ASOS به بازپرداخت £1.8 m در ادعا کردند

جیمز وارویک/EMPICS سرگرمی مد آنلاین, خرده فروش ASOS اعلام کرده است آن را بازپرداخت پول آن را ادعا کرد تحت حکوم

توسط AKHSHIJNEWS در 25 تیر 1399

جیمز وارویک/EMPICS سرگرمی

مد آنلاین, خرده فروش ASOS اعلام کرده است آن را بازپرداخت پول آن را ادعا کرد تحت حکومت Coronavirus کار احتباس طرح.

اعلام فروش آن نتایج این هفته این شرکت گفت: خرید و فروش افزایش یافته است 10 ٪ در چهار ماه تا 30 ژوئن. به عنوان فروشگاه مبتنی بر رقبا مجبور شده بودند تا از نزدیک با توجه به مستند محدودیت ASOS برخوردار افزایش فروش.

در این شرکت نیز مطرح £247m در حقوق صاحبان سهام از طریق صدور سهام جدید.

مقدار کردند ASOS خواهد پرداخت به خزانه است £1.8 m.

این شرکت گفت: آن چشم انداز باقی مانده محتاط با توجه به ادامه اجتماعی فاصله و محدودیت در حوادث و همچنین به عنوان یک "نامشخص چشم انداز اقتصادی" برای آن مشتری هسته ای بازار 20-یه چیزی.

مدیر عامل شرکت نیک بیقتن گفت: "این شده است یک زمان سخت برای همه کسب و کار, اما ما همچنان با تمرکز بر انجام کار درست برای مردم ما و مشتریان و مطمئن شوید که ما خروج از بحران کنونی به عنوان یک قوی تر و بهتر سازمان است.

"من به خصوص افتخار انعطاف پذیری, انعطاف پذیری و خلاقیت ASOS تیم و شرکای کسب و کار ما نشان داده اند."

ASOS' اعلام می آید به عنوان تعدادی از کارفرمایان نشان داده اند که آنها نمی خواهد انتخاب کنید تا به دولت به تازگی اعلام کرد کار احتباس جایزه طرح فراهم می کند که 1000 پوند در هر کارمند است که در بازگشت از کردند اگر آنها باقی می ماند در حقوق و دستمزد تا ژانویه.

Primark پدر و مادر گروه بنیاد برومند گفت: آن را به حال هیچ برنامه ای را به این جایزه آن را به عنوان تا به حال برداشته شده و کارکنان آن از همه اشتغال و حمایت از طرح های در اروپا به عنوان آن را دوباره باز اکثر فروشگاه های آن است. این به این معنی آن را نمی خواهد ادعا می کنند این جایزه حدود 30,000 کارکنان.

این آخر هفته HMRC مدیر عامل شرکت جیم Saqqara سوال ارزش طرح پاداش در نامه ای به صدراعظم Rishi Sunak.

او گفت که در حالی که وجود دارد "سیاست صدا منطق" برای ارائه مشوق های اضافی برای شرکت ها برای حفظ کارکنان در وجود "عدم قطعیت در اطراف ارزش برای پول از این پیشنهاد".

حقوق و دستمزد و فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر حقوق و دستمزد مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن