Acas منتشر coronavirus انضباطی و شکایت ارشاد

شاتر کارفرمایان نیاز به در نظر گرفتن که آیا این عادلانه است یا معقول به انجام یک رشته یا شکایت روش در حالی که

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اردیبهشت 1399

شاتر

کارفرمایان نیاز به در نظر گرفتن که آیا این عادلانه است یا معقول به انجام یک رشته یا شکایت روش در حالی که کارکنان در حال کار از خانه اجتماعی زیر فاصله دستورالعمل در محل کار و یا بر روی کردند.

این است که با توجه به راهنمایی های جدید از Acas که می پرسد کارفرمایان به دقت فکر می کنم در مورد شروع یا ادامه انضباطی و یا شکایت فرآیندهای در حالی که coronavirus مختل طبیعی شیوه های کار.

هدایت می گوید: "رفتن را از طریق یک رشته یا شکایت روش می تواند استرس زا در زمان عادی و کارکنان ممکن است در مواجهه با دیگر شرایط استرس زا در این زمان. کارفرمایان باید توجه دقیق به سلامت و تندرستی کارکنان در هنگام تصمیم گیری و نحوه اقدام در این زمان.

"می توان آن را مفید برای کارفرما به صحبت از طریق گزینه با هر کس که قبل از تصمیم گیری یا نه به ادامه.

"آیا کارفرما تصمیم به رفتن پیش با این روش یا به تعویق انداختن آن, آنها باید توضیح تصمیم خود را با آن درگیر است. این کمک خواهد کرد که هر کس به روشنی در مورد آنچه توافق شده است و به همین دلیل است."

هدایت اشاره می کند که کارکنان ممکن است هنوز بالا بردن شکایت اما منابع انسانی باید در نظر بگیرید که آیا آن روش برای دست زدن به شکایت خود را می تواند به دنبال نسبتا.

اگر چه آنها قادر به کار کارکنان که furloughed می توانید در یک رشته تحقیقات یا دادرسی اگر آنها تحت بررسی خود را مطرح کرده اند شکایت دارد; ریاست جلسه; در حال گرفتن یادداشت ها در یک جلسه و یا بررسی مصاحبه; در حال مصاحبه و یا یک شاهد; و یا همراه با یک همکار در یک جلسه.

اما آنها باید به توافق برسند به طور داوطلبانه انجام این کار و جلسات و مصاحبه ها باید تنها در محل خط با بهداشت عمومی ارشاد.

که در آن کلید کارگران هنوز در حال رفتن به محل کار فیزیکی جلسات باید برگزار شود و در یک محل است که اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله و حریم خصوصی.

که در آن کارکنان درگیر در حال کار از خانه و یا بر روی کردند کارفرمایان نیاز به فکر می کنم در مورد شرایط مورد و این که آیا آن فوری است و یا اینکه آیا آن را می توان مورد بررسی در تاریخ بعد.

اگر کارفرما تصمیم به مطبوعات در آستانه و با استفاده از نرم افزار پخش ویدئو برای انجام مصاحبه آن نیاز به اطمینان حاصل شود هر کس که دسترسی به تکنولوژی مورد نیاز و مناسب هر تنظیمات لازم برای افراد معلول است.

در طول تصویری جلسات HR باید اطمینان حاصل شود همه درگیر می توانید شاهد اظهارات به وضوح و نسبتا می تواند ارزیابی و سوال شواهد داده شده توسط افراد مورد مصاحبه قرار گرفتند.

Acas متحده خواهد بود وجود دارد هیچ دلیلی برای یک کارفرما به رکورد شنوایی انضباطی برگزار می شود از طریق یک تصویری نشست اما آن را باید مطابق با قانون حفاظت از دادههای اگر آن خواسته به انجام این کار.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب