پس از بیش از 70 سال از ازدواج, خانواده, برای اولین بار P. A. زن و شوهر در طول COVID همه گیر

محتوای مقاله در ادامه"من گفت:, 'OK برای کریسمس خود را در حال حاضر من قصد دارم به شما گل و آب نبات در هر هفته ت

توسط AKHSHIJNEWS در 1 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

"من گفت:, 'OK برای کریسمس خود را در حال حاضر من قصد دارم به شما گل و آب نبات در هر هفته تا گل آمده در تابستان" پرسی گفت.

"بنابراین من آنها را به او هر هفته اما من واقعا در تماس با او. همه از من پایین رفتن حلقه, زنگ, و آنها می آیند و گل ها و آنها را به او. من نمی دیدن و یا شنیدن هر چیزی. آن سخت است."

پرسی و گلادیس استفاده می شود برای راه اندازی یک ایستگاه هم در Waskesiu. او زد مقابله در مقابل. او زد گاراژ در پشت. پس از بازنشستگی آنها در نقل مکان کرد به شاهزاده آلبرت جایی که آنها داوطلب گسترده در سنت آلبان کلیسای جامع است.

ما عذرخواهی می کنیم اما این فیلم شکست خورده است را به بار.

زمانی که Gladys نقل مکان کرد و به چوپان خوب, ویلا پرسی به طور معمول بازدید از سه یا چهار بار در هفته. آنها انجام داده ام همه چیز را با هم برای بیش از 70 سال از ازدواج. در حال حاضر به جز برای چت در گوشی آنها مجبور شده اند از هم جدا با توجه به COVID-19 محدودیت.

پرسی باقی می ماند خوش به رغم چالش ها. پیاده روی های طولانی دو و گاهی سه بار در روز به ارمغان می آورد برخی از آرامش و کمک می کند تا او را به تأمل در زندگی او و گلادیس با هم زندگی کرده اند. او امیدوار پرنس آلبرت سالمندان و ساکنان مسن را درک خواهد کرد که بستگان خود را ممکن است قادر به بازدید در طول آنچه که او خواستار یک "فوق العاده زمان" حتی اگر آنها می خواهند به.

او همچنین امیدوار است این محدودیت را تا پایان ماه ژوئن. تا که آن روز می آید پرسی گفت: او را نگه داشتن راه رفتن همه به حفظ ارتباط با عشق واقعی خود را.

بیشتر در مورد این موضوع



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب