش از یک ویدئو کنفرانس.
  5. شروع از راه دور باشگاه کتاب. این می تواند به تشویق تفکر انتقادی است. متناوبا برای کسانی که خیلی مشتاق خواندن و انجام همین کار را برای فیلم و یا یک سریال تلویزیونی.
  6. جشن دستاوردهای با هم. شما می دانید چقدر مهم است به رسمیت شناختن است; آن را از جنبه های کلیدی تعامل و کمک به کارکنان حفظ و نگهداری. زمانی که مدیران نمی تواند ستایش یک از اعضای تیم در فرد آنها باید به فکر راه های جایگزین برای انجام این کار است. آنها را به یک شرکت پلت فرم که در آن آنها می تواند آنها را به فریاد? تشویق دیگر اعضای تیم برای رسیدن به آنها تبریک می گویم – ستایش از همسالان است فقط به عنوان معنی دار به عنوان آن است که از مدیریت.
  7. تشویق نور دل رقابت است. همه ما یک رگه رقابتی. تشویق رقابت بین کارکنان به ارمغان می آورد آنها را به هم نزدیک است. تنظیم آنها را در گروه ها و آنها را به چالش. آن را ندارد به کار مرتبط – شما می توانید فعالیت هایی مانند "چه کسی می تواند بهترین کوکتل' یا 'که می تواند ساعت به بالا ترین در حال اجرا مایل در یک هفته".
  8. میزبان مجازی کشتی یخ شکن بازی. میزبان مانند بازی های آنلاین Pictionary یا آزمونها چیزهای بی اهمیت در تیم است.
  9. آنها را برای رسیدن به فراتر از خود 'inner circle'. این طبیعی است که از کار-آمپول', آن دسته از همکاران که شما در حال نزدیک تر از دیگران است. در حالی که آن را به این نزدیک محل کار دوستان HR باید تشویق کارکنان برای رسیدن به کسانی که آنها را خیلی نزدیک به. به طور تصادفی جفت مردم را از کسب و کار با هم و آنها را تشویق به پنج دقیقه چت در تماس تصویری روزمره برای این هفته و هفته آینده آن را تغییر دهید به طوری که آنها حرکت بر روی شخص دیگری. این مجازی چرخش دوستان طرح یک راه عالی برای کنترل از راه دور کارمندان به اعتصاب روابط با کسانی که آنها را نمی دانم تا به خوبی.
  10. ارسال لوازم به کارگران از راه دور. ارسال یک بسته مراقبت از لوازم یا رفتار کارکنان نشان می دهد که شما را به عنوان منابع انسانی و کسب و کار, مراقبت از آنها.
  11. بازسازی جمعه احساس. در پایان یک هفته از راه دور تیم باید تشویق به پشت پا زدن و استراحت با نوشیدنی خود را از انتخاب. هنگامی که شما کردن ساعت در روز جمعه راه اندازی تماس تصویری که در آن کارکنان می تواند معاشرت و آماده شدن برای تعطیلات آخر هفته.

هر چه فعالیت و یا روش شما مایل به استفاده از مجازی ساختمان تیم باید کمک به تقویت روحیه و افزایش بهره وری و بهبود نتایج کلی.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن