ادای احترام به جنبهی ورزشکاران استقامتی

هنگامی که از شما خواسته شده به فکر می کنم از جهان بزرگترین ورزشکار چه نام به ذهن می آید ؟ شاید LeBron James 6'

توسط AKHSHIJNEWS در 26 فروردین 1399

هنگامی که از شما خواسته شده به فکر می کنم از جهان بزرگترین ورزشکار چه نام به ذهن می آید ؟ شاید LeBron James 6'8", 250 پوند مافوق بشری با 40 اینچ جهش عمودی. یا شاید آن را سرنا ویلیامز که می تواند برای یک بدنساز است اما بی نظیر و ظرافت در زمین تنیس. اگر شما در کشوری زندگی می کنند که در واقع ساعت مردانه, فوتبال, ممکن است که شما فکر کریستیانو رونالدو.

نکته این است که اکثر طرفداران ورزش فکر می کنم از همان چند نام — بازتاب که ورزشکاران باید پر سود ترین تایید معاملات و بازی اغلب تلویزیونی ورزشی است. چندین ورزشکاران استقامتی که شایسته بود در گفتگو اغلب نادیده گرفته شده است چرا که ورزش آنها تسلط ندارد به خصوص قابل عرضه در بازار و یا معروف است که شرم آور است.

Eliud Kipchoge

مسلما بیشتر جنبهی ورزشکار در سیاره زمین امروز Eliud Kipchoge. او یک دونده ماراتن — بزرگترین در تمام دوران در واقع — و تحسین از کنیا به عنوان بسیاری از جهان برجسته دوندگان فاصله انجام دهید. در 5'6" و 115 پوند او نیست دقیقا تحمیل قد و قامت یک LeBron James اما رزومه شگفت آور است.

در 2019, Kipchoge شد اولین کسی که در تاریخ به اجرا ماراتن فاصله در کمتر از دو ساعت به چرخش در زمان 1:59:40. این به این معنی او در یک سرعت سریع تر از چهار دقیقه و 34 ثانیه در هر مایل برای 26.2 مایل است. Kipchoge تپش قفسه سینه خود را در پیروزی نهایی رک و بی پرده خود را به عنوان پیسرز نگاه تحسین بود مسلما الهام بخش ترین ورزش لحظه از سال گذشته است.

1:59:40 اجرا نمی شد به رسمیت شناخته شده توسط IAAF به عنوان یک مقام رسمی رکورد جهان ، Kipchoge با استفاده از چندین تیم پیسرز که رها کردن در داخل و خارج بیش از این دوره از مسابقه اما IAAF مستلزم آن است که هیچ جدید پیسرز پیوستن به یک دونده پس از خود مسابقه را آغاز کرده است.

ماراتن افسانه می دانستند آن خواهد بود که راه رفتن در پس این مسابقه دیده می شد به عنوان یک آزمون انسانی را به جای یک رکورد جهانی تلاش. علاوه بر Kipchoge در حال حاضر رسمی ماراتن جهان رکورد 2:01:39 پس از آن را بدون پوست بینی خود را. آه و او برنده مدال طلا در مسابقه دو ماراتون در سال 2016 بازی های المپیک تابستانی. من می خواهم گفت, شگفت آور رزومه.

"هیچ انسانی محدود است" Kipchoge گفته است و هیچ کس بیشتر نمایشی است که حقیقت از Kipchoge خود را.

الکس Honnold

بعدی در لیست است بالا رونده الکس Honnold, یک استقامت ورزشکار در دامنه های مختلف. Honnold صعود El Capitan تشکیل سنگ در پارک ملی یوسمیتی به تنهایی و بدون طناب و یا رایگان, خود ارضایی, از این رو نام این فیلم مستند که به شرح زیر است صعود خود را.

این یک عظیم الجثه feat از تمرکز قدرت و هماهنگی است. به مقیاس یک 3,000 پا سنگ صورت می گیرد و قدرت گرفتن یک خرچنگ و وقار جهان savviest تاجر.

اما بالاتر از همه ویژگی های دیگر آن ممکن است Honnold استقامت است که برجسته ترین. برای ساعت ها در پایان او بالابر وزن خود را تا محض سنگ دیوار اغلب محکم نگه می دارد که به سختی قابل مشاهده هستند به غير ورزشكار — یا شاید حتی با تجربه ترین — چشم.

Honnold رایگان صعود انفرادی El Capitan در زمان کمتر از چهار ساعت فکر است که به اندازه کافی به یک بی حس انگشتان دست و عضله دوسر. و چگونه او جشن می گیرند و این بی سابقه دستاورد ؟ توسط hangboarding در ون خود ،

دیوید Goggins

در نهایت وجود دارد استقامت ورزشکار است که هر دو مضحک بالا-قدرت بدن و شن لازم برای اجرای صدها مایل در یک زمان: سابق نیروی دریایی مهر و موم دیوید Goggins.

با سر طاس و بزرگ هیکل Goggins قطعا به نظر می رسد بخشی از یک ارتشی سابق مرد ماچو. اما آن را خود لمس — یعنی خود چقرمگی روانی — که Goggins الهام بخش است.

در سال 2013 سابق مهر تنظیم یک رکورد جهانی برای pullups در یک روز زمانی که او 4,030 در 17 ساعت است. با وجود خستگی و تاول تجلی در دست خود Goggins تحت فشار قرار دادند از طریق.

او قرار می گیرد پنجم در Badwater 135 در سال 2006 و سپس سوم در سال 2007. چه Badwater 135? فقط 135 مایل در گردش از طریق دره مرگ در فصل تابستان است. زمانی که او در این مسابقه در سال 2006 آن را فقط سوم خود را ultramarathon اما او انجام خواهم یک جانباز چاشنی.

Goggins ممکن است به نظر می رسد شدید از سخنرانی های انگیزشی در Instagram. اما زمانی که شما به عنوان یک مهر و موم نیروی دریایی انجام می شود به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از یو پی اس در یک روز و اجرای یک فاصله طولانی تر از اکثر مردم می خواهم به رانندگی قبل از گرفتن یک استراحت شدت طبیعی است.

ورزش های استقامتی نیست ، تنها مخاطبان تو رفتگی در دیوار خواهد بود مایل به تماشای در حال اجرا و یا بالا رفتن برای ساعت ها در پایان پس از نام مانند Eliud Kipchoge الکس Honnold و دیوید Goggins به ندرت می آیند تا در بحث و گفتگو در مورد برتر جهان ورزشکاران است. با این حال گفت: وجود یک مورد می شود ساخته شده برای هر یک از آنها.

برخی از ترین در جهان ذهن ترا درهم میشکنند شاهکارهای را در خارج از کانون توجه است. آیا این ورزشکاران برای اعطا.

اتان Moutes پوشش زنان آب چوگان. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب