ASUC COVID-19 مالی کمیته امداد هدایت مالی و حقوقی پارامترهای

این ASUC COVID-19 مالی کمیته امداد ملاقات روز شنبه به بحث های مالی و حقوقی پارامترهای تخصیص آن صندوق برای آسیب

توسط AKHSHIJNEWS در 8 اردیبهشت 1399

این ASUC COVID-19 مالی کمیته امداد ملاقات روز شنبه به بحث های مالی و حقوقی پارامترهای تخصیص آن صندوق برای آسیب پذیر جوامع در طول بیماری همه گیر.

در این نشست آغاز شده با کمیته صندلی ASUC سناتور Romario که نمی استفاده از یک نام آخرین بحث در مورد آنچه که نیت خود را برای صندوق, که او امیدوار است را اولویت بندی ثبت نشده دانش آموزان, دانش آموز-والدین و دانشجویان مستقل. او گفت که او احساس می کند زمان فدرال و دانشگاه کمک های مالی و کمک های مالی به اندازه کافی برای ارائه این جوامع است.

"این کار همواره در اطراف محور حمایت از جوامع که در حال حاضر فاقد پشتیبانی" Romario گفت: در این نشست است. "ما در یک موقعیت منحصر به فرد که در آن ما باید کمی بیشتر از استقلال است."

این کمیته پس از آن شنیده می شود یک به روز رسانی از Jedidiah Tsang, ASUC رئیس امور حقوقی را که گفت که او صحبت کرد به مشاور حقوقی و منجر دانشیار مرکز مدیر مگان فاکس در مورد صندوق. Tsang گفت: دانشگاه سیاست ممکن است به جلوگیری از این کمیته از تخصیص پول حاصل از شهریه دانشجویی به ثبت سازمان های دانشجویی و یا RSOs که پس از آن توزیع کمک های مالی به افراد نیازمند به عنوان اصل در نظر گرفته شده.

وی افزود که این کمیته هنوز هم می تواند پول را به سازمان هایی مانند سازمان های غیر انتفاعی و بودجه از جمله نیازهای اساسی, مرکز برکلی دانشجو تعاونی و ASUC علمی معاون رئیس جمهور در امور درسی کمک هزینه تحصیلی.

بسیاری از اعضای این کمیته گفت: آنها نگران شده بودند که چگونه این می تواند جدول زمانی توزیع پول است. مشاور حقوقی نیز گفت: این کمیته باید به تبلیغ این صندوق به تمام دانش آموزان با وجود این کمیته قصد دادن پول تنها به برخی جوامع که Kyndall Dowell, که با این نسخهها کار در ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور ادامه داد آنها نا امید شدند در مورد. آنها سوال تاکید بر برابری "هنگامی که ما واقعا باید به فکر کردن و کار کردن با یک برابر لنز."

"من واقعا مبارزه با درک کامل نیاز به درمان هر دانش آموز و رویکرد هر گروه دانشجویی به عنوان اگر آنها همان یا همان نیازهای" Dowell گفت: در این نشست است.

Tsang مطمئن باشید این کمیته که در حالی که اطلاعات در مورد این صندوق را باید توزیع به تمام دانش آموزان واقعی پول می تواند اختصاص داده شده به طور انحصاری به دانش آموزانی که واجد شرایط با توجه به این کمیته اهداف و موضوع.

Romario گفت: در جلسه این صندوق در حال حاضر $42,450 اما او پیش بینی مقدار نهایی خواهد شد در مورد $50,000 پس از های مختلف ASUC کمیسیون donate. او افزود که اگر RSOs می, اهدا, او پیش بینی کرد این تعداد می تواند دو و او امیدوار است که به ایجاد این اتفاق می افتد.

بقیه پول در حال آمدن است از هستهای و مدیران' وجوه احتیاطی. این کمیته در نظر دارد به تصویب بودجه از طریق ASUC کمیته مالی با وضوح خواهد شد و تصمیم گیری که در آن برای تخصیص پول در جلسه بعدی آن ممکن است 2.

"همه ما می خواهید برای دریافت پول به مردمی در اسرع وقت" Romario گفت: در این نشست است.

کیت Finman است, اخبار دانشگاه ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب