آرژانتین تجدید ساختار بدهی "روز موش خرمای کوهی امریکا"... و یا شاید نه ؟ سه نکته کلیدی

اقتصاد و تجارت, بحران مالی, سرفصل, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, امریکا لاتین و کارائیب TerraViva سازمان ملل مت

توسط AKHSHIJNEWS در 10 اردیبهشت 1399
اقتصاد و تجارت, بحران مالی, سرفصل, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, امریکا لاتین و کارائیب TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

بوئنوس آیرس, آوریل 29 2020 (IPS) - در مارس 17, Alberto انجل دولت فرناندز در آرژانتین رسما پرده برداری از آن را برای تجدید ساختار بدهی در USD 66 میلیارد دلار ارز خارجی را گرانتر اوراق قرضه. شروع در آن تاریخ پیشنهاد معتبر است به مدت 20 روز در یک دوره که در طی آن مذاکرات دشوار با دارندگان اوراق قرضه انتظار می رود به جای. بر اساس اولین واکنش از برخی از طلبکار گروه به خوبی می تواند به این معنا است که ارائه شده است "dead on arrival."

آلدو Caliari

کسانی که به تماشای آرژانتین آخرین تجدید ساختار بدهی به ناچار احساس déjà-vu. در سال 2001 آرژانتین قصور در بدهی به مقدار مورد دلار به 80 میلیارد دلار رسیده است. بدهی تجدید ساختارها بودند به این نتیجه رسیدند در سال 2005 و 2010 به دست آوردن تجمعی پایبندی بیش از 92 درصد از طلبکاران. طولانی نبرد قانونی توسط اقلیت holdout طلبکاران به پرداخت مبلغ اعتبار خود را به علاوه علاقه نامیده می شد توسط بسیاری "محاکمه قرن." آن را به خوبی به پایان برای آرژانتین است که در نهایت در سال 2016 به حال به رعایت ما دادگاه تصمیم گیری و پرداخت حدود 10 دلار میلیارد دلار.

سپس به عنوان در حال حاضر آرژانتین تأکید کرد که بدهی های قابل توجه کاهش لازم را برای بازگرداندن اقتصاد به یک وضعیت رشد و بدهی پایداری را بهبود می بخشد شانس بازپرداخت در آینده است. در حال حاضر به عنوان وام خواهد با مراجعه به آرژانتین رفتار به عنوان "غیر منطقی" و "یک جانبه" را متهم آن را از عدم شرکت در گفت و گو با وام و فاقد ایمان خوب است.

در هر وضعیت عجز از پرداخت دیون آن است که شاید اجتناب ناپذیر است که دیدگاه های بدهکار و بستانکاران در مورد کوتاه کردن مو است که طلبکاران باید متفاوت خواهد شد. در بافت داخلی این نهاد ورشکستگی ایجاد شد و دقیقا به ارائه قوانین مبتنی بر چارچوب قابل پیش بینی برای رسیدگی و مرتب کردن این تفاوت ها. این مایه تاسف است که در این زمینه بین المللی مشابه موسسه وجود ندارد. که بدان معنی است که آرژانتین و طلبکاران خود به این روند برابر با چند تغییرات همان استارک "قانون جنگل" نهادی زمینه که وجود دارد تقریبا از دو دهه پیش.

در یک معامله که نتیجه مانده است به محض قدرت احزاب برخی از مقدار اولیه ذکراست به نظر می رسد به سختی قابل اجتناب. این واقعیت که قبلی بازسازی اتحاد چپ زخم در هر دو کشور و طلبکار جامعه کمک نمی کند. اما در میان déjà-vu, سه تفاوت مهم بين قبلی بازسازی و فعلی یکی باید مسلما شایسته توجه.

اول آرژانتین ادعا می کنند در مورد میزان بازسازی مورد نیاز به جای اقتصاد دوباره در رشد پیگیری است و این بار با حمایت صندوق بین المللی پول. بازگشت در ماه فوریه صندوق بین المللی پول مشخص آرژانتین را به عنوان بدهی غیر قابل تحمل برآورد که بازسازی نیاز را به مقدار دلار 55-85 میلیارد دلار در طول ده سال آینده است و هیچ جایی برای پرداخت ارز خارجی در چند سال آینده.

آرژانتین گردد یک پیشنهاد است که محتاطانه باقی می ماند در داخل محدوده پایین تر از این تخمین می زند در حالی که ترکیب بدهی های بهره و اصل کاهش در یک راه سازگار با صندوق بین المللی پول پیش بینی. علاوه بر این صندوق بین المللی پول مدیر عامل به تازگی با بیان این که آرژانتین اقدام در ایمان خوب است. این کاملا متفاوت از وضعیت که در اوایل 2000s زمانی که صندوق بین المللی پول با برچسب آرژانتین مذاکرات با طلبکاران به عنوان انجام شده در "ایمان خوب است."

این ارائه می آید در برابر افت چشمگیر از یک Covid 19 ناشی از بحران اقتصادی با سابقه ویژگی های چنین به عنوان ترکیبی از هر دو عرضه و تقاضا شوک و قبلا نهان می افتد در قیمت کالاها است. پیش بینی برای جهان نشان می دهد بدترین رکود پس از رکود بزرگ حداقل 3 درصد در سال آینده است.

پیش بینی برای آمریکای جنوبی و منطقه هستند و حتی gloomier با شاخص نمایش 5.3 % انقباض است به احتمال زیاد. این سناریو مقدار به طور چشمگیری متفاوت داخلی و خارجی شرایط نسبت به تقاضا و کالاها رونق است که آرژانتین و منطقه شد و تجربه در اوایل 2000s. در آن زمان یکی می تواند درک سرمایه گذاران مبارزه با دندان و ناخن برای به اشتراک گذاشتن آنچه می تواند به عنوان پیش بینی در رشد داستان آمده است. اما شرایط فعلی نشان می دهد انقباضی اقدامات تنها می تواند در تعمیق یک چرخه معیوب کاهش هزینه و رکود است. در واقع تا به حال صندوق بین المللی پول ارزیابی خود از آرژانتین را بدهی پایداری انجام شده یک زن و شوهر از ماه بعد از آن احتمالا تا به حال به توصیه های قابل توجهی بزرگتر کوتاهی مو.

سوم شاید مهم وجود دارد هیچ انکار که صرفه جویی در زندگی و برخورد با بهداشت و درمان اضطراری باید به عنوان اولین اولویت برای دولت آرژانتین. این نه تنها درست انجام به دلایل انسانی بلکه به این دلیل است که شرط لازم برای محدود کردن اقتصادی آسیب برساند.

در این تعداد از نظر سرانه موارد و از شتاب نرخ آرژانتین عملکرد مسطح منحنی می ایستد که در مقایسه با کسانی که در منطقه و در شرایط مشابه است. آن را در واقع صفوف جلوتر از کشورها به طور قابل توجهی بیشتر منابع. اما این آمد و در هزینه مصمم اقدام به تعطیل کردن اقتصاد با اجتناب ناپذیر آسیب به درآمد. آن را نیز قرار داده و بار اضافی بر هزینه های عمومی برای اطمینان از مستند اقدامات می تواند به دنبال همه و کاهش اثرات ترین آسیب پذیر است. در زمانی که بحران بهداشت و درمان فروکش یک سریع و قوی بازیابی امکان پذیر خواهد بود به حدی که شرکت و ضرر و زیان شده اند جلوگیری کرد. این را نیز به صورت قابل توجهی محرک هزینه.

دارندگان اوراق قرضه' واکنش های اولیه به نظر می رسد رانده شده توسط دیرینه غرایز توسعه یافته در یک سناریو های مختلف. از آن خواهد شد در همه بهترین بهره را اگر آنها می توانند تشخیص دهند که زمان تجدید ساختار بدهی نشان دهنده طرز چشمگیری وضعیت متفاوت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب