آتش سوزی باعث از دو آخر هفته آتش سوزی خانه

محتوای مقالهبه ساسکاتون آتش نشانی در پاسخ به دو آتش سوزی خانه در طول تعطیلات آخر هفته که هر دو آن را می گوید ب

توسط AKHSHIJNEWS در 30 تیر 1399

محتوای مقاله

به ساسکاتون آتش نشانی در پاسخ به دو آتش سوزی خانه در طول تعطیلات آخر هفته که هر دو آن را می گوید بودند عمدا مجموعه.

با توجه به انتشار ساسکاتون آتش نشانی دریافت چندین 9-1-1 تماس حدود 11:29 p. m. دوشنبه شب گزارش یک مقدار قابل توجهی از دود خروج از خانه در 400 بلوک 3 خیابان شمالی. سه موتور آتش یک واحد امداد و نجات, یک, نردبان هوایی و کامیون و یک آتش تحقیقات واحد و یک گردان ارشد اعزام شدند برای پاسخ.

آتش نشانان وارد صحنه در کمتر از سه دقیقه برای پیدا کردن قابل مشاهده شعله های آتش در داخل ساختار. آغاز یک حمله فوری در آتش, شعله های آتش آورده بودند تحت کنترل در عرض حدود یک ساعت از زمان اولین موتور آتش ورود در صحنه است. خدمه آتش تعطیل, آب و برق به ساختار به عنوان آتش dispatchers مطلع مناسب ابزار تکنسین های برای پاسخ.

Firefighters responded to a house fire late Saturday evening that fire investigators have determined was deliberately set. Photo supplied by the Saskatoon Fire Department.
آتش نشانان در پاسخ به یک خانه آتش اواخر شنبه شب که آتش محققان مشخص بود عمدا مجموعه. عکس عرضه شده توسط ساسکاتون آتش نشانی. /jpg

جستجوهای از ساختار تایید وجود دارد به هیچ سرنشینان و یا حیوانات خانگی داخل در زمان آتش است. آتش نشانان تهویه ساختار باقی مانده دود و مونواکسید کربن قبل از پاکسازی صحنه در حدود 1:00 صبح روز یکشنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن