120 نفر در مرکز شهر مسافرخانه اسکان بدهند در پناهگاه بی خانمان هتل

محتوای مقاله در ادامهمسائل دیگر در داخل Idylwyld درایو متل شامل سوسک و ساس هجوم و در یک مورد یک توالت که منجر

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

مسائل دیگر در داخل Idylwyld درایو متل شامل سوسک و ساس هجوم و در یک مورد یک توالت که منجر به فاضلاب تراوش به یک اشغال سوئیت و اتاق زیر.

ساسکاتون پلیس در حال بازدید کنندگان مکرر به متل. داده های ارائه شده توسط نیروی نشان می دهد افسران در پاسخ به حدود 3000 تماس وجود دارد بیش از شش سال گذشته از جمله 495 تا کنون در سال 2020 است.

متل متعلق به امپراتوری سرمایه گذاری پارسیان, شرکت کنترل توسط جان پنتس. پنتس است در پاسخ به درخواست های متعدد برای اظهار نظر از ساسکاتون StarPhoenix این هفته است.

او گفت: CTV اخبار این هفته که او در حال کار برای اصلاح نقص و حضور حشرات تضمین نمی کند که بسته شدن.

جابجایی تلاش است که ساسکاتون شهردار چارلی کلارک ستوده به عنوان "قابل توجه" درگیر شهری و استانی و همچنین STC و دیگر سازمان های محلی مانند ساسکاتون مسکن طرح مشارکت.

فکر شده است که حدود 150 نفر در مسافرخانه این هفته است. اکثر آنها بومی هستند و بسیاری از آنها در دریافت درآمد حاصل از کمک های استانی وزارت خدمات اجتماعی.

با توجه به شهر و نه تمام کسانی که مورد نیاز مردم گرفته شود به پناهگاه ها و هتل ها به دلیل برخی از رفت و با خانواده و دوستان است.

کارشناسان گفته اند ناچیز پناهگاه مزایای از دولت ترک شهر آسیب پذیر ترین مردم با استارک انتخاب بین اجاره آپارتمان و اتاق در شرایط وحشتناک و یا بی خانمانی.

کلارک در عین حال گفت: StarPhoenix این هفته وضعیت در متل نشان داد نیاز به همکاری بیشتر در اموال بازرسی بین شهری و استانی و مقامات بهداشت عمومی.

با وجود پرداخت اجاره برای مردم در درآمد کمک وزارت خدمات اجتماعی می کند بازرسی اجاره آنها را انتخاب کنید.

amacpherson@postmedia.com
twitter.com/macphersona

بیشتر در مورد این موضوع



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن