به عنوان رجینا اعلام راه اندازی مجدد کتابخانه تاریخ ساسکاتون کتابخانه های عمومی 'نهایی برنامه های ما'

محتوای مقالهبه عنوان رجینا کتابخانه عمومی جدید خود را اعلام کرد-نگاه بازگشایی خرما ساسکاتون کتابخانه های عمومی

توسط AKHSHIJNEWS در 16 خرداد 1399

محتوای مقاله

به عنوان رجینا کتابخانه عمومی جدید خود را اعلام کرد-نگاه بازگشایی خرما ساسکاتون کتابخانه های عمومی می گوید برنامه های خود پرده برداری خواهد شد به زودی.

شروع دوشنبه, Regina, کتابخانه عمومی مشتریان می تواند بازگشت مواد به چهار کتابخانه محل شعبه اگرچه انتخاب کنید تا مواد نمی شروع تا ژوئن 15. خدمات در رجینا شعب در دسترس خواهد بود روزهای دوشنبه از طریق شنبه ها از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و یکشنبه ها از 1 تا 5 بعد از ظهر

یک ساسکاتون کتابخانه های عمومی سخنگوی در روز پنج شنبه کاهش یافته است به تایید هر گونه اطلاعات و یا جدول زمانی خاص برای بازگشایی در پل شهرستان. او گفت: SPL است "نهایی سازی برنامه های ما" و "اعلام خواهد شد جزئیات بازگشایی در هفته آینده."

RPL هیئت مدیره صندلی شان Quinlan گفت: روز شنبه در بیانیه ای که "جامعه ما شده است ما گفتن آنها نیاز به کتاب های جدید به عنوان خوانده شده و با پروتکل های ایمنی, ما خوشحال به خدمت می کنند."

ساختمان در رجاینا بسته باقی خواهد ماند با وانت در خارج از شعب و کتاب قطره باز خواهد شد در چهار مکان در طول زمان ذکر شده است. بیشتر اقدامات ایمنی را شامل اجتماعی فاصله مورد نیاز و همچنین 72 ساعته مدت زمان انتظار قبل از کارکنان لمس بازگشت مواد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن