همه-از-دولت تمام-از-جامعه دخالت نیاز به مبارزه با ویروس

اقتصاد و تجارت جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

سیدنی و کوالالامپور, Apr 28 2020 (IPS) – این Covid-19 بیماری همه گیر در حال حاضر به طور گسترده ای در نظر گرفته شده بیشتر تهدید نسبت به سایر اخیر ویروسی بیماری همه گیر. بسیاری بر این باورند که بسیاری از آلوده شده اند و یا حتی از درگذشت رسما تایید کرد.

با وجود اطلاعات موجود برخی از رهبران ملی بر این باور است که این بیماری همه گیر نمی خواهد آنها را تحت تاثیر قرار. دیگران بر این باور بودند که ترویج ‘گله ایمنی’ به حفاظت از جمعیت های در معرض آنها را به ویروس تحریک انسان سیستم ایمنی بدن به تولید آنتی بادی.

مسطح منحنی است ؟
اصلی استراتژی اتخاذ شده توسط بسیاری از دولت ها این است که برای صاف منحنی’ به طوری که کشور های سیستم های بهداشتی می تواند در مقابله با عفونت های جدید ردیابی تست جداسازی و درمان آن آلوده شده تا زمانی که مورد تایید واکسن و یا درمان برای همه در دسترس است.

اما این آسان تر است از انجام گفت. آسیب پذیری به عفونت و ظرفیت پاسخگویی به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله سیستم بهداشت و درمان آمادگی و تجربه و توانایی در مدیریت شیوع بیماری های ویروسی علاوه بر چالش های خاص مطرح شده توسط Covid-19.

ظرفیت دولت برای پاسخ بستگی دارد به ما میده در سیستم ظرفیت و قابلیت های خود را — به عنوان مثال توانایی مقامات به سرعت ردیابی منزوی و درمان آلوده — و در دسترس منابع مالی — به عنوان مثال برای افزایش سرعت تست ظرفیت و امن تجهیزات حفاظت شخصی.

اما کاهش بودجه خصوصی سازی و انواع دیگر از رانت در دهه های اخیر در مواجهه با افزایش هزینه های حداقل نه برای دارو — را محدود و تضعیف بیشتر نظام بهداشت عمومی البته در بهانه های مختلف.

اقدام اولیه و بدون مستندات
فیزیکی, فاصله, ماسک استفاده کنید و دیگر اقدامات پیشگیرانه و همچنین انبوه, تست ردیابی انزوا و درمان را بررسی اپیدمی بدون مستندات. چنین اقداماتی شده اند کاملا موفق تا کنون در بسیاری از شرق آسیا ویتنام و هند ایالت کرالا است.

فیزیکی فاصله و دیگر اقدامات پیشگیرانه مانند پوشیدن ماسک در دسترس خواهد بود به شدت لازم است تا یک واکسن است که مقرون به صرفه در دسترس برای همه است. حتی در دسترس بودن درمان را نه رفع نیاز برای پیشگیری ارائه شده توسط یک واکسن.

اقدامات پیشگیرانه باید مناسب و مقرون به صرفه است. برای به حداقل رساندن خطر عفونت مقامات می تواند تشویق و قادر ساختن, اگر نیاز به تغییر در تعاملات اجتماعی از جمله کار و دیگر فضای عمومی ترتیبات از جمله دفاتر و کارخانه ها و مغازه های حمل و نقل عمومی و کلاس های درس.

مستندات: اجرا, گسترش فیزیکی فاصله
پس ووهان بسیاری از دولت ها با توسل به انواع مختلف اقامت در پناهگاه’ ‘مستندات’ به اجرای فیزیکی فاصله برای دوره طولانی به تلاش برای ‘مدار-شکستن’ انتقال است. آنها را خرید و در وقت با ارزش برای مکمل مداخلات اجازه می دهد مقامات بهداشتی برای بررسی و معکوس کردن گسترش عفونت است.

Anis Chowdhury

علاوه بر اجرای تمدید فیزیکی فاصله از طریق مستندات مناسب مکمل اقدامات مورد نیاز برای مستندات به کار می کنند. تست درمان و quarantining آلوده نیاز به تکمیل ردیابی برای شناسایی کسانی که به احتمال زیاد به توان و حذف.

اما باید اذعان کرد که مستندات تنها بخشی از یک مجموعه ای از اقدامات در دسترس به مقامات برای مقابله با Covid-19 بیماری همه گیر. مستندات در حال بلانت اقدامات گذشته رفت و آمد مکرر اغلب به دلیل عدم کفایت و یا تاخیر احتیاطی ‘اقدامات اولیه’. و اگر شما فقط یک چکش هر مشکل شروع به نگاه مانند یک ناخن’.

یک مستند بود و لازم برای مقابله با Covid-19 شیوع در ووهان و اطراف آن سه استان پس از دیگر اقدامات برای مقابله با این رمان بیماری همه گیر به نظر می رسید بیش از حد کوچک و بیش از حد در اواخر’. اما در بسیاری از شرایط دیگر کافی مناسب اولیه اقدامات پیشگیرانه ممکن است به خوبی به اثبات رسانده اند به اندازه کافی.

مستندات باید اقتصادی knockouts
بسته به زمینه مستندات بسیاری از افکت های دیگر نیز هست. خوب برنامه ریزی, پیاده سازی و اجرای جنبش محدودیت و تأمین برای همه منفی تحت تاثیر قرار بسیار مهم است نه تنها برای کارآمدی بلکه برای انتقال قبل در طول و بعد از.

با اینحال مستندات به طور معمول متحمل بزرگ اقتصادی هزینه های توزیع نابرابر در اقتصاد و جوامع. دولت بنابراین باید آگاه از هزینه های از جمله اختلال و همچنین از نحوه سیاست ها بر افراد مختلف متفاوت است.

اثربخشی یک مستند به قضاوت در درجه اول توانایی خود را به سرعت صاف منحنی’ و اطمینان از هیچ تجدید حیات از عفونت. موفقیت نباید اندازه گیری مدت اجرای نمرهدهی و یا حتی غیر قابل تحمل کاهش در موارد جدید.

بیشتر ‘اتفاقی’ کارگران, خرده کسب و کار متکی روزانه گردش پول نقد و دیگران در ‘رسمی’ در اقتصاد را پیدا خواهد کرد آن را دشوار است به خصوص برای زنده ماندن طولانی مستندات. اگر چه آنها نیاز به کمک بیشتری پشتیبانی از اکثر آنها اغلب دشوار است برای دولت ها برای رسیدن به.

جومو Kwame Sundaram

کسانی که زندگی در شرایط تنگ شده, به عنوان مثال, محله های فقیرنشین شهری نمی تواند در واقع انتظار می رود به تمرین مداوم فیزیکی, فاصله, اما با این وجود نیاز به فعال باشد به پایدار عمل دیگر اقدامات پیشگیرانه در درون خود به معنی متوسط به عنوان مثال با استفاده از ماسک قابل شستشو.

حکومت, بسیج, رهبری,
به منظور افزایش کارآمدی و به حداقل رساندن اختلال در یک ‘همه’ دولت رویکرد در تمام سطوح نیاز به توسعه یافته شامل خیلی بیشتر از بهداشت عمومی و پلیس و مقامات اجرایی.

منابع انسانی, اجتماعی, حفاظت, حمل و نقل, آموزش و پرورش, رسانه ها, صنعت مالی و دیگر مقامات مربوطه باید مناسب مشغول به توسعه های مختلف مورد نیاز انتقال و به برنامه ریزی برای پست-مستند ،

یکی دیگر از شرایط برای موفقیت کل جامعه’ بسیج و پشتیبانی. دولت شفافیت و توضیحات برای اقدامات مختلف انجام شده مهم هستند برای درک عمومی و همکاری و حمایت و مشروعیت.

مقامات همچنین باید درک کنند که چگونه اقدامات دیده خواهد شد. سنگاپور ظاهری اولیه موفقیت برای مثال این بود که آنچه در آن به نظر می رسید آن را به عنوان تا به حال نادیده گرفته شده رسمی بازدارنده برای احتمالا آلوده کارگران مهاجر به همکاری می نماید.

مناسب افزایش بهداشت عمومی و دیگر مربوط به ارتباطات و آموزش و پرورش را اغلب نیاز به سرعت توسعه یافته برای موفقیت است. اثربخشی و عواقب ناشی از ‘مستند’ و اقدامات مربوط و مشروط به درک عمومی از چالش ها و توانایی جوامع به پاسخ مناسب اجتماعی-اقتصادی و فرهنگی و تغییرات رفتاری.

در حالی که Covid-19 بحران است که بدون شک استثنایی و کامل اجتماعی بسیج مورد نیاز است از جمله ویژه ‘جنگ’ اقدامات نباید مورد آزار قرار گرفته به عنوان مثال با وسوسه به تعصب اجرای اقدامات لازم برای استفاده سیاسی. موفقیت در نتیجه می تواند تا حد زیادی فعال مشروع و معتبر و نمونه رهبری دولت و در غیر این صورت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>