64 اشاره گر لیزری حملات هواپیماهای ثبت شده در Sask. از سال 2013

محتوای مقالهاین هفته اشاره گر لیزری حمله در ساسکاتون پلیس هواپیما به نظر می رسد برای اولین بار چنین حادثه در س

توسط AKHSHIJNEWS در 20 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

این هفته اشاره گر لیزری حمله در ساسکاتون پلیس هواپیما به نظر می رسد برای اولین بار چنین حادثه در ساسکاچوان گزارش در این سال -- اما شده است وجود ندارد یک سال با حملات از سال 2013.

با توجه به اطلاعات از حمل و نقل کانادا 64 لیزر حمله حوادث در هواپیما گزارش شده در استان از ابتدای سال 2013. سالانه تعداد حوادث بوده است کاهش از بالا از 17 به تنها یکی در سال 2018 اما دوباره در افزایش 2019.

تعداد حوادث گزارش شده به حمل و نقل کانادا گنجانده شده است در آن هواپیمایی وقوع روزانه گزارش سیستم.

جدول ارائه شده توسط حمل و نقل کانادا.

لیزر حملات تبدیل شده اند کمتر در سال های اخیر است. لیزر بیش از یک milliwatt مجاز در خارج از خانه در مونترال, ونکوور یا تورنتو مناطق شهری و یا در عرض 10 کیلومتر شعاع هر کانادایی در فرودگاه و یا گواهی هلیکوپتر.

نقض مقررات چنین می تواند منجر به جریمه. درخشان چراغ های روشن مانند دستی, لیزر به هوافضا و یا در یک هواپیما می تواند منجر به جریمه تند تا 100.000 دلار و یا تا پنج سال حبس و در صورتی متهم تحت هوانوردی عمل می کنند.

یکشنبه شب ساسکاتون پلیس متهم در ارتباط با یک حادثه که در آن یک لیزر سبز بود اشاره کرد و در ساسکاتون پلیس هوایی واحد حمایت از هواپیما.

لیزر اشاره کرد بود در هواپیما جهت اواسط پرواز حدود 11 p. m. پلیس شناسایی خانه به عنوان محل که در آن پرتو لیزر اعتقاد بر این بود که منشأ; زمین گشت واحد رفت به خانه و بازداشت 30 سال است ، او را به اتهام فساد و نقض یک تعهد.

نه افسر در هواپیما مجروح شد.

tjames@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب