آفریقا پس از همه گیر نیازهای آینده را در آغوش جوانان در بخش کشاورزی

آفریقا توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت محصولات غذایی و کشاورزی امنیت غذایی و تغذیه, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری

توسط AKHSHIJNEWS در 9 تیر 1399
آفریقا توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت محصولات غذایی و کشاورزی امنیت غذایی و تغذیه, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, کار, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Aslihan Arslanارشد اقتصاد, تحقیق و ارزیابی تاثیر بخش IFAD و Zoumana Bamba, IITA کشور, نماینده, جمهوری دموکراتیک کنگو

Jun 29 2020 (IPS) - هشدار در مراحل اولیه COVID-19 همه گیر است که آفریقا را می توان با ضربه زدن توسط یک موج تا 10 میلیون نفر در ظرف شش ماه خوشبختانه در حال حاضر به نظر می رسد بی اساس اگر چه آن است که هنوز خیلی زود به بیش از اعتماد به نفس.

سازمان بهداشت جهانی گفت: در 22 مه که این ویروس به نظر می رسد "با در نظر گرفتن مسیر های مختلف" در این قاره با یک کاهش میزان مرگ و میر و کندتر افزایش موارد از دیگر مناطق است. اما سه هفته بعد که هشدار داد که این بیماری همه گیر در آفریقا بود شتاب و اشاره کرد که آن را در زمان 98 روز برای رسیدن به 100,000 موارد و تنها 19 روز تا حرکت به 200,000 موارد است.

Aslihan Arslan

همانطور که از ژوئن 23, آفریقا ثبت شده بود بیش از 232,000 مورد تأیید و 5,117 مرگ و میر هنوز به مراتب کمتر در مقایسه با اروپا و آمریکا. کارشناسان هنوز در حال تجزیه و تحلیل آن است که چگونه با گسترده فقر و شکننده بهداشت عمومی سیستم ها و زیرساخت های ضعیف در بسیاری از کشورها که آفریقا اجتناب بدترین. بی درنگ اقدامات پیشگیرانه توسط دولت و به شدت جوانی جمعیت ذکر شده به عنوان عوامل مهم است.

در حالی که ما باید برای جلوگیری از مشکلات خوشنودی و اعتماد گاهی اوقات سوال آمار ناشی از یک عدم تست نوظهور خطر در حال حاضر این است که زندگی و مرگ پیامدهای اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر خواهد شد به مراتب شدید تر از این ویروس خود را.

قاره آفریقا است که در آستانه غرق شدن به اول آن رکود اقتصادی در 25 سال.

کشورهای جنوب صحرای آفریقا و هند پیش بینی شده توسط بانک جهانی تحلیلگران به دو منطقه سخت ترین ضربه در سطح جهان در شرایط اقتصادی است. آخرین پیش بینی تخمین می زنند که 26-39 میلیون بیشتر مردم بسیاری از آنها امرار معاش کشاورزان را تحت فشار قرار دادند به فقر شدید در کشورهای جنوب صحرای آفریقا در این سال است.

رئیس جمهور پل Kagame رواندا که در واکنش سریع به اعمال خود کشور را مستند هشدار داده است که برخی از آفریقایی اقتصاد می تواند "یک نسل یا بیشتر" را به بهبود می یابند بدون مداخله هماهنگ.

کشاورزی در زنجیره ارزش شده اند به شدت تحت تاثیر تاثیر مستندات و نه فقط محصولات غذایی مبتلا هستند. کنیا گل صنعت برای مثال ضربه شده است با بسته شدن بازار در کشورهای توسعه یافته است. بیش از 70,000 کشاورزان گذاشته شده است و گزارش شده است که 50 تن از گل تا به حال به ریخته می شود هر روز.

Zoumana Bamba

در کوتاه مدت همه این مقدار به دو خطر کاهش درآمد و جدی با کمبود مواد غذایی داده شده است که خانواده ها خرید حدود 50 درصد از مواد غذایی خود را حتی در مناطق روستایی آفریقا ناشی به طور مستقیم یا تشدید COVID-19 بیماری همه گیر. در بالای این ویرانگر swarms از بیابان ملخ در شرق آفریقا—بدترین شیوع در کنیا و در 70 سال—همراه با یک سال از خشکسالی و سیل قرار داده اند میلیون ها نفر از مردم در این منطقه در معرض خطر گرسنگی و قحطی.

این فوری ترین از خطرات به آفریقا امنیت غذایی است مرکب دراز مدت روند سریع جمعیت شهری و نرخ رشد در جهان است. آفریقا جمعیت شهری پیش بینی شده است نزدیک به سه گانه بین 2018 و 2050.

سازمان ملل متحد صندوق بین المللی برای توسعه کشاورزی (IFAD) در حال کار با دولت ها و جامعه مدنی به مردم ارائه های جوان را با مهارت ها و فرصت های آنها نیاز به ایجاد شغل در کشاورزی-مواد غذایی سیستم به منظور حفظ امنیت غذایی کاهش فقر و کمک به اجتماعی و ثبات سیاسی. چالش های زیاد و متنوع است.

IFAD به طور فزاینده ای تمرکز منابع خود را در افراد جوان به عنوان یک اولویت به عنوان موفق روستایی تحول لولا در گنجاندن آنها در این فرآیند است. آن است که همکاری با سازمان های غیر انتفاعی موسسه بین المللی کشاورزی گرمسیری (IITA) و یک کلید حامی مالی از یک پروژه سه ساله در کشورهای جنوب صحرای آفریقا فراهم می کند که 80 کمک هزینه های تحصیلی برای جوانان آفریقایی به دنبال کارشناسی ارشد و دکترا با تمرکز بر پژوهش در ترویج جوانان نامزدی در بخش کشاورزی.

شناخته شده به عنوان مراقبت – افزایش ظرفیت به درخواست تحقیق شواهد – این برنامه ترکیبی از مشاوره با آموزش در روش تجزیه و تحلیل داده ها و نگارش مقالات علمی با توجه به تولید پژوهش شواهد و توصیه هایی برای سیاست گذاران است. جوان و صداهای معتبر هستند که به ارمغان آورد به جدول افزایش جوانان نمایندگی داخلی و سیاست فرآیندهای.

سیاست دادخواستها تولید شده تا به امروز نشان می دهد که چگونه محققان از جمله متعدد زن جوان حرفه ای به چالش های مشترک روایات و کلیشه. بله مهاجرت از مناطق روستایی است و به ظاهر غیر قابل توقف روند اما بسیاری از مردم هنوز هم درگیر شدن در مزرعه بخش کشاورزی-سیستم غذایی که نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی.

به برجسته کردن چند نمونه از یافته های اخیر:

    ■ Adewale Ogunmodede از دانشگاه ابادان در نیجریه تجزیه و تحلیل کاستی از N-Power کشت برنامه با هدف بهبود معیشت روستایی و استدلال می کند که رویکرد بالا به پایین است که شکست در جذب جوانان به کشاورزی است.
    ■ تحقیقات توسط Akinyi Sassi در تانزانیا چالش های کلیشه ای است که زنان با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات کمتر از مردان برای دسترسی به بازار کشاورزی اطلاعات است. او در می یابد که هزینه استفاده از تلفن و قابلیت اطمینان از اطلاعات عوامل حیاتی.
    ■ سینتیا Mkong به بررسی این موضوع از مدل های نقش وضعیت اجتماعی و تجربه قبلی در تعیین چرا برخی از دانش آموزان هستند احتمال بیشتری برای انتخاب بخش کشاورزی به عنوان عمده دانشگاه در دو دانشگاه در کامرون است. او می گوید: یافته ها نشان می دهد که کشاورزی را در افزایش قد و قامت هر دو به عنوان یک رشته تحصیلی و شغل.
    ■ فضل Chabi به نظر می رسد چرا جوانان نامزدی در بخش کشاورزی همچنان به کاهش در بنین وجود طرح های دولت است. در میان توصیه های سیاست یک تماس به حذف تعصبات جنسیتی از مالکیت زمین و اعتبار و اشتغال شیوه های.

با کوچکترین و سریع ترین رشد جمعیت در جهان و آفریقا هنوز هم اکثریت جوامع روستایی ادامه خواهد داد به رشد می کنند و حتی به عنوان مهاجرت و شهرنشینی را افزایش دهد. سرمایه گذاری در مشاغل روستایی و حمایت از میلیون ها نفر از مقیاس کوچک کشاورزی خانواده ها از اهمیت و همچنین سرمایه گذاری در بهبود اتصال (فیزیکی و دیجیتالی) در مناطق روستایی برای حمایت از کشاورزی-سیستم های غذایی.

IFAD سهام چشم انداز IITA به منظور افزایش درک و طرز فکر در مورد کشاورزی-سیستم های غذایی به طوری که افراد جوان را ببینید وجود فرصت های هیجان انگیز و سودآور کسب و کار به عنوان مصرف کنندگان تقاضا بیشتر تنوع محصولات غذایی است. مراقبت پروژه پر کردن آن شکاف دانش در حال حاضر شروع به عملکرد مربوطه و تحقیقات کامل مورد نیاز جوامع آفریقایی برای ایجاد امنیت غذایی و مقاومت در برابر شوک آینده و رسیدن به روستایی تحول فراگیر از جوانان روستايی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب