در حال تمیز کردن خدمات آماده برای خط مقدم?

زنان بسیار بیشتر از مردان به کار در تمیز کردن نقش

تمیز کردن خدمات نقل مکان کرد و به ویژه به عنوان بازگشت به محل کار شتاب. اما از دستمزدهای پایین و نا امن اشتغال به کمبود تجهیزات و تفسیر سیاست های مهاجرتی موانع نیاز به بر طرف شود اگر بخش است برای دیدار با این چالش است. آدم McCulloch گزارش

Coronavirus بحران منجر به ارزیابی مجدد از آنچه به منزله یک “کار مهم”. به خصوص زمانی که آمار نشان می دهد که کلید کارگران هستند بیشتر احتمال دارد به مرگ از Covid-19 از کسانی از ما که قادر به کار از خانه.

اما چقدر عمیق است و این درک جدید? آن را منجر به تغییر پایدار? یک راننده اتوبوس در توییتر در هفته گذشته اظهار نظر در مورد گزارش رسانه ها از کلید کارگران آسیب پذیری به این ویروس قرار داده و آن را شبیه به این: “این خنده دار به عنوان یک راننده اتوبوس من رفته از قهرمان صرفه جویی در این کشور به پایین ماهر’. آه خوب, خوب, در حالی که آن را به طول انجامید.”

پاک کننده های یک گروه که برای همیشه در اشتغال گرگ و میش. کمی دیده می شود توسط بسیاری از کارکنان آنها می رسند در ترک محل کار در گفتن ساعت 5 صبح کار سه ساعته شیفت و سپس بازگشت به خانه تنها به شاید فراموش تغییر دیگری در شب.

اما در حال حاضر آنها در محل موردتوجه وتماشای عموم. کارفرمایان و دولت با اشاره glibly به “عمیق پاک” و مانند آن بدون بحث های زیادی از افرادی که در حال رفتن به حمل این و این که آیا آنها آماده شده اند پشتیبانی می کند و اینکه آیا وجود دارد به اندازه کافی از آنها.

پاک کننده ها در حال انجام یک کار ضروری برای همه امن است به طوری که وضعیت نیاز به بهبود – شرکت نیاز برگزار می شود به حساب در صورتی که موفق به اجرای این اقدامات حق” – هنری میمون لوپز IWGB

صنعت جمعیتی

با توجه به برابری و حقوق بشر, کمیسیون صنعت تمیز کردن استخدام بیش از 450.000 نفر است که عمدتا زن و بالاتر از متوسط تعداد افراد از اقلیت های قومی مهاجر و کارگران مسن تر ، نیروی کار خود را نسبتا قدیمی در مقایسه با کلی بریتانیا نیروی کار با سنین 45-55 ساخت تا 26 درصد و در سنین 55+ ساخت تا بیشتر از 22 درصد.

این آمار و ارقام بلافاصله به سوالات بالا بردن بیش از ایمنی کارگر, هنگامی که آن را در نظر گرفته است که بام کارگران و کارگران مسن تر هستند بیشتر در معرض Covid-19. نسبتا بالا نسبت به پاک کننده ها نیز در مواجهه با مشکلات مهاجرت. بر خلاف برخی از گروه پرستاران به عنوان مثال پاک کننده نیست به طور خودکار اعطا ویزا پسوند. بیمه خدمات درمانی تمدید ویزا را پوشش می دهد که منقضی بین 31 مارس و اکتبر 1 سال 2020 است.

Satbir سینگ مدیر اجرایی شورای مشترک برای رفاه مهاجران گسترش است “نادیده گرفته صدها نفر از هزاران نفر از مردم در سیستم بهداشت و درمان و خارج و دیگر نقش کلیدی”. در برخی موارد تیم سلامت کارگران از جمله پاک کننده ها و باربرها خطر بودن تقسیم کردن و تهی در این زمان بسیار مهم سیاست. سینگ می گوید: این طرح باید توسعه یافته به کلید کارگران و فراتر از بیمه خدمات درمانی و مراقبت بخش از جمله رانندگان اتوبوس و پاک کننده هر دو در معرض خطر مشاغل در طول بحران.

برخی ممکن است استدلال می کنند که تمیز کردن خدمات شده اند hobbled با سیاست و عمل در زمان ما به آنها نیاز دارید بیشتر.

برای صنعت برای پاسخگویی به این چالش با موفقیت آن را روشن و آن را به مرحله بالا: این نمی تواند ساده داده می شود شهرت خود را برای ناامن اشتغال دستمزد پایین و عدم حرفه ای.

با توجه به هنری میمون لوپز جمهور مستقل کارگران بریتانیا است که درگیر در تلاش برای بهبود پرداخت و شرایط را برای پاک کننده و در برخی از موارد بسیاری از پاک کننده ها کار کرده اند و امکانات شرکت هایی که در سمت چپ آنها احساس مورد سوء استفاده قرار گیرد اغلب در حال پرداخت تنها حداقل دستمزد. او شاهد است که در آن چند مورد پاک کننده ها پرداخت شده است اشتباه است.

PPE مشکلات

در حال حاضر او را به دیدن مسائل اضافی: “Covid است تشدید کننده مشکلات. بسیاری از شرکت ها ارائه نمی PPE. برخی از شرکت های منتقل شده اند پاک کننده ها را به مکان های که سخت برای رسیدن به استفاده از حمل و نقل عمومی. آنها کاهش ساعت اما قرار نیست که کارگران در کردند و چپ و کارگران بدون هیچ گونه درآمد. دیگران شده اند برکنار – دوباره بدون استفاده از این طرح کردند. و بسیاری از شرکت ها حاضر به تعامل با اتحادیه های کارگری.”

برخی از کارگران گفته شده را به خود PPE می گوید: میمون لوپز و اضافه کرد که در یک مورد او می داند که یک کارگر اخراج شد چرا که او نمی خواهد ارائه خود را PPE.

او مدعی است که با تعهد در کاستن از مردم بازگشت به محل کار دولت نیاز به اقدام و اجرای سیاست هایی برای کمک به اطمینان از کارگران حق دارند PPE به انجام این کار است. او می گوید: “پاک کننده ها در حال انجام یک کار ضروری برای همه امن است به طوری که وضعیت نیاز به بهبود – شرکت نیاز برگزار می شود به حساب در صورتی که موفق به اجرای این اقدامات حق.

“پاک کننده ها باید تحسین در همان راه به عنوان هر کس دیگری که کلید کارگران است.”

برون سپاری

برون سپاری ماهیت صنعت با مناقصات به طوری که اغلب بر اساس قیمت های پایین است که به طور گسترده ای مورد سرزنش برای آن فقیر شیوه های کار. یک شرکت تمیز کردن منطقه ای خدمات مشخص خطرات مدل متحده در یک پست وبلاگ: “کم هزینه تمیز کردن نتواند به تشویق روابط مثبت بین تمیز کردن شرکت و مشتری می تواند کمک به کاهش شرایط کار برای پاک کننده است.”

خدمات منطقه ای در حدود 700 مشتریان عمدتا در لندن گرفتن در محیط های متنوع از جمله بیمه خدمات درمانی دندانپزشکان GP جراحی اداری و تجاری املاک و مدارس.

به عنوان تقاضا افزایش می یابد و این شرکت در حال برنامه ریزی برای چوب به آن اخلاق داشتن هر یک از پاک کننده اختصاص داده شده اختصاص داده شده شغل. “ما می خواهم به نگه داشتن همان پاک کننده انجام همان شغل آنها نمی توانید در اطراف نقل مکان کرد به دفاتر جدید در هر روز. بنابراین هر مشتری دریافت خواهد شد اختصاص داده شده پاک کن. بنابراین این ساعت یک تمیز کننده با این نسخهها کار نمی کند و تمایل به تغییر” بازاریابی دیجیتال مدیر مارکوس Lobow می گوید پرسنل امروز. او اضافه می کند که منطقه ای خدمات دستمزد زندگی می کنند ارائه دهنده خدمات به معنی آن می پردازد و آن لندن پاک کننده حداقل £10.75 در هر ساعت “هنگامی که مشتری موافق است”.

اما چگونه تمیز کردن خدمات در دیدار با Covid-19 چالش ؟ آموزش بسیار مهم خواهد بود, می گوید Lobow.

“در شرایط محیط کار شیوه من فکر می کنم بسیاری از شرکت ها نیاز به افزایش میزان آموزش ارائه می کنند. به عنوان تقاضا بالا می رود, جدید, پاک کننده نیاز به استخدام شود و آنها نیاز به آموزش داده می شود. ما همه از پاک کننده های ما; این کمک خواهد کرد که آنها را محافظت می کند بلکه در کاهش ترس خود را. ما برای تعدادی از شیوه های پزشکی و انجام داده اند عمیق پاک سازی منطقه پس از بيماران مبتلا به Covid-19 تأييد شد وجود دارد. برای انجام این کار با خیال راحت به ما آموزش دیده و تعدادی از مدیران و فعالان به انجام این ریسک بالا پاک. آنها انجام این وظایف در تمام PPE.”

خدمات منطقه ای دیده می شود تقاضا در نوسان است با بسیاری از دفاتر بسته شدن اما دیگران درخواست برای پاک سازی و افزایش هفتگی خود را تمیز کردن.

“ما امیدواریم که که رفتن به جلو مردم را متوجه اهمیت پاک کننده ها (و دیگر کارگران ضروری) و درمان آنها را با عزت و احترام و موافق به آنها پرداخت دستمزد عادلانه” می گوید Lobow.

فن آوری های جدید

Coronavirus ساخته شده است پاک کننده’ شغل بیشتر خواستار است. گروه برای کسب و کار و انرژی و استراتژی صنعتی ارشاد آمده است: “محل کار باید تمیز بیشتر با تمرکز بر روی به طور منظم-لمس اشیاء از قبیل دستگیره درب و صفحه کلید. کارفرمایان گفت: برای ارائه شستن دست و یا امکانات دست sanitisers در نقاط ورود و خروج.”

ما همه از پاک کننده های ما; این کمک خواهد کرد که آنها را محافظت می کند بلکه در کاهش ترس خود را” – مارکوس Lobow منطقه ای خدمات

این نشان می دهد امکانات مدیران نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در روابط خود با تمیز کردن خدمات. شاید یک روز به زودی آنها ممکن است به دنبال کمک های مالی به سرمایه گذاری در فن آوری های جدید به آنها کمک کند. با توجه به تحقیقات توسط SoftBank رباتیک 89% از سمت عرضه و 78 درصد از سمت تقاضا مدیریت امکانات, مدیریت رهبران فکر می کنم که عملکرد مبتنی بر قراردادهای مثبت برای صنعت تمیز کردن. این پیش بینی که در آینده نزدیک تعداد بیشتری از شرکت ها استفاده خواهد کرد “cobots” مشترک روبات که کار در کنار تمیز کردن تیم و انجام تکراری و وقت گیر وظایف مانند جارو. این آزاد کردن کارکنان به تمرکز بر روی کارهای دیگر مانند تمیز کردن عمیق و sanitisation از سطوح سخت بسیار مهم است که در مبارزه با Covid-19 آن را می گوید.

Nils van der Zijl معاونت فروش و بازاریابی در SoftBank رباتیک می گوید: “این قابل فهم است که در یک صنعت است که تجربه کرده است و چالش های قابل توجهی در ارائه موفقیت آمیز نوآوری در برنامه ها وجود دارد یک مقدار مشخصی از شک و تردید و عدم اطمینان وقتی که می آید به تکنولوژی تصویب. امکانات مدیریت رهبران نیاز به اطمینان حاصل شود آنها دریافت مشاوره و پشتیبانی آنها نیاز به کار مشترک در کنار شرکای قابل اعتماد در حق توسعه نوآوری استراتژی.”

اما در کوتاه مدت شاید آن را در مورد زمان ما گسترش درک ما از کلید کارگران به پاک کننده ها – این می تواند یک ماده از زندگی و مرگ, بعد از همه.

این قابل فهم است که در یک صنعت است که تجربه کرده است و چالش های قابل توجهی در ارائه موفقیت آمیز نوآوری در برنامه ها وجود دارد یک مقدار مشخصی از شک و تردید و عدم اطمینان وقتی که می آید به تکنولوژی تصویب” – نیلز van der Zijl, SoftBank رباتیک

مگ رابرتز مدیر خلاق در زبان و رفتار مشاوره Schwa, قطعا فکر می کند و نشان می دهد ما نیاز به فکر می کنم در مورد تعادل روانی در کارکنان روابط با پاک کننده: “به عنوان کارمندان این تیم که حذف دفاتر ما می تواند به نظر می رسد بیچهره – در ما WeWork برای مثال پاک کننده آمده در مرده شب هنگامی که ما دور نیست. تنها تعامل ما با آنها یادداشت ها و نشانه های آنها پین تا در اطراف دفتر.

“بنابراین اگر تمیز کردن تیم نیاز کارمندان خود را به تغییر رفتار آنها باید این پیام را به کار واقعا سخت است. یک ترفند آنها می توانید استفاده کنید ‘شناسایی قربانی اثر: مردم خیلی بیشتر احتمال دارد برای پاسخ به “لطفا, بشویید تا خود لیوان – از جو و ماریا’ از ‘لطفا شستن خود و لیوان – از تاسیسات ساختمان’.”

روشن است که با توجه به coronavirus را تهدید تفکر جدید نیاز دارد که باید انجام شود در مورد مهم کار, پاک کننده و سریع است. خدمات تمیز کردن دیگر نمی تواند تحت درمان با برخی از کسب و کار به عنوان چیزی است که آنها فقط می توانید دست خود را بشویید ،

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز

مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل

is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im