Arizona Cardinals پیش نویس سابق آمریکایی کال linebacker اوان ویور در 6 دور 2020 پیش نویس NFL

روز شنبه, آریزونا کاردینالز انتخاب شده سابق کال فوتبال linebacker اوان ویور با شماره 202 کلی انتخاب در دور ششم

توسط AKHSHIJNEWS در 7 اردیبهشت 1399

روز شنبه, آریزونا کاردینالز انتخاب شده سابق کال فوتبال linebacker اوان ویور با شماره 202 کلی انتخاب در دور ششم از سال 2020 پیش نویس NFL.

آن بود پنجم انتخاب از پیش نویس برای کاردینالز که همچنین انتخاب linebacker اشعیا سیمونز با شماره 8 به طور کلی انتخاب کنید. ویور چهارم دفاعی بازیکن گرفته شده توسط آریزونا است که به احتمال زیاد به دنبال تعادل آن حمله اخیر ادغام در حال اجرا پشت کنیا دریک و ستاره گیرنده گسترده DeAndre هاپکینز برای ساخت یک رقیب تیم در سراسر سال گذشته شماره 1 به طور کلی انتخاب کارفرمایی Kyler موری.

ویور بازی در تمام چهار سال از دانشگاهی حرفه ای در کال جایی که او مجموعه مدرسه رکورد برای یک فصل می پردازد و به نام یک اجماع همه آمریکایی در فصل ارشد.

Pac-12 بازیکن دفاعی سال به پایان رسید کار خود را با 412 کل پردازد 2 interceptions و 8.5 کیسه. او 182 پردازد در طول سال ارشد نمونه امضای خود توانایی پایین آوردن دونده در این زمینه باز است. بسیاری از طرفداران کال را به یاد بیاورید ویور پرواز در سراسر این زمینه به ایجاد خیره کننده توقف در نظر گرفته شده به عنوان یک ریگ دار, مدرسه قدیمی, اجرا توقف linebacker.

که مجموعه ای از مهارت های نگه دارید ممکن است کمتر ارزش با تیم NFL به عنوان پیشاهنگان نگرانی خود را در مورد ورزشکاری سرعت و پوشش توانایی که همه آنها با ارزش توسط تیم NFL که به دنبال linebackers که می توانند به کار در سطوح مختلف — توقف در backfield توقف اجرا و حذف دوباره به پوشش. 6'3", 235 پوند میانه linebacker زد 4.76 40-حیاط داش پس از اینکه یکی از سه Cal بازیکنان دعوت شده به NFL ترکیب.

این نگرانی ممکن است به این دلیل که ویور تضعیف از پیش نویس پیش بینی شده در چهارم یا پنجم دور و ششم.

قبلا در این پیش نویس نیویورک جتز انتخاب ویور تیمی سابق ایمنی اشتین دیویس در شماره 68 به طور کلی در حالی که آتلانتا فالکونز در زمان ایمنی Jaylinn هاوکینز در شماره 134 که به همراه ویور به ترکیب در اواخر زمستان.

کاردینال' اجرای دفاع در رتبه سوم پایین NFL فصل گذشته تسلیم 120.1 متری در هر مسابقه بر روی زمین است. آریزونا 3-4 دفاعی آینه است که از کال طرح تحت دفاعی هماهنگ کننده تیم DeRuyter و ویور ارقام برای پیوستن به سیمونز رقابت برای یک نقش در کنار وقت استارت اردن هیکس.

جاسپر Kenzo Sundeen است ورزشی ویرایشگر. تماس با او را در [email protected].
جاش یون است سردبیر و رئیس جمهور. تماس با او را در [email protected]. او را دنبال کنید در توییتر @joshcal2020.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن