به عنوان ما بیکاری بازدید متناوب 22 میلیون خواهد سازمان ملل متحد اخراج شود به مراتب پشت ؟

ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, حقوق بشر, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه صلح Te

توسط AKHSHIJNEWS در 29 فروردین 1399
ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, حقوق بشر, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه صلح TerraViva سازمان ملل متحد

اعتبار: سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد Apr 17 سال 2020 (IPS) - مرگبار coronavirus COVID-19 که تعطیل دبیرخانه سازمان ملل متحد در نیویورک همراه با 32 از آن سازمان های جهانی مجبور است بیش از 37,500 کارکنان سازمان ملل متحد در سراسر جهان به کار از خانه های خود.

خواست در مورد تصمیم به دوباره باز کردن ساختمان دبیرخانه پس از نزدیک به یک ماه وقفه, سازمان ملل متحد, سخنگوی استفان نواز گفت: "من نمی دانم. من فکر می کنم برخی از کارشناسان گفته اند این ویروس است که تصمیم خواهد گرفت."

هنوز هم وجود دارد چند دیگر طولانی پرسش های که بی پاسخ مانده– به طور خاص در برابر افت شدید پول, بحران تهدید بقای سازمان ملل و تشدید بحران اقتصادی جهانی.

اگر بحران همچنان وجود خواهد داشت کارکنان اخراج در یک کشور که در آن بیش از 22 میلیون نفر را از دست داده اند شغل خود را به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.?

در شهر نیویورک به تنهایی میزبان به سازمان ملل متحد تخمین زده می شود که 475,000 شغل از دست رفته خواهد شد در ماه مارس سال 2021 و نزدیک به 60 ، 000 کارگران در نیویورک پنج بخش نیویورک از کار خواهد شد قبل از ماه جولای سال جاری با توجه به گزارش هفته گذشته از شهر مستقل بودجه ،

در میان برخی از سوالات مطرح شده توسط کارکنان: چه مدت می تواند به سازمان ملل متحد در حفظ و کارکنان آن در حقوق و دستمزد خود را در حالی که سازمان به سرعت در حال اجرا از پول نقد– و در یک ریاضت درایو انجماد استخدام جدید?

اگر حقوق و دستمزد کاهش خواهد آنها شروع در بالای صفحه با مدیریت ارشد (به عنوان انجام شده است در چند بخش خصوصی شرکت در ایالات متحده). یا آن را شروع در پایین ؟

و به همان اندازه مهم است سوال توسط کارکنان را پوشش درمانی تحت تاثیر قرار?

به عنوان چیز ایستاده, اگر کارکنان سازمان ملل متحد در حال گذاشته شدن آنها بعید به واجد شرایط برای مزایای بیکاری از ایالت نیویورک به این دلیل که سازمان ملل متحد یک سازمان بین المللی با خود مستقل وضعیت.

در ضمن آیا رکود جهانی اقتصادی به طور مستقیم یا غیر مستقیم تاثیر در حدود 53 میلیارد ملل متحد صندوق بازنشستگی که در آن سازمان ملل متحد بازنشستگان برای زنده ماندن ؟ چه دلیلی برای استعفای ناگهانی از یک مقام ارشد که در حال نگه داشته و تحت کاری ادامه داده اند?

و آنچه که در آینده از کمک تحصیلی کارکنان برخوردار هستند ؟

اعتبار: سازمان ملل متحد

پسر Candusso سابق معاون اول رئیس جمهور از کارکنان سازمان ملل متحد, اتحادیه اروپا گفت, IPS سازمان ملل متحد در شکل بد از نظر مالی مدتها قبل از این بیماری همه گیر آمار سازمان است.

"ما می دانیم که کشورهای عضو در حال حاضر تحت فشار زیادی است اما آنها هنوز هم باید گام به گام و انجام تعهدات خود."

اگر وجود دارد به furloughs از کارکنان آن را باید در آخرین مرحله صورت گرفته توسط این سازمان انجام می شود و در تمام سطوح کارکنان و مدیریت او استدلال کرد.

"در هر صورت این سازمان باید همچنان به پرداخت بیمه پزشکی خود را. باید آن را نمی شود قطع آن را به عنوان لازم تر از همیشه."

Candusso همچنین با اشاره به این که کارکنان سازمان ملل متحد در نیویورک بودند هرگز واجد شرایط دریافت بیمه بیکاری.

"من نمی دانم اگر آن زمان قانون تصویب شده توسط کنگره آمریکا باعث می شود سازمان ملل متحد کارکنان واجد شرایط برای مزایای," او گفت:.

در نامه ای به 92 روسای ادارات منطقه ای کمیسیون ویژه سیاسی ماموریت ها و عملیات حفظ صلح کاترین Pollard تحت-دبیر کل برای مدیریت استراتژی و سیاست پیروی می گوید: کمک برای منظم بودجه ارزیابی باید "به شدت کاهش یافته است" در سه ماهه اول سال 2020 نسبت به سال قبل از آن و پرداخت از ارزیابی توسط 193 کشور عضو در حال حاضر در 42 درصد در مقایسه با 50 درصد این زمان در سال قبل از آن.

این منجر به یک مجموعه فاصله بیش از $220 میلیون در حالی که سهم برجسته به صورت منظم و بودجه رسیده اند $2.27 میلیارد و گفت: Pollard.

به عنوان یک نتیجه, سازمان ملل متحد تصمیم گرفته است به طور موقت به حالت تعلیق همه استخدام به صورت منظم بودجه جای خالی و محدود کردن تمام پست هزینه در حالی که به تعویق انداختن همه هزینه های اختیاری مگر اینکه آن را به طور مستقیم و بلافاصله ارتباط مداوم موظف فعالیت—فعالیت های تصویب شده توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد بالاترین سیاست است.

پولارد همچنین گفت که حتی عملیات حفظ صلح در صورت افزایش فشار نقدینگی با سهم برجسته به مقدار $3.16 میلیارد دلار است.

ایان ریچاردز یک از کارکنان سازمان ملل متحد و نماینده رئیس جمهور سابق از 60,000 قوی هماهنگی کمیته بین المللی کارکنان اتحادیه ها و انجمن ها (CCISUA) گفت: IPS وجود دارد تعدادی از عوامل در بازی و به این دلیل آن است که خیلی زود به نتیجه سخت گیری.

"بله دولت مجبور به صرف مقدار زیادی از منابع به تلاش برای کاهش تاثیر بحران در درون مرزهای خود و برای برخی از کشورها پول محدود است."

"اما بسیاری نیز متوجه است که تلاش های جهانی برای مبارزه با این بیماری همه گیر در خانه و خارج از کشور هستند تنها به عنوان قوی به ضعیف ترین سیستم های سلامت و اقتصاد و جهان ترین جمعیت های آسیب پذیر".

"، ما شاهد کمک های بودجه در حال هدایت می شوید به این منطقه" او اشاره کرد.

سازمان ملل متحد توانایی به موقعیت خود در این منطقه و نشان دادن اهمیت بین المللی هماهنگی کلیدی برای تامین بودجه ثبات است.

"کارکنان قطعا نگران اما همه ما باید نقش بازی در اینجا" گفت ریچاردز .

"در همان زمان ما باید مراقب باشند در مورد کارکنان آسیب پذیر مانند کسانی که در موقت یا بارگذاری سبک قراردادهای در حال سقوط را از طریق شکاف".

"دبیر کل ساخته شده است اطمینان برای محافظت از بسیاری از آنها نیز بیشتر تحت تاثیر از به تعویق افتادن کنفرانس ها و فعالیت های دیگر," او گفت:.

سمیر Sanbar سابق سازمان ملل متحد معاون دبیر کل و رئیس بخش اطلاعات عمومی (در حال حاضر دوباره تعمید وزارت ارتباطات جهانی) گفت: IPS "بی سابقه بار نیاز به سابقه, خلاق, دست زدن".

تمرکز بر ضروری کارکنان بسیار مهم است برای U. N. برای زنده ماندن تا زمانی که کشورهای عضو به خصوص کسانی که unabashedly عدم پرداخت خود را ارزیابی غرامت جلوگیری حداقل اقدام لازم.

او با اشاره به این که بسیاری از U. N. برنامه و بودجه مانند UNDP, UNICEF,UNHCR و "اونرا" بستگی دارد کمک های داوطلبانه است.

برخی دولت ها که حتی خود را به پرداخت اجباری حق عضویت ممکن است استفاده از جهانی virus به عنوان بهانه ای برای جلوگیری و یا تاخیر در پرداخت.

دبیر کل که در تلاش است بهترین نام برای آتش بس در تضاد است ، و عملیات حفظ صلح به طور فزاینده ای آسیب پذیر گفت: Sanbar.

کارکنان صورت خطر ابتلا به این ویروس کار در نزدیکی در حالی که گرفتن کافی پرداخت– اجازه دهید به تنهایی مورد نیاز دیم, او گفت:.

Sanbar گفت: کشورهای کمک نیروهای نظامی هستند احتمال بیشتری برای تمرکز بر روی داخلی خود نیاز دارد در حالی که نمایندگان کارکنان که به طور معمول برای هماهنگی و پیشنهاد عمل محدود به خانه بردهاند.

"اجازه دهید ما امیدواریم که این تهدید آشکار در اشکال متنوع الهام بخش وحدت فکر و عمل در میان رهبری و کارکنان تمام U. N. سیستم" او اعلام کرد.

Andreas Bummel, مدیر اجرایی, دموکراسی بدون مرز گفت: IPS بحران نقدینگی شده است طولانی برای بیش از یک سال و همکاران اصلی نباید مجاز به استفاده از coronavirus همه گیر به عنوان بهانه ای برای ادامه خودداری حق خود.

قوی و کاربردی سازمان ملل متحد است که در بهترین منافع همه کشورهای عضو و جامعه جهانی است.

نویسنده را می توان در تماس thalifdeen@ips.org



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن