یک بحران جهانی مانند دیگر نیازهای جهانی پاسخ شبیه هیچ دیگر

جامعه مدنی توسعه و کمک های ویژه جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری نابرابری TerraViva سازمان

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399
جامعه مدنی توسعه و کمک های ویژه جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری نابرابری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Kristalina Georgieva است مدیر عامل صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول)

واشنگتن, DC, Apr 22 سال 2020 (IPS) - من شده اند گفت: در حالی که این یکبحران شبیه هیچ دیگر.' آن است که:

    • • پیچیده تر با پیوسته شوک به سلامت ما و اقتصاد ما که آورده اند و راه ما از زندگی به یک-توقف تقریبا کامل;
    • • نامشخص به عنوان ما در حال یادگیری تنها به تدریج چگونه برای درمان این رمان ویروس را مهار موثر و راه اندازی مجدد اقتصاد ما; و
    • واقعا جهانی است. بیماری های همه گیر نمی احترام به مرزها نه از شوک های اقتصادی آنها شود.

اعتبار: صندوق بین المللی پول

چشم انداز وخیم است. ما انتظار جهانی فعالیت های اقتصادی به کاهش در مقیاس ما دیده نمی شود پس از رکود بزرگ.

در این سال 170 کشور را ببینید درآمد سرانه پایین – تنها چند ماه پیش ما طرح 160 اقتصاد به ثبت نام مثبت درآمد سرانه و رشد.

اقدامات صورت گرفته

استثنایی بار تماس به صورت استثنایی عمل است. در بسیاری از زمینه ها شده است وجود دارد 'پاسخ شبیه هیچ دیگر' از صندوق بین المللی پول عضویت.

دولت ها در سراسر جهان گرفته اند بی سابقه ای اقدام به مبارزه با این بیماری همه گیر -- برای صرفه جویی در زندگی برای محافظت از خود و جوامع و اقتصاد. اقدامات مالی تا کنون به مبلغ حدود 8 تریلیون دلار و بانک مرکزی باید انجام عظیم (در برخی موارد نامحدود) تزریق نقدینگی.

ما به سهم خود به صندوق بین المللی پول $1 تریلیون ظرفیت وام دهی – 4 برابر بیشتر از در آغاز بحران مالی جهانی—در این سرویس از آن 189 کشور عضو. شناخت ویژگی های این بحران جهانی و حرکت سریع به طوری که در اوایل اقدام بسیار ارزشمند و تاثیرگذار—ما به دنبال به حداکثر رساندن ظرفیت و توانایی ما برای تامین منابع مالی به سرعت به خصوص برای کم درآمد اعضاء.

در این راستا ما باید تقویت زرادخانه ما گرفته و استثنایی اقدامات فقط در این دو ماه.

این اقدامات عبارتند از:
دو برابر شدن صندوق بین المللی پول اضطراریسریع-disbursing ظرفیت برای دیدار انتظار می رود تقاضا در حدود 100 میلیارد دلار. 103 کشورهای نزدیک ما برای تامین مالی اضطراری و هیئت اجرایی ما را در نظر گرفته اند حدود نیمی از این درخواست تا پایان ماه.
• اصلاح ما فاجعه مهار و امداد اعتماد برای کمک به 29 از ما فقیرترین و آسیب پذیرترین اعضای آن 23 در آفریقا—از طریق سریع بدهی خدمات امداد و ما در حال کار با اهدا کنندگان به افزایش بدهی منابع توسط $1.4 میلیارد. با تشکر از سخاوت انگلستان, ژاپن, آلمان, هلند و سنگاپور و چین, ما قادر به ارائه تسکین فوری به ما فقیرترین اعضای.
• هدف سه گانه ما اعطایی بودجه از طریق کاهش فقر و رشد اعتماد به آسیب پذیر ترین کشور جهان است. ما به دنبال $17 میلیارد دلار وام جدید منابع و در این رابطه من heartened با وعده از ژاپن, فرانسه, انگلستان, کانادا و استرالیا امیدوار کننده تعهدات در مجموع $11.7 میلیارد دلار ما را به حدود 70 درصد از منابع مورد نیاز به سمت این هدف است.
• حمایت از تعلیق رسمی دو جانبه بازپرداخت بدهی برای فقیرترین کشورها از طریق پایان 2020—زمین شکستن توافق میان کشورهای G20. این است که به ارزش حدود 12 میلیارد دلار به سازمان ملل بیشترین نیاز. و تماس برای بخش خصوصی وام به شرکت در مقایسه با شرایط—که می تواند اضافه کردن بیشتر از 8 میلیارد دلار از امداد.
• ایجاد یک جدید در کوتاه مدت نقدینگی خط است که می تواند کمک به کشورهای در تقویت ثبات اقتصادی و اعتماد به نفس.

Kristalina Georgieva

این بسته از اقدامات است که بین المللی پولی و مالی کمیته تایید هفته گذشته در مجازی ما بهار نشست.

آن را نشان دهنده قدرتمند سیاست پاسخ. بالاتر از همه, آن را قادر می سازد صندوق بین المللی پول برای دریافت فوری, 'در اینجا و در حال حاضر' حمایت از کشور و مردم در نیاز ناامید. امروز.

جلوگیری از یک رکود طولانی

اما خیلی بیشتر وجود دارد که باید انجام شود و در حال حاضر زمان برای نگاه به آینده. به قول یک بزرگ کانادا, Wayne Gretzky: "اسکیت بازی که در آن جن است رفتن نیست که در آن شده است."

ما نیاز به فکر می کنم سخت در مورد جایی که این بحران رهبری است و چگونه ما می تواند آماده برای کمک به کشورهای عضو بودن و آگاه از هر دو خطرات و فرصت ها. همانطور که ما در پاسخ به شدت در فاز اولیه این بحران برای جلوگیری از زخم های ماندگار برای اقتصاد جهانی ما خواهد بود بی امان در تلاش های ما برای جلوگیری از یک درد طولانی رکود است.

من به خصوص در مورد بازارهای نوظهور و کشورهای در حال توسعه.

آنها تجربه کرده اند و بیشترین نمونه کارها جریان معکوس در رکورد حدود 100 میلیارد دلار. کسانی که وابسته به کالا شده اند بیشتر شوکه کاهش قیمت صادرات. گردشگری وابسته به کشورهای در حال تجربه یک سقوط درآمد به عنوان کسانی هستند که با تکیه بر وجوه ارسالی به درآمد پشتیبانی می کند.

برای اقتصادهای در حال ظهور صندوق بین المللی پول می توانید از طریق ما به طور منظم وام ابزار از جمله کسانی که از یک پیشگیرانه طبیعت است. این ممکن است نیاز به منابع قابل توجهی را اگر بیشتر در بازار, فشار بوجود می آیند.

برای جلوگیری از آنها را از ما آماده هستیم برای استقرار کامل ما ظرفیت وام دهی و بسیج تمام لایه های مالی جهانی ایمنی خالص, از جمله این که آیا استفاده از SDRs می تواند بیشتر مفید است.

برای ما فقیرترین اعضای ما باید خیلی بیشتر حمایتی به تامین مالی. با اوج شیوع هنوز هم به آینده بسیاری از اقتصادهای نیاز های مالی قابل توجهی outlays برای مقابله با بحران بهداشت و درمان و به حداقل رساندن ورشکستگی و ضرر و زیان رو نصب تامین مالی خارجی نیاز دارد.

اما بیشتر وام ممکن است همیشه بهترین راه حل برای هر کشور است. بحران اضافه کردن به بالا بار بدهی و بسیاری از می تواند خود را در یک مسیر ناپایدار.

بنابراین ما نیاز به تامل رویکردهای جدید همکاری نزدیک با دیگر نهادهای بین المللی و همچنین بخش خصوصی برای کمک به کشورهای هدایت از طریق این بحران و ظهور بیشتر انعطاف پذیر.

و صندوق بین المللی پول مثل ما کشورهای عضو ممکن است نیاز به سرمایه گذاری و حتی بیشتر در خارج از منطقه راحتی ما را در نظر بگیرید که آیا استثنایی اقدامات ممکن است مورد نیاز در این استثنایی بحران است.

آماده شدن برای بازیابی

برای کمک به ذخیره کردن پایه برای قوی بازیابی سیاست ما مشاوره نیاز به انطباق با تحول واقعیت. ما نیاز به درک بهتر چالش های خاص, خطرات و مبادلات رو هر کشور به عنوان آنها به تدریج خود را راه اندازی مجدد اقتصاد.

کلید سوالات شامل چگونه به حفظ فوق العاده ای محرک و غیر متعارف سیاست و چگونه برای باز کردن آنها در برخورد با بیکاری بالا و پایین-برای-دیگر' نرخ بهره; حفظ ثبات مالی و که در آن مورد نیاز تسهیل تنظیم بخشی و بخش خصوصی بدهی تمرینات.

ما همچنین باید که فراموش نکنید در مورد دیرینه چالش هایی که نیاز به پاسخ جمعی مانند reigniting تجارت به عنوان موتور رشد; های مزایای fintech و انتقال دیجیتال است که نشان داده اند سودمندی خود را در طول این بحران و مبارزه با تغییرات آب و هوایی—که در آن محرک برای تقویت بازیابی نیز می تواند هدایت به پیشبرد سبز و آب و هوا انعطاف پذیر اقتصاد است.

در نهایت در پست جدید-COVID-19 جهان, ما به سادگی نمی تواند انسجام اجتماعی برای اعطا. بنابراین ما باید حمایت کشور تلاش در کالیبراسیون خود را به سیاست های اجتماعی برای کاهش نابرابری محافظت از مردم آسیب پذیر و ارتقای دسترسی به فرصت ها برای همه.

این لحظه ای است که آزمون انسانیت ما. آن را باید با همبستگی.

بسیار وجود دارد عدم اطمینان در مورد شکل آینده ما است. اما ما همچنین می توانید در آغوش این بحران به عنوان یک فرصت برای صنایع مختلف و آینده ای بهتر با هم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب