3000 افسران پلیس استخدام به استخدام درایو حرکت آنلاین

Gary L Hider/شاتر دولت گفته است که در مسیر رسیدن به آن هدف از 6000 اضافی افسران پلیس در انگلستان و ولز در ماه

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

Gary L Hider/شاتر

دولت گفته است که در مسیر رسیدن به آن هدف از 6000 اضافی افسران پلیس در انگلستان و ولز در ماه مارس سال 2021 به عنوان ارزیابی آنلاین اجازه می دهد تا نیروهای خود را برای ادامه استخدام.

از آنجا که دولت راه اندازی کمپین در سپتامبر گذشته به استخدام 20,000 اضافی افسران 3,005 استخدام پیوست و پلیس به طور خاص به عنوان بخشی از برنامه بالا بردن. در مجموع نیروهای پلیس استخدام 6,435 افسران از نوامبر سال 2019 به مارس سال 2020 از جمله استخدام برنامه ریزی شده قبل از این کمپین اعلام شد. وجود دارد در حال حاضر در مجموع 131,596 افسران 5% افزایش در ماه مارس 2019.

دبیر خانه Priti پاتل برگزار شد, تماس تصویری با نیروهای جدید در لنکشایر پاسبانان. او گفت: "هر یک از این افسران شجاع تفاوت را در کمک به کاهش جرم و جنایت و نگه داشتن مردم بی خطر است. برای بسیاری از آنها نقش اول شده است برای پیوستن به مبارزه برای جلوگیری از گسترش coronavirus محافظت از بیمه خدمات درمانی و صرفه جویی در زندگی می کند.

"با تشکر دیجیتال جدید ارزیابی مراکز درب باقی می ماند باز برای هر کسی که می خواهد برای پیوستن به آنها و ایجاد اختلاف در جامعه خود را."

راه ما ارزیابی جذب و آموزش نیروهای جدید تغییر کرده است به طور قابل توجهی به عنوان یک نتیجه از تاثیر Covid-19 بیماری همه گیر. ما باید اطمینان حاصل شود که استانداردهای نگهداری در طول کل استخدام و ارزیابی فرآیند; این یک خط قرمز برای ما و چیزی به ما نمی خواهد اجازه می دهد تا آرام شود" – جان Apter پلیس فدراسیون

کالج پلیس است نورد از جدید آنلاین ارزیابی مراکز برای حمایت از نیروهای پلیس استخدام افسران در طول coronavirus بیماری همه گیر.

آن گفت: سابق افسران پلیس که مایل به دوباره پیوستن به این سرویس را تحت یک ارزیابی از دانش و مهارت خود را و می تواند تحت اضطراری آموزش و در صورت لزوم.

نیروهای پلیس همچنین می توانید استقرار اضطراری آموزش برای دانشجو افسران برای پوشش عملیات اساسی انتظار می رود پاسبان گشت. این شامل استفاده از قدرت پلیس و اخلاق و حفاظت از آسیب پذیر است.

نیروهای انجام بیومتریک بررسی برای به دست آوردن DNA و اثر انگشت. دولت گفته بیومتریک تست می توانید پیش بروید و به دلیل تماس نزدیک با نیروهای جدید این دانشکده پلیس صادر کرده است راهنمایی های جدید برای نیروها برای به دست آوردن نمونه ها با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است.

این شامل نامزدهای مصرف خود نمونه ها تحت نظارت پلیس و کارکنان که در آن کارکنان که معمولا انجام آزمایش در دسترس نیست با استفاده از افسران آشنا با تکنیک های مورد استفاده از جمله کسانی که در بازداشت هستند.

ارزیابی آنلاین را قادر می سازد ارزیابی موثر از صلاحيت و ارزش ها و مطابق با استانداردهای فعلی برای ارزیابی نیروهای جدید. کالج پلیس آغاز شده اولیه رول به تعداد کمی از نیروهای خود از جمله West Midlands و Hampshire است و کار کردن با ملی روسای پلیس اسلامی (NPCC) را ارزیابی آنلاین در دسترس برای همه نیروهای 30 ژوئن.

کالج پلیس ارشد پاسبان مایک کانینگهام گفت: "همه این اقدامات جدید اجازه خواهد داد که نیروهای خود را برای استخدام و ادامه را در ادامه ماموران به نگه داشتن امن عمومی در این زمان بحرانی. کار ما به این معنی است که کسانی که پیوستن و یا بازگشت به پلیس باید دانش و مهارت آنها نیاز به انجام این کار است. سرعت این تغییرات که در آن تحویل داده شده اند را نمی توان دست کم گرفت."

ارزیابی آنلاین فرایند شامل موقعیتی قضاوت, آزمون توجیهی تمرینات و مصاحبه. استخدام جدید در حال دریافت آموزش طراحی شده به طوری که آنها را می توان با خیال راحت اعزام به خط مقدم و پشتیبانی پلیس را پاسخ اضطراری به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

آمار و ارقام از NPCC نشان داد که به طور کلی جرم و جنایت کاهش 28% در اولین هفته از شیوع کروناویروس.

NPCC صندلی مارتین Hewitt گفت: "با بیش از 3000 اضافی افسران در حال حاضر به پیوستن به پلیس در هفت ماه گذشته ما هستند و در راه ما را به جلسه هدف ما از 6000 تا مارس سال آینده است.

"کار با دفتر ما در حال ساخت هر تلاش برای حفظ استخدام افسران رفتن با وجود تمام چالش ها coronavirus به ارمغان می آورد. راه حل های خلاقانه از دانشکده پلیس کمک خواهد کرد تا اطمینان این حرکت را از دست داده است و استخدام و آموزش را می توانید در ادامه طول بیماری همه گیر."

جان Apter, ملی, رئیس پلیس فدراسیون انگلستان و ولز گفت: "در حالی که این نیست خنثیسازی آسیب های انجام شده توسط یک دهه کاهش به پلیس آن است که قطعا یک گام در مسیر درست برای بازسازی آنچه که ما تا به حال قبل از اقدامات ریاضت ضربه سخت است."

اما او به دنبال اطمینان که دولت بودجه خواهد شد در سال دو و سه از این برنامه. مورد ارزیابی آنلاین مراکز Apter گفت: "راه ما ارزیابی جذب و آموزش نیروهای جدید تغییر کرده است به طور قابل توجهی به عنوان یک نتیجه از تاثیر Covid-19 بیماری همه گیر. ما باید اطمینان حاصل شود که استانداردهای نگهداری در طول کل استخدام و ارزیابی فرآیند; این یک خط قرمز برای ما و چیزی به ما نمی خواهد اجازه می دهد تا آرام شود."

HR فرصت ها در بخش دولتی در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR فرصت ها در بخش عمومی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن