دوره های کارآموزی ‘ارائه نمی’ تحرک اجتماعی

شاتر

کارآموزان از محروم زمینه صورت موانع در هر مرحله از یادگیری خود را سفر و دولت و کارفرمایان دیگر نمی تواند فرض کنیم که دوره های کارآموزی به صورت خودکار بهبود تحرک اجتماعی, گزارش پیدا کرده است.

اگر چه محروم آموزان بیشترین بهره از اتمام کارآموزی در دراز مدت دریافت می کنند بزرگتر افزایش درآمد وجود دارد یک شکاف در “ارزش” آموزش دریافت می کنند; آنها کمتر به احتمال زیاد به پیشرفت کارآموزی به بیشتر یا آموزش عالی; و کمتر احتمال دارد برای رسیدن به صلاحیت خود را.

“دوره های کارآموزی اغلب به عنوان یک نردبان از تحرک اجتماعی. آنها می توانند حمایت از اشتغال و فعال کردن افراد برای به دست آوردن مهارت در غیر آکادمیک زمینه. آنها همچنین می توانند upskill و reskill کارگران و دادن یک شانس دوم به کسانی که در حال حاضر در کار و اشتغال” در این گزارش گردآوری شده توسط لندن اقتصاد برای تحرک اجتماعی کمیسیون می گوید.

“اما این سیستم ارائه. این گزارش باید به عنوان یک جدی تجزیه و تحلیل یک سیستم است که می تواند – نه – ارائه تحرک اجتماعی در انگلستان است. آن را نیز باید به عنوان یک زنگ خطر برای دولت و کارفرمایان به اقدام و نقطه ضعف شکاف در درون نظام است.”

آن را می یابد که اتمام کارآموزی به طور بالقوه می تواند بهبود تحرک اجتماعی آن را به عنوان بهبود مهارت ها و کاهش اشتغال و درآمد شکاف وجود دارد که 16 درصد درآمد حق بیمه در سن 28 برای محروم زنان با متوسط کارآموزی در مقایسه با 10 درصد برای غیر محروم زنان است.

به شکاف درآمد نیز بسته بیشتر تا کارآموزی سطوح شکاف در درآمد سالانه برای محروم مردان کاهش از £2,000 هر سال برای £1400 1200 پوند در حال حرکت از سطح 1 صلاحیت حرفه ای برای سطوح متوسط و پیشرفته دوره های کارآموزی.

اما کارآموزان نیاز به غلبه بر موانع زیادی برای رسیدن به رسیدن به این نقطه است. این کارآموزی لوی کاهش تعداد افراد محروم از زمینه های شروع کارآموزی با 36% بین 2015/16 و 2017/18 در مقایسه با 23 درصد کاهش در کارآموزان ممتاز تر از پس زمینه.

مردم محروم از پس زمینه ها نیز بیشتر احتمال دارد به خوشه در دوره های کارآموزی در سطوح پایین تر: 48% شد ثبت نام به متوسط کارآموزی در 2017/18 در مقایسه با تنها 41 درصد از غیر محروم پس زمینه.

یک جوان محروم یادگیرنده با متوسط کارآموزی است تا چهار درصد کمتر احتمال دارد برای رسیدن به یک مدرک تحصیلی در سطح بالاتر از غیر محروم یادگیرنده آن را می گوید.

آنها همچنین کمتر احتمال دارد برای تکمیل آموزش خود را نسبت به خود بیشتر ممتاز همسالان که این گزارش نشان می دهد می تواند به دلیل مالی و یا دسترسی موانع.

برخی از 63 درصد از محروم مردان شروع متوسط کارآموزی بین 2013/14 و انگلیس فصل 2014/15 زمانی صلاحیت ظرف سه سال از شروع آموزش در مقایسه با 67 ٪ از غیر محروم مردان است.

این چالش ها به احتمال زیاد به تشدید Covid-19 همه گیر را نشان می دهد به عنوان کاهش فعالیت های اقتصادی است که به احتمال زیاد در نتیجه کمتر فرصت های کارآموزی.

“محروم کارآموزان در نامتناسب خطر پرداخت شدید ترین عواقب این کاهش” این گزارش می گوید. “آنها به طور نامتناسبی شاغل در بخش هایی که تعطیل شده اند مانند مهمان نوازی و خرده فروشی. علاوه بر این, آنها ممکن است درک شده توسط شرکت به ‘ریسک شرط” یا گران تر به جذب و حفظ در مقایسه با غیر محروم کارآموزان.”

این مجموعه تعدادی از اهداف دولت و کارفرمایان به دیدار ماه دسامبر سال 2023 از جمله:

  • افزایش سهم کارآموزان از محروم اجتماعی و اقتصادی زمینه برای قبل از وضع مالیات سطوح
  • افزایش تعداد استارت از محروم در زمینه های پیشرفته و سطوح بالاتر به سطوح قابل مقایسه در حال حاضر غالب برای غیر محروم کارآموزان
  • از بین بردن نقطه ضعف شکاف در لوی پشتیبانی برای شروع در سطح بالاتر
  • حصول اطمینان از متوسط برنامه ریزی شده مدت قابل مقایسه کارآموزی برنامه ها حداقل به عنوان طولانی برای محروم آموزان به صورت غیر محروم آموزان
  • کاهش بروز عدم موفقیت برای همه اجتماعی و اقتصادی زمینه به سطح قابل مقایسه با کسانی که در دیگر آموزش و پرورش بخش
  • حصول اطمینان از اتمام نرخ قابل مقایسه کارآموزی برنامه یکسان برای هر دو محروم و غیر محروم آموزان.

L&D فرصت های شغلی در پرسنل امروز

مرور بیشتر L&D مشاغل

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im