5 پادکست قسمت اجتماعی فاصله

در حالی که بسیاری از ما بوده است اجتماعی فاصله برای چند هفته در این مرحله برخی از برنامه های مورد علاقه از اوا

توسط AKHSHIJNEWS در 23 فروردین 1399

در حالی که بسیاری از ما بوده است اجتماعی فاصله برای چند هفته در این مرحله برخی از برنامه های مورد علاقه از اواخر شب نشان می دهد به پادکست ها نیز تنظیم به کار از خانه. این که آیا شما یک پادکست علاقه مندان به دنبال گسترش مجموعه خود را از رفتن به نشان می دهد و یا کسی که فقط گوش به یک قسمت در اینجا وجود دارد, اجتماعی, فاصله, فراهم می کند بسیاری از ما با این فرصت را به کاوش بیشتر به رسانه است. در اینجا پنج قسمت های پادکست با موضوع اجتماعی فاصله برای کمک به شما آغاز شده است.

نشان می دهد: "هنوز هم پردازش"

قسمت: "یک غلاف از هر دو خانه های ما"

هر هفته در "هنوز پردازش" نیویورک تایمز نویسندگان مجله جینا Wortham و وسلی موریس مقابله با سوالات دشوار در فرهنگ مدرن و در خانه ماندن را متوقف کرده و آنها را از داشتن این گفتگو. در این قسمت Wortham و موریس بحث تنظیم امور روزمره خود به کار از راه دور و همچنین تاثیری که بحران کنونی را باید در فرهنگ پاپ به عنوان ما آن را می دانم. آنها همچنین بحث در مورد راه هایی که آنها در بر داشت زمان برای در آغوش فن آوری به عنوان یک ابزار برای پادکست و در غیر این صورت.

نشان می دهد: "ماندن در با امیلی & Kumail"

قسمت: "بی مهارت برای عادی"

طرفداران 2017 را "بزرگ بیمار" در حال حاضر ممکن است آشنا با زندگی واقعی عاشقانه از Kumail Nanjiani و امیلی Gordon — و جدیدترین پادکست می دهد شنوندگان فرصت را به صرف زمان کمی بیشتر با این زن و شوهر به عنوان آنها در مورد زندگی در خانه در حالی که پناه در محل. اولین قسمت از سری "بی مهارت برای عادی" در خدمت به عنوان کامل مقدمه ای جدید خود را نشان می دهد ارائه مکالمات در مرور زمان کار و احساسات در طول زمان بحران.

نشان می دهد: "Lovett و یا ترک آن"

قسمت: "ما شماره یک است."

برای طرفداران سیاسی کمدی "غلاف صرفه جویی در امریکا" میزبان جان Lovett به ارمغان می آورد یک میزگرد هفتگی از فعالان و سیاستمداران و روزنامه نگاران و کمدین خود را نشان می دهد "Lovett و یا ترک آن است." اگر چه اکثر قسمت شامل Lovett انجام یک مونولوگ در مقابل مخاطبان استودیوی زنده این قسمت ویژگی های او تمرین جوک از طریق تماس تصویری به انگلیسی, کمدین Stephen Merchant. این قسمت همچنین شامل یک standout بخش است که در آن Lovett, تماس, طرفداران نشان می دهد به بحث در مورد آنچه که سرگرمی آنها ایجاد کرده ایم به ماندن اشغال شده در صفحه اصلی که ویژگی های متعددی پاسخ های جالب, از جمله یکی در مورد نگه داشتن مشخصات دقیق از چستر A. آرتور, 21st رئیس جمهور ایالات متحده.

نشان می دهد: "آن را نگه دارید!"
قسمت: "رفتن به فاصله اجتماعی"

"نگه داشتن آن!" ویژگی های ایرا مدیسون III, Louis Virtel و آیدا Osman تشریحی و در واکنش به آخرین اخبار سرگرمی و, این قسمت را می دهد میزبان یک فرصت برای بحث در مورد چگونه آنها اقتباس به درگیر شدن با فرهنگ بدون ترک خانه های خود. در حالی که تولید و انتشار در صنعت فیلم را به متوقف میزبان بحث در مورد تمام فیلم های سینمایی و تلویزیونی بوده و برای مصرف آنلاین. آنها همچنین پیشنهاد را از شنونده های صوتی بر روی پیدا کردن محتوا به جریان در حالی که صرف وقت در خانه است.

نشان می دهد: "تصویر بزرگ"

قسمت: "100 فیلم برای شما: یک جریان توصیه مگا-کیسه مراسلات پستی"

برای یک پادکست محور در صنعت فیلم میزبان "تصویر بزرگ" پیدا کرده اند راه های خلاق به بحث در مورد فیلم بدون نیاز به تمرکز به طور انحصاری در نسخه های جدید. در این قسمت میزبان شان Fennessey و آماندا Dobbins آمده تا با یک لیست جامع از فیلم به جریان آنلاین در طول self-قرنطینه بر اساس سوالات خاص از شنوندگان. این قسمت نیز شامل بحث و گفتگو در مورد آنچه که در سال آینده اسکار می تواند مانند نگاه کنید با یک فیلم کوتاه انتشار برنامه که فیلم ما هنوز هم می تواند نگاه به جلو به دیدن تئاتر در این سال ها و فیلم های ما در حال رفتن به باید صبر کنید در حالی که دیگر به تجربه.

Anagha Komaragiri را پوشش می دهد فیلم ها و پادکست ها. او تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @aaanaghaaa.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن