ASUC قطعنامه هستند از بالاترین اهمیت را در دولت سناتوران می گویند

در طی این سال تحصیلی ASUC سناتور ایجاد یک صندوق اضطراری امضا قرارداد با دو ملی, اخبار سازمان های گرفته شده از

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

در طی این سال تحصیلی ASUC سناتور ایجاد یک صندوق اضطراری امضا قرارداد با دو ملی, اخبار سازمان های گرفته شده از یک موضع در مسائل ملی — همه از طریق قطعنامه.

در این سال مجلس سنا در حال حاضر بیش از نیمی از این مقامات در عین حال به حمایت از هر قانون. اگر چه قطعنامه می تواند یکی از روشن ترین راه برای ایجاد یک بیانیه به عنوان سناتور در سراسر چندین UC دانشگاه روشن است که به اعضای مختلف از دولت عبور صورتحساب ممکن است مهم ترین بخش از کار است.

سنا بهره وری

به عنوان 21 آوریل این سال ASUC سنا به بررسی 68 صورتحساب در مورد موضوعات مختلف.

این 2019-20 سال تحصیلی با این حال دیده می شود کمتر صورتحساب نسبت به دو سال گذشته. در تاریخ 21 آوریل 2019 در سنا به حال دیده 88. منn تا سال 2018 سناتور دیده بود 101 اسکناس در همان تاریخ.

زمان و از اعضای سابق ASUC نسبت قطره به عوامل متعددی.

"شده اند وجود دارد کمی مقدار پایین تر از قطعنامه های ما دیده ایم در این سال" گفت: ASUC رئیس امور حقوقی Jedidiah Tsang. "حدس من این است که با کروناویروس و مردم قادر به ملاقات با قانونی خود تیم است."

Tsang در ادامه به توجه داشته باشید که این تعداد کمتر از اسکناس نیز می تواند نسبت به انواع مردم در مجلس سنا; در حالی که برخی از سناتورها نشان دهنده جوامع با عبور صورتحساب وجود دارد جوامع دیگر بهتر نشان داده در جامعه مبتنی بر کار است.

سابق معاون اجرایی رئیس جمهور و یا EVP اندی Theocharous که استعفا مارس 11, توافق با Tsang که عوامل خارجی نقش مهمی در کاهش تعداد اسکناس در نظر گرفته شود. به عنوان EVP Theocharous به عنوان صندلی از ASUC سنا در این سال و به طور منظم تعامل با سناتورهای.

"ما شاهد یک کاهش شدید من فکر می کنم چون در این سال ما تا به حال یک مقدار بی سابقه ای از بحران های که اتفاق افتاده است" Theocharous گفت. "سال گذشته ما تا به حال پنج روز خاموش; در این سال ما در برخورد با COVID-19."

Theocharous بود که یک سناتور در طول 2018-19 سال تحصیلی بیشتر نسبت به کاهش صورتحساب به تعداد بیشتری از سناتورها که نیاز به حرکت به یک "منحنی یادگیری" در مدت خود را. او اشاره کرد که سنا کلاس با جوان یا بیشتر بی تجربه بودند "خوب" اما این است که این عوامل می تواند یک چالش برای بهره وری اضافه کرد که سنا به حال تعداد زیادی از دانش آموزان راهنمایی و ارشد در طول مدت خود را به عنوان یک سناتور.

Theocharous تنها پردیس دانشجوی سال دوم در سنا کلاس; این سنا دارای سه دانشجوی سال دوم اعضای.

داشتن تنها یک سال برای به انجام رساندن اهداف نیز ارائه مشکلات با بهره وری به طور کلی با توجه به Theocharous.

"بسیاری از پروژه های که شما می خواهید برای جامعه خود را ممکن است بیش از یک سال" Theocharous گفت. "این گردش بزرگ من فکر می کنم واقعا ما را مختل کار می کنند. اگر شما خوش شانس شما در یک جدول زمانی."

هدف از قطعنامه

قطعنامه می تواند پوشش بسیاری از موضوعات مختلف از داخلی تغییر در روشن شدن سنا آیین نامه برای ایجاد تسکین بودجه.

بسیاری از ASUC صورتحساب نتیجه از اعضا که مایل به گرفتن یک موضع در یک موضوع با توجه به Tsang.

"به خصوص در ASUC ما واقعا مانند گرفتن مواضع در چیزی" Tsang گفت. "آنها را در مواضع بسیار بحث برانگیز مسائل مانند وجود دارد کشمیر وضوح این سال است."

این قطعنامه با عنوان "محکومیت دولت هند برای لغو مقالات 370 و 35a," در نهایت خواستار محکومیت دولت هند حمایت برای ایمنی از کشمیری مردم و اکتشاف از هر گونه روابط بین دانشگاه و دولت هند.

این قطعنامه باعث جنجال در طول یک ASUC سنا جلسه با سناتورها مخالفت در مورد ضرورت عبور از این لایحه.

"این صرفا نمادین" گفت: پس از آن-سناتور میلتون Zerman در این جلسه. "هند نمی دهد s— در مورد آنچه که ASUC می گوید و به نظر من آنها باید نیست."

در این جلسه Zerman گفت که او احساس کردند که لوایح باید تمرکز بر روی مسائلی که به طور مستقیم تحت تاثیر قرار پردیس.

امور خارجی معاون رئیس جمهور Varsha Sarveshwar گفت: در این جلسه که سیگنالینگ حمایت از جوامع است "واقعا مهم است."

"من نشان می دهد که موضع — حتی اگر آن را نمادین است — به معنای زیادی به ما جوامع و تاثیر" Sarveshwar گفت: در این نشست است. "حتی اگر آن چیزی است که ما می تواند بزرگترین تاثیر را در این نوع از سیگنالینگ است که واقعا مهم است."

این قطعنامه را از طریق تصویب سنا با Zerman که تنها سناتور به رای دادن در برابر آن است.

دیگر قطعنامه آدرس مطلب تغییرات داخلی که شامل دانش آموز دولت بوروکراسی یا اتصال آن جوامع است.

این ASUC تصویب چندین قطعنامه های این سال تحصیلی به منظور تسهیل در عملیات. برای مثال یک قطعنامه تحت عنوان "اصلاح ASUC انتخابات آیین نامه برای افزایش وضوح" از طریق تصویب مجلس سنا در ماه ژانویه است.

علاوه بر سنا با استفاده از قطعنامه به منظور تسهیل در عقد قرارداد با خارج از سازمان. این ASUC قرارداد امضا کرده است که به همه دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان دسترسی به وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز.

به تازگی چندین قطعنامه باید متمرکز بر کاهش مشکلات ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. این ASUC به تازگی ایجاد یک COVID-19 مالی صندوق امداد است که بخشی از بودجه سالانه و فضاهای تخصیص روند.

از نظر عبور صورتحساب از طریق سنا سناتور Romario که نمی استفاده از یک نام گذشته گفت که او شخصا تا به حال بسیار مشکل عبور قطعنامه.

"برای خودم به این شده است که دشوار است به دلیل جامع انرژی من قرار داده و به حصول اطمینان از قطعنامه های من هستند خوب رک و پوست کنده آتش" Romario گفت: در یک ایمیل. "این شامل ساخت مطمئن شوید که شامل سناتور حتی در مراحل اولیه صورتحساب من دنبال مربوطه همکاری حامیان مالی و درخواست برای انتقاد سازنده قبل از این لایحه آن را به مجلس سنا طبقه."

دانشگاه برکلی در مقایسه با دیگر دانشگاه UC

همانطور که در آوریل 21, همراه دانش آموزان از UC Irvine حال بررسی 82 صورتحساب و UC Davis' دانش آموز دولت در حال بررسی 83. در مقابل, UC Merced دانشجویی وب سایت دولت, لیست 27 تصویب لوایح. همراه دانش آموزان از UC سانتا باربارا تا به حال مورد بررسی 72 صورتحساب توسط همان تاریخ با توجه به داخلی معاون رئیس جمهور Alli آدم.

در مقایسه با دیگر, دانشگاه, دانشجو, دولت, UC برکلی 68 بررسی قطعنامه سقوط در وسط محدوده.

دیگر UC دانشگاه نیز دیده می شود قطره در معرفی صورتحساب این سال; در همان زمان در سال گذشته, برای مثال, UC Irvine دانشجویی دولت در حال بررسی 126 صورتحساب.

با اینحال ارتباط دانش آموزان از UC Davis یا ASUCD سناتور خلیل ملک گفت: او را معرفی و یا نویسندگان قطعنامه در مورد یک بار در هر هفته.

آدم که به عنوان صندلی خود را در مجلس سنا گفت: برخی از سناتورها در UC Santa Barbara همچنین ارائه صورت حساب به صورت هفتگی.

"وجود دارد قطعا ستاره که تلاش برای ارائه چیزی است که هر هفته یا هر هفته وجود دارد و قطعا افرادی که به عنوان فعال" آدم گفت.

این ارائه یک مقایسه با UC برکلی ASUC که در آن اعضای که قطعنامه را معرفی و آنها را به عنوان اغلب. Romario معرفی شده ترین قطعنامه خود در مجلس سنا کلاس با مجموع هفت قطعنامه حمایت از مطبوعات زمان.

با وجود این تعداد از صورتحساب او نوشته شده است, ملک گفت: این قطعنامه تنها یک "کوچک" بخشی از آنچه در آن به معنی یک سناتور با اشاره به اهمیت همکاری با جوامع و کمیته.

آدم اضافه شده است که در UC Santa Barbara, هستهای حق الزحمه نه بر اساس تعداد لوایح تصویب آنها — همان درست است در UC برکلی — با تاکید بر این که تعداد زیادی از لوایح حمایت نمی شود به قاضی سناتور عملکرد ،

"شاید شما واقعا خوب رابط به جامعه خود را شاید شما واقعا فعال در رسانه های اجتماعی" آدم گفت. "من نمی با استفاده از (قطعنامه) به عنوان یک شاخص ارزیابی برای سناتورهای هر وسیله."

در مقایسه با کسانی که از دیگر UC دانشگاه UC برکلی ASUC سنا لوایح که آدرس موضوعات مشابه: عملیات داخلی و خارجی, مشارکت و بیانیه در حمایت از.

ASUCD سناتور سامانتا Boudaie گفت: در یک ایمیل که سنا تصویب کرده است و بسیاری از داخلی صورتحساب که او به نام "دنیوی" در سه ماهه گذشته اجازه داده است که نمایندگان برای اصلاح آیین نامه برای منعکس کردن زمان ارتباط شیوه های.

"بسیاری از ما صورت حساب است که ما با تصویب کمک به تسهیل بهره برداری از این واحد که ما" ملک گفت. "تمرکز اصلی در عملیات ما به عنوان یک انجمن."

آدم اضافه شده که UC Santa Barbara دانشجویی دولت دیده می شود بسیاری از مقیاس فعالیت های صورت حساب های معرفی شده از جمله یکی که به حمایت از استیضاح از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

از نظر همکاری مالک گفت که برای ASUCD اکثریت قطعنامه تمایل به تصویب نزدیک به اتفاق آرا. او اشاره کرد که حتی زمانی که اختلافات بوجود می آیند سنا قادر به مکالمات برای اطمینان از بهره وری و اثربخشی.

در طول ASUC سنا در جلسات UC برکلی سناتور اغلب نیست وارد بحث در مورد صورتحساب. برخی از سناتورها انتخاب می کنید برای استفاده از وقت خود را به صورت اطلاعیه در پایان جلسات به توضیح دهد که چرا آنها رای دادند یک راه خاص است.

نقش یک سناتور

در ASUC از 20 عضو تنها نه — از جمله Zerman که استعفا زودتر این ترم شده اند حامیان اصلی از قانون در نظر گرفته شده در سازمان. هفت نفر از کسانی که نه شده اند حامیان اصلی از تصویب قطعنامه.

اعضای مختلف از ASUC توافق کردند که اسکناس نیست موقعیت مهم ترین جنبه است.

Theocharous گفت: او به عنوان "بیشترین تاثیر" سنا در محوطه دانشگاه خود را از دسترسی به دولت اشاره کرد که سناتورها می تواند در مکالمات مهم با مقامات.

"این است که قدرت واقعی سنا" Theocharous گفت. "این صورتحساب — به نظر من این یکی از چیزهایی است که حداقل نشان می دهد قدرت خود را."

بسیاری از اعضای دیگر احساس کردند که ارتباطی با محیط جوامع یکی از مهمترین و موثر اقدامات سناتور می توانید در حالی که در دفتر.

ASUC سناتور لیام خواهد sکمک در یک ایمیل که او معتقد است "کلید" برای برقراری ارتباط با جوامع و دانشجویان در محوطه دانشگاه در مورد هدف از صورتحساب برای اطمینان از تاثیر.

"این غیر معمول نیست برای من به صحبت کردن با یکی دیگر از دانشجویان و پرسید: 'صبر کنید چه ASUC فراموش حال ؟ من هیچ ایده چه چیزی آنها انجام می دهند,' " خواهد گفت در ایمیل. "من آنها را سرزنش نیست و در واقع وجود دارد یک دلیل مشروع برای این پاسخ است. لایحه یک رویداد و یا هر ابتکار نمی تواند ایجاد یک تاثیر اگر دانش آموزان ما در خدمت مورد آنها را نمی دانم در وهله اول است."

سباستین کاهیل است منجر دانشجو دولت خبرنگار. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب