هستند دستگاه های پوشیدنی پاسخ به اجتماعی فاصله در محل کار?

تصویر: ProGlove می تواند دستگاه های پوشیدنی است که کارگران هشدار زمانی که آنها پیوستن به اجتماعی فاصله دستورال

توسط AKHSHIJNEWS در 6 خرداد 1399

تصویر: ProGlove

می تواند دستگاه های پوشیدنی است که کارگران هشدار زمانی که آنها پیوستن به اجتماعی فاصله دستورالعمل کمک به کارفرمایان را به کارکنان به کار می کند ؟ Ashleigh وبر به نظر می رسد در چگونه آنها ممکن است کمک کند و مناطق است که می تواند چالش های موجود برای منابع انسانی.

فن آوری مورد استفاده توسط کارفرمایان تغییر کرده است به طور قابل توجهی بیش از چند ماه گذشته. در ابتدا سازمان تا به حال برای رسیدن به درک نرم افزار مانند مایکروسافت تیم و زوم برای فعال کردن تیم برای همکاری در حالی که کار تحت مستند, در حالی که برخی از آنها تا به حال به حرکت به ابر مبتنی بر سیستم و یا رول کردن نرم افزار مانیتورینگ شاید خیلی سریع تر از آنها را دوست شده ام.

اما به عنوان مکالمه نوبت به ساخت محل کار به اندازه کافی امن برای کارکنان برای بازگشت, شرکت های فن آوری را توسعه داده اند ابزار و wearables که به طور بالقوه می تواند باعث غیر طبیعی مفهوم اجتماعی فاصله در محل کار آسان تر است.

از مردم-شمارش دوربین – قبلا مورد استفاده برای بهینه سازی فضای اداری – اقتباس شده برای هشدار به مردم اگر آنها بیش از حد نزدیک به یک دیگر به یک سنسور مجهز به ربات سگ است که اجرای دو متری حکومت در سنگاپور پارک انواع ابزار نوآورانه در حال نورد به عنوان محدودیت برداشته می شوند.

و به زودی به محل که در آن موانع فیزیکی و ثابت فضاهای کاری امکان پذیر نیست می تواند اتخاذ ابزار مشابه.

یکی از این سازمان است که امیدوار است برای فعال کردن کارفرمایان به کارکنان و بازگشت به کار رباتیک شرکت Tharsus. آن را توسعه داده است یک Fitbit-سبک دستگاه پوشیدنی به نام دست انداز که ایجاد یک "مجازی حباب" دو متر در اطراف پوشنده لباس و هشدار آنها را با نور و صدا اگر آنها بیش از حد نزدیک به یک دست انداز کاربر.

هر دو کارکنان و کارفرما قادر خواهد بود برای دسترسی به ضربت داده ها از طریق پورتال های آنلاین بنابراین کارکنان می تواند در تنظیم رفتار و کارفرمایان می توانید در نظر بگیرید که آیا کارکنان بیشتر آورده می شود می تواند بازگشت به کار.

"آن را مورد پیگیری و گزارش آن را در مورد مردم با دادن بازخورد به تنظیم رفتارهای خود" توضیح می دهد که Tharsus مدیر عامل برایان پالمر. "اجتماعی فاصله است و اساسا غیر طبیعی به ویژه هنگامی که شما در یک محل که در آن شما می دانم که همکاران خود را."

دست انداز در حال حاضر در حال trialled توسط شرکت در تعدادی از صنایع و تنظیمات کار از جمله مواد غذایی و تولید و تدارکات و ساخت و ساز. Tharsus امیدوار گسترده تر تولید آغاز خواهد شد در پایان ماه ژوئن.

یکی دیگر از سازمان ProGlove است اقتباس آن موجود اسکن بارکد فن آوری برای حمایت از بازگشت به کار. آن را توسعه داده است یک add-on به دستگاه خود را – که متصل به یک دستکش و سرعت اسکن در تدارکات یا خط مونتاژ تنظیمات – به اطلاع دهد زمانی که آنها در حال گرفتن بیش از حد نزدیک به یکدیگر است.

آن را با استفاده از بلوتوث برای اندازه گیری فاصله بین دستگاه های. داده ها پس از آن می تواند تغذیه از این نرم افزار اندروید به نام ProGlove مجاورت اتصال به اسکنر فرسوده در کارگران دستکش و هر دو را هشدار به کاربران اگر از آنها پیروی اجتماعی فاصله دستورالعمل. دستگاه اسکن بر روی این دستکش همچنین می توانید فلش و یا ارتعاش.

ارشد مدیر ارتباطات اکسل اشمیت می گوید: "این یک راه آسان برای به یاد کارگران به نگه داشتن یک فاصله به طوری که آنها لازم نیست به طور بالقوه قرارداد ویروس.

"این بسیار آسان برای استقرار و آن چیزی است که کارگران زیادی ندارد از یک مشکل به دلیل آن تکنولوژی است که آنها با استفاده از به هر حال در بسیاری از موارد است."

من مطمئن هستم که کارکنان خواهد بود خوشحال به استفاده از هر نوع اجتماعی فاصله تکنولوژی به عنوان طولانی به عنوان آن است که یک نقض حریم خصوصی خود را" – نیکولا ریچاردسون مردم مربی

اشمیت می گوید: تولید کنندگان خودرو و هوافضا مهندسی شرکت که بازگشایی خطوط تولید خود را در میان کسانی که trialling این ProGlove add-on, اما این شرکت همچنین به دنبال هدف خرده فروشی و تدارکات و انبارداری تنظیمات زمانی که آن را راه اندازی به طور گسترده تر در ماه ژوئن.

نیاز وجود دارد, اما آن را در دسترس است ؟

در حالی که تکنولوژی مثل این بدون شک فعال کردن کسب و کار بیشتر برای رسیدن به بالا و در حال اجرا است و در عین حال به راحتی در دسترس – و اکثر سازمانها قادر به کار از راه دور خواهد بود و تلاش کارکنان بازگشت به کار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"اجتماعی فاصله تکنولوژی به نظر می رسد نمی تواند در دسترس در این مرحله برای کسب و کار به دقت ایجاد اجتماعی فاصله مورد نیاز اگر چه باید آن را ممکن است با لیزر اندازه گیری ابزار می بینید" یادداشت نیکولا Richardson, یکی از این افراد مربی مشاوره.

"در حالی که ما اشغال شمارنده برای خرده فروشی و به طور بالقوه این می تواند مورد استفاده برای کسب و کارهای دیگر آن را نمی خواهد به اطمینان حاصل شود کارکنان شد و هنوز هم بعد اجتماعی فاصله. فقط پس از اشغال شمارنده خواهد ایجاد یک کاهش قابل توجه در کارکنان مجاز به کار می کنند."

و کارکنان خواهد بود خوشحال به استفاده از چنین فن آوری? ریچاردسون می گوید: این امر نیاز به دقت معرفی شده و کارکنان به درستی مشورت با.

"ارتباطات باید به خوبی فکر شده. من مطمئن هستم که کارکنان خواهد بود خوشحال به استفاده از هر نوع اجتماعی فاصله تکنولوژی به عنوان طولانی به عنوان آن است که یک نقض حریم خصوصی خود را. تسکین نیست با قرار دادن خود در راه این ویروس قطعا باید بیشتر از بدون هیچ زحمتی," او می گوید.

کارمند مقاومت

کلر فلوریس یک اصل دیپلم در شرکت حقوقی Weightmans معتقد است آن است که معقول و منطقی به درخواست کارکنان به استفاده از چنین فن آوری اگر آن را در دسترس است و به درستی معرفی شده است.

"آیا کارفرما می تواند وادار کردن کارکنان به استفاده از تکنولوژی پوشیدنی به اجرا اجتماعی فاصله و مربوط به قوانین و بنابراین نظم و انضباط و یا رد دسترسی به محل کار برای کسانی که حاضر به انجام این کار است یک سوال از معقول بودن" او توضیح می دهد.

"کارفرما دلیل برای استفاده از فن آوری به جای دیگر کمتر سرزده اجرای روش نیاز به توضیح و متعادل در برابر کارمند اعتراض. که در آن منطقی است که نیاز به فن آوری به توان و کارمند اعتراض در نظر گرفته شده است و ممکن است که در آن خطاب آن خواهد شد مناسب برای وادار کردن کارکنان به انجام این کار در حالی که در محل کار است."

اما ملانی Astbury منابع انسانی مدیر در کارتریج صرفه جویی است که عامل اجتماعی فاصله سیاست در آن انبار می گوید: داشتن حذف محدودیت های که کارکنان درک خواهد بود به مراتب موثر تر از تکیه بر تکنولوژی است که می تواند شکست.

"این مهم است برای ایجاد یک محیط که در آن مردم احساس امنیت – هر دو جسمی و ذهنی – و نه مانند آنها احاطه کنید. آن را به مراتب مهم تر برای اطمینان از شما روشن پروتکل در محل; که کارکنان می دانید چه چیزی از آنها انتظار می رود که شما در برقراری ارتباط موثر به نگه داشتن هر یک از دیگر امن" او می گوید.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل

هم وجود دارد تعدادی از مشکلات حقوقی منابع انسانی باید آگاه باشند از. به عنوان مثال استفاده از چنین فن آوری تجاوز کارمند حریم خصوصی دارند ؟

"وجود دارد چالش های آشکار به اتخاذ این شکل از تکنولوژی فشار بیشتر است GDPR رعایت و تضمین این کارمند حریم خصوصی نگهداری می شود – روشن بودن داده ها برای جمع کردن چگونه به آن را ذخیره کنید و با آن چه خواهد بود کلید می گوید:" دیوید طبقه EMEIA نیروی کار مشورتی رهبر در ای.

فلوریس موافق است: "به عنوان دستگاه های جمع آوری کارمند اطلاعات شخصی کارفرما نیاز به به روز رسانی آن حریم خصوصی اطلاع (و به اشتراک گذاری این) به مجموعه ای از آنچه که داده ها جمع آوری خواهد شد و هنگامی که (به عنوان مثال در طول ساعات کار/محل تنها و یا به طور مداوم); که در آن اطلاعات ذخیره خواهد شد; چه مدت از آن خواهد شد ذخیره می شود; چگونه از آن محافظت خواهد شد; و منظور از آن استفاده خواهد شد. عدم انجام این کار است به احتمال زیاد به معنی پردازش داده خواهد شد غیر قانونی و داده های گردآوری نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد."

دادرسی های انضباطی

فلوریس همچنین در نظر که آیا داده های تولید شده استفاده می شود می تواند به عنوان مبنایی برای اقدام انضباطی اگر یک کارمند بارها و بارها نادیده اجتماعی فاصله دستورالعمل. او می گوید این نیاز به ساخته شده را به سازمان حفظ حریم خصوصی اطلاع و هر گونه ارتباط سیاست در اطراف استفاده از تکنولوژی اگر چه هیچ الزام قانونی به سیاست نوشته شده در tech استفاده در محل.

"هنگامی که با تکیه بر داده ها از جمله اقدامات انضباطی کارفرمایان نیاز به ارزیابی قابلیت اطمینان از اطلاعات جمع آوری شده و این که آیا آن را نشان می دهد گسل همراه با دیگر شواهد و مدارک مربوط از قبیل اظهارات شاهد," او اضافه می کند.

نیز وجود دارد این سوال که آیا کارمندان باید رفتن به کار در این مرحله در همه اگر تکنولوژی مانند این است که نیاز به یادآوری کارکنان به نگه داشتن یک فاصله امن. Kristofer Karsten از مردم و فرهنگ در نرم افزار منابع انسانی تامین کننده Ceridian می گوید: "یک دستبند متوقف نخواهد شد هر کسی پیمانکاری coronavirus. این است که بسیار استرس زا زمان برای بسیاری از مردم و برخورد کارکنان با دو whammy از آنها را وادار به عقب و سپس به طور موثر زدن آنها را به احتمال زیاد تحریک واکنش نامطلوب – و احتمالا یکی از شما می خواهید در زمانی که شرکت ها باید مراقبت بیشتری از خود کارگران است."

یک دستبند متوقف نخواهد شد هر کسی پیمانکاری coronavirus. این است که بسیار پر تنش برای بسیاری از مردم" – Kristofer Karsten, Ceridian

طبقه ای در یادداشت های برخی از ابزار بودن نورد توسط کارفرمایان به اندازه کافی نبوده است تست شده برای این اهداف و ممکن است منجر به از اعتماد به نفس کاذب در میان کارفرمایان و کارکنان خود را.

او می گوید: "تصمیم گیری به آنچه به عنوان به اتخاذ و استقرار باید به دقت در نظر گرفته و اداره می شود هر دو پتانسیل خود را حفاظت و ایمنی مزایای و همچنین تجربه و ادراک آنها تولید در کارکنان – به طور خاص خواهد شد آنها را در کارکنان احساس امنیت و ایجاد اعتماد خود را یا مخالف؟"

حتی اگر اجتماعی فاصله تکنولوژی ممکن است جایگاه خود را در حالی که coronavirus است که هنوز هم یک تهدید قابل توجهی ممکن است منسوخ شده زمانی که و یا اگر یک واکسن در دسترس است. آن را به ارزش سرمایه گذاری در چیزی با یک زمان محدود استفاده کنید ؟

"ما در حال شروع به نگاه کنید که چگونه ما می توانیم repurpose [بردن] بعد از آن در سال, اما در این لحظه ما بسیار متمرکز در روز روشن و در حال حاضر نیاز مردم برای یادگیری رفتار جدید برای کسب و کار به بالا و در حال اجرا می گوید:" Tharsus را پالمر.

نیز وجود دارد برنامه های کاربردی بالقوه برای تدارکات و توزیع گوید ProGlove را اشمیت. شرکت می تواند استفاده از فن آوری برای دقیق تر برنامه ریزی از تحویل به انبار و یا برای متفرق کردن کارکنان به مناطق دیگر از کار خود سایت.

این ممکن است مناسب نباشد و یا مقرون به صرفه برای هر محیط کار یا کارفرما اما در آن عملیات نیاز به رزومه اجتماعی فاصله تکنولوژی است که با توجه به ارزش به عنوان بخشی از یک طرح به کارکنان به کار می کنند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب