علمی خواستار تحقیقات مستقل coronavirus کاستی های ایمنی

شاتر یک استاد پزشکی محیط و حرفه ای نامیده می شود به صورت یک نهاد مستقل مانند سلطنتی کمیسیون بررسی و به همین دل

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

شاتر

یک استاد پزشکی محیط و حرفه ای نامیده می شود به صورت یک نهاد مستقل مانند سلطنتی کمیسیون بررسی و به همین دلیل کارگران در خط مقدم از coronavirus نبرد شده اند را تکذیب کرد پادمان مانند کافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

در حالی که میلیون ها نفر از مردم در 'مستند' در خانه های خود را برای جلوگیری از سرایت از Covid-19 بسیاری از کارگران فاقد مقایسه با درجه حفاظت" – پروفسور ریموند Agius دانشگاه منچستر دانشکده پزشکی

پروفسور ریموند Agius مدیر مرکز بهداشت محیط و حرفهای در دانشگاه منچستر دانشکده پزشکی گفت: نیاز است که تحقیقات مستقل به کارفرمایان که گفته می شود قادر به محافظت از کارگران که خطر Covid-19 به دلیل نوع کار آنها از جمله کسانی که در بهداشت و درمان.

نوشتن برای طب کار مجله گفت: "این نتیجه رسیدند که در طول این همه گیر هزاران نفر از کارگران ممکن است به طور جدی به خطر انداخته و رد پادمان که ایشان حق را دشوار است به رد.

"با این حال امیدوارم این مسائل خواهد بود و اساسا خطاب گسترده عمومی مستقل تحقیق چنین به عنوان یک "کمیسیون سلطنتی'. اقدام پس از آن ضروری است برای حفاظت از نیروی کار و همچنین برای جلوگیری از آینده وجودی فجایع رو به جامعه ما و که ممکن است طیف وسیعی از دیگر بیماری های همه گیر به تغییر آب و هوا."

او گفت که محل قرار گرفتن در معرض Covid-19 گزارش که به سلامت و محیط زیست (HSE) در زیر گزارش از صدمات و بیماری های خطرناک وقوع مقررات (RIDDOR) و HSE باید بررسی چگونه کارکنان را به معرض ویروس.

"بنابراین این ناامید کننده است که توجه داشته باشید که بیمه خدمات درمانی Covid-19 ارشاد باعث می شود هیچ اشاره ای RIDDOR مسئولیت" گفت: استاد Agius.

"در حالی که میلیون ها نفر از مردم در 'مستند' در خانه های خود را برای جلوگیری از سرایت از Covid-19 بسیاری از کارگران فاقد مقایسه با درجه حفاظت. برنامه ریزی و تدارکات رقیب با این بیماری همه گیر ممکن است مشابه به کسانی که از جنگ نیست بلکه در تعارض: کارگران جان نیاز نیست و نباید از دست داد."

HSE نشان داد که آن را دریافت کرده بود بیش از 4000 گزارش از افرادی که نگران شده بودند کارفرمایان قرار دادن کارکنان در معرض خطر از Covid-19.

یک سخنگو گفت: "در 9 مارس 26 مارس سال 2020 ما دریافت کرده اند بیش از 4,142 محل کار نگرانی های مربوط به Covid-19 در بعضی از فرم. ما در حال گوش دادن به این نگرانی ها و کار از طریق این با طیف وسیعی از اقدامات. به روز رسانی بیشتر در این نتایج در دسترس خواهد بود به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب