AC حمل و نقل تعلیق پرداخت کرایه به طور نامحدود در میان COVID-19 همه گیر

AC حمل و نقل به حالت تعلیق در تمام کرایه پرداخت مارس 23 تا اطلاع ثانوی در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر. حمل

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399

AC حمل و نقل به حالت تعلیق در تمام کرایه پرداخت مارس 23 تا اطلاع ثانوی در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

حمل و نقل عمومی و آژانس است که در ادامه به ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به کسانی که با تکیه بر آن برای دسترسی به فعالیت های ضروری در طول همه گیر نیز اجرا عقب-درب شبانه روزی در آن اتوبوس به دنبال اجتماعی فاصله گرفته است. سواران که نیاز به اولویت صندلی رمپ یا تحرک دستگاه هنوز هم می تواند استفاده از درب جلو به هیئت مدیره با توجه به AC حمل و نقل مطبوعاتی.

"در حالی که عامل ما متعهد به جمعی رفاه و سلامت ما سواران و کارکنان" آزادی مطبوعات خواند. "این شامل زیر اجتماعی فاصله گرفته است. مشتریان به شدت تشویق به ماندن و یا نشستن 6-از دیگر مسافران و اتوبوس اپراتور در هنگام سوار شدن خروج و سوار اتوبوس."

AC حمل و نقل نیز اعلام کرد 15 آوریل است که به آن آغاز خواهد شد اعمال کاهش مسافر آستانه در تمام اتوبوس ها در حال حاضر در خدمت برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد و به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل. استاندارد 40-f00t اتوبوس را تنها نگه دارید و 10 مسافر در یک زمان و بزرگترین اتوبوس 44-پا دو طبقه مربی تنها جای 24 مسافر.

علاوه بر محدود کردن تعداد مسافران در هیئت مدیره AC حمل و نقل معلق خدمات برای روزهای هفته-تنها محلی و Transbay خطوط. در مارس 30 مطبوعاتی AC حمل و نقل اعلام کرد که آن را تجربه زیادی کاهش ridership و کرایه درآمد با ridership برای Transbay خطوط اتوبوس انداختن 90٪.

"به عنوان یک ضروری ارائه دهنده طول زمان COVID-19 گیر شرق خلیج سواران هنوز هم می توانید بستگی دارد ما خدمات حمل و نقل برای دسترسی به, زندگی حفظ منابع مواد غذایی, بهداشت و درمان و اشتغال به ویژه برای آسیب پذیر ترین در جوامع ما" آزادی مطبوعات خواند.

در حالی که AC حمل و نقل را ارائه می دهند "هیچ کرایه دوره" به سواران خود بارت است که قادر به انجام این کار به دلایل متعدد به گفته بارت سخنگوی جیم Allison. بارت بودجه عملیاتی 60 درصد از مسافر کرایه آلیسون اضافه شده و سیستم حمل و نقل دریافت کمتر بودجه در قالب یارانه از مقایسه سیستم انجام دهید.

با توجه به آلیسون ارائه رایگان و شبانه روزی به صورت بارت را افزایش نمی دهد حمایت برای آموزش اپراتورها در برابر COVID-19 چرا که آنها در حال حاضر جدا از مسافران است. یکی از دلایل AC حمل و نقل ممکن است به حالت تعلیق در فارس, آلیسون اضافه شده است که کرایه مجموعه تجهیزات در اکثر اتوبوس واقع شده است و در مقابل در کنار صندلی راننده.

شهرستان برکلی Councilmember Rigel رابینسون گفت: در یک ایمیل که تعلیق AC حمل و نقل کرایه در طول همه گیر را ارائه مزایای هر دو اتوبوس اپراتور و افرادی که با تکیه بر حمل و نقل عمومی.

"نه جمع آوری هزینه برای AC حمل و نقل فراهم می کند برخی از با ارزش کمک مالی برای کارگران ضروری به شغل خود را در هر روز" رابینسون گفت: در ایمیل. "مهمتر از همه این محدودیت تعامل بین اپراتورهای اتوبوس و عمومی و کمک می کند تا محافظت از آنها را از COVID-19 انتقال است."

تماس با Aditya Katewa در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @adkatewa1.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن