اشتین دیویس مجموعه به یکی از 1st safeties برداشت در پیش نویس NFL

آرام و فروتن رهبر اشتین دیویس شروع به کار خود را در کال به عنوان یک hurdler در دو و میدانی تیم قبل از راه رفتن

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

آرام و فروتن رهبر اشتین دیویس شروع به کار خود را در کال به عنوان یک hurdler در دو و میدانی تیم قبل از راه رفتن بر روی خرس های تیم ملی فوتبال در سال 2015. در حالی که بازیکنان مانند linebacker اوان ویور اغلب به سرقت برده و هر دو نور افکن و ورق آمار برای خرس های سابق خود هم تیمی دیویس بی سر و صدا به کارگردانی ثانویه کمک به تبدیل کال دفاعی پشت به یکی از بهترین واحد در کشور است. فلاش توانایی های خود را در هر دو ایمنی و returner دیویس رونق در فینال دو فصل درآمد همه-Pac-12 افتخارات در هر یک از آنها. در حال حاضر او penciled در برای اولین بار سابق کال بازیکن را از هیئت مدیره و به احتمال زیاد خواهد بود که سریعترین دسته به تبدیل شدن به یک full-زمان استارت.

دیویس است که ساخت یک فعل NFL free ایمنی ایستاده در 6'1" و وزن در بیش از 200 پوند است. زوج با سرعت باورنکردنی در او دقیق نوع از محدوده است که تیم ها در لیگ یک است که در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای عبور سنگین است. دیویس می گشت به عنوان یک مرکز صحرا نورد در تک بالا مجموعه و یا در بیشتر سنتی و پوشش-2 یا پوشش-3 به نظر می رسد که او دارای بسته شدن سرعت که دفاعی مربیان طلب است. فقط به خاطر او سریع هر چند به این معنا نیست که او نمی تواند ارائه آمار چوب زمانی که فرصت داده شده است.

در میان rehabbing از آسیب کشاله ران و جراحی کوچک دیویس تنها رقابت در پرس سینه در NFL ترکیب با قصد انجام در حال اجرا و آموزش در کال نرم افزار روز. این رویداد همراه با تقریبا هر چیز دیگری در ورزش, با این حال لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. لغو شده اند ممکن است یک ضربه به دیویس' پیش نویس سهام — او انتظار می رود به میان سریعترین دفاعی پشت در این سال با کلاس مشروع شانس از در حال اجرا یک sub-4.4 40-حیاط داش اما در حال حاضر همه پیشاهنگی را مجبور به رفتن را از زمانی که قضاوت خود را با سرعت خود را در بازی فیلم و آهنگ قبلی و زمینه نتایج.

در حال حاضر یکی از اصلی ترین ضربه در دیویس است که آسیب دیدگی او تاریخ است. اگر چه شده است وجود دارد هیچ چیز بیش از حد شدید فراوانی آسیب دیدگی جزئی مسائل ممکن است باعث برخی نگرانی برای تیم به خصوص با توجه به عدم توانایی او را در تمرین, در این بیماری همه گیر. جدای از آن, برخی از پیشاهنگان تطهیر خود اثربخشی در جعبه و یا در اجرا پشتیبانی می کند اما نه از آن خواهد بود و نقش اصلی در یک طرح ایده آل.

به عنوان یک پیاده روی در دیویس رو شروع دیر در کال فوتبال برنامه قبل از اینکه نام کامل زمان استارت نهایی خود را در دو فصل با این تیم است. که می تواند به عنوان یک برکت یا لعنت هر چند به عنوان دیویس فقط ممکن است مسواک زدن سطح بالقوه خود البته در سن 23. صرف نظر از اینکه آیا یا نه او می شود شانس خود را برای رقابت برای یک شروع نقش به عنوان یک تازه کار, Davis, فرصتی برای ایجاد یک تاثیر فوری به عنوان یک ضربه returner چیزی است که او اغلب برای خرس.

تا حدودی به دلیل عدم وجود خود را از ترکیب دریل (و بسیاری با توجه به همه گیر به عنوان یک کل) Davis,' پیش نویس پیش بینی همه جا هستند. از آغاز ماه آوریل به تنهایی رمز و راز بوده است و پیش بینی شده در بالا مشخصات ساختگی پیش نویس برای رفتن در هر نقطه از اواخر دور اول به رها کردن تمام راه را به دور چهار. طرفدار فوتبال تمرکز در اخیر مسخره بود Davis رفتن به میامی دلفین ها در انتخاب 26 به طور کلی reuniting با کالج دفاعی پشت مربی جرالد الکساندر. مسخره ترین پیش نویس هر چند باید دیویس در حال سقوط به دور سوم حدود 75-به-90 انتخاب کنید.

به دلیل چگونه ارزش خود را از ویژگی های فیزیکی و ناملموس هستند و به تیم NFL کال طرفداران باید شرط دیویس گرفته زودتر از بسیاری از فکر می کنم — جایی در هر دور دوم و یا اوایل دور سوم است به احتمال زیاد. پس از همه این شرایط منحصر به فرد ساخته شده اند, طرح پیش نویس مواضع حتی سخت تر از آن به طور معمول است. دیویس است به راحتی pro-آماده را از دیگر سابق خرس چشم انداز و آن را تنها یک ماده از زمان قبل از او می خواهد این شانس را به نبرد در برخی از NFL بهترین quarterbacks هر یکشنبه.

Shailin سینگ فوتبال را پوشش می دهد. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن