2 UC اساتید بحث در مورد روش های مقابله با تروما در میان COVID-19 همه گیر

در یک livestream شنبه دو پیشرو اساتید مورد بحث و بررسی روش های عملی برای مقابله با تروما و استرس مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان بخشی از دانشگاه برکلی مجازی مکالمه سری.

سوزان سنگ کاترین مریم و آیلین کلر هوتو استاد از خدمات اجتماعی در آموزش و پرورش عمومی در دانشگاه برکلی مدرسه رفاه تعدیل Q&A پانل در حالی که جویس دردو از بنیانگذاران و مدیر UCSF محیط سالم و پاسخ به تروما در مدارس و پاسخ به سوالات. در طول livestream زر و سنگ خطاب مسائل از جمله “تروما مطلع اصول” based در علم تروما انعطاف پذیری و شفا.

“ما همه تجربه جمعی تروما که در اینجا اتفاق می افتد و در حال حاضر پس از آن طبیعی به احساس ترس طبیعی است احساس سرخوردگی و احساس غم و اندوه” دردو گفت: در پانل. “این واقعا برای ما مهم است به احترام و تأیید و قبول این احساسات.”

دردو ارائه پیشنهادات در مورد چگونه به مقابله با دراز مدت مشکلات ناشی از همه گیر مرتبط با تروما و استرس مانند کاهش قرار گرفتن در معرض “خبر بد” به خصوص برای کودکان. او افزود که دیگر عادات سالم عبارتند از به طور منظم ورزش خوب حفظ برنامه خواب ماندن هیدراته و نه اخبار را قبل از رفتن به خواب.

همه گیر همچنین با تاکید بر نابرابری ساختاری که در حال حاضر قبل از coronavirus با توجه به دردو. او افزود که در طول همه گیر خانواده های کم درآمد جوامع با منابع کمتر و مردم از رنگ ممکن است تجربه “تشدید” استرس ناشی از این نابرابری ساختاری و یا تعصب.

“ما می تواند واقعا سخت در نهادی تعصبات و به طور فعال کار به از بین بردن آنها” دردو گفت: در پانل. “من واقعا باید تعداد زیادی از امید که پس از این مضرات در حال تبدیل شدن به حتی بیشتر قابل رویت برای ما, آن می تواند یک تماس به عمل ما را به گرد هم می آیند و خودمان.”

دردو همچنین معرفی شش “تروما مطلع” اصول: آشنایی با تروما و استرس فرهنگی تواضع و عدالت و امنیت و ثبات و محبت و اعتماد و اطمینان همکاری و توانمندی و انعطاف پذیری و بازیابی.

به عنوان بخشی از این اصول دردو شفافی در اهمیت محبت به فاستر متقابل سلامتی و کمک به محافظت از رابطهای عاطفی و داخلی ایمنی در این بیماری همه گیر.

“ما متصلند برای اتصال به درمان ما — به ما کمک می کند آرام می شود زمانی که ما استرس و شفقت به چنین شفا چیز” دردو گفت: در پانل. “محبت و ارتباط و عشق فوق العاده مهم برای پرورش در این وضعیت است.”

با توجه به دردو با استفاده از این اصول رهبران مانند مدیران مدارس و معلمان باید شفاف تر با کارکنان خود را.

او افزود که از طریق “تجسم” از این اصول رهبران مدرسه شده اند قادر به کار با جوامع خود را برای حل مسائل مربوطه ناشی از این بیماری همه گیر.

“ما نیاز بیشتری احساسات مثبت به منظور سالم ماندن بیشتر احساسات مثبت نسبت به احساسات منفی” دردو گفت: در پانل. “ما می توانیم با استفاده از این بحران به عنوان یک فرصت برای پرورش احساسات مثبت مانند شادی و قدردانی ترس حتی بخشش و شفقت است.”

تماس با شادی کارشناسی ارشد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dcjoyma.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>