حمل و نقل هوایی از دست دادن شغل در ادامه به کوه

Ceri نسیم / Shutterstock.com تعداد حمل و نقل هوایی شغل انتظار می رود از دست رفته به علت coronavirus بحران همچن

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اردیبهشت 1399

Ceri نسیم / Shutterstock.com

تعداد حمل و نقل هوایی شغل انتظار می رود از دست رفته به علت coronavirus بحران همچنان به صعود با ویرجین آتلانتیک جنرال الکتریک و رولز-رویس در میان آخرین سازمانها برای هشدار دادن بررسی قرار گرفته است.

دیروز (5 آوریل), ویرجین آتلانتیک اعلام کاهش بیش از 3000 شغل در انگلستان – تقریبا یک سوم از آن انگلستان نیروی کار و فعالیت خود را در فرودگاه گاتویک.

آن گفت: موانعی خواهد بود ساخته شده در سراسر هیئت مدیره آن را به عنوان تلاش برای امن اضطراری وام از دولت است.

ویرجین آتلانتیک اجرایی Shai ویس گفت: "ما اب و هوای بسیاری از طوفان از آنجا که ما اولین پرواز 36 سال پیش اما هیچ کدام بوده است به عنوان ویرانگر به عنوان Covid-19 و مربوط به از دست دادن زندگی و امرار معاش برای بسیاری از.

"پس از 9/11 و بحران مالی جهانی ما در زمان مشابه دردناک اقدامات اما خوشبختانه بسیاری از اعضای تیم ما شد و برگشت پرواز با ما در عرض چند سال.

"بسته به چه مدت این بیماری همه گیر به طول می انجامد و دوره ای از زمان ما, هواپیماهای, پایه, برای, امیدوارم همان خواهد شد در این زمان اتفاق می افتد."

انگلیسی Airline Pilots Association (Balpa) نوشته شده است به صدراعظم Rishi Sunak به تقاضای "تعلیق" در زیان کار در حمل و نقل هوایی.

Balpa دبیر برایان Strutton گفت: "بریتانیا حمل و نقل هوایی است که در مواجهه با مرگ مارپیچی از نو سنگر سازی و کاهش. Balpa نخواهد ماند و به تماشای فرو ریختن صنعت و یا اجازه می دهد شرکت های هواپیمایی به استفاده از این به عنوان یک فرصت برای ایجاد ناعادلانه افزونگی و یا غیر ضروری را کاهش به شرایط و ضوابط.

"دولت باید به مرحله در حال حاضر نه تنها با یک بسته پشتیبانی می کند اما همچنین برای قرار دادن مناسب حمل و نقل هوایی طرح در محل مورد توافق همه ذینفعان برای جلوگیری از فرصت طلبی حملات در شرایط و ضوابط. در ضمن باید وجود داشته باشد هیچ زانو حرکت تند و سریع تصمیم گیری و یک مهلت قانونی برای هر گونه زیان کار است."

در جای دیگر در صنعت حمل و نقل هوایی تولید کننده قطعات جنرال الکتریک (GE) در این هفته شروع به مشاوره در شغلی ممکن است ضرر و زیان در آن سایت در Nantgarw, south Wales. حدود 1400 نفر شاغل در این کارخانه تولید شود.

جنرال الکتریک که باعث می شود موتورهای بوئینگ و ایرباس, انتظار برای کاهش تا یک چهارم از کارکنان در آن حمل و نقل هوایی نیروی کار در سراسر جهان – در حدود 13,000 مشاغل در کل.

در ضمن آن پدید آمده است که رولز رویس است که 23,000 کارکنان در بریتانیا می تواند تا 8,000 افراد برکنار شده در سطح جهان است. انتظار می رود برای گفتن کارکنان دقیقا چگونه بسیاری از مشاغل از دست رفته خواهد شد در اواخر این ماه.

قطر ایرویز نیز هشدار داد که نیاز به ایجاد "قابل توجهی" افزونگی در نور از کاهش تقاضا برای سفر هوایی, اما از آن است اظهار داشت که چگونه بسیاری از مشاغل این انتظار از دست خواهد رفت.

"حقیقت این است که ما به سادگی می تواند به حفظ زمان تعداد کارکنان و نیاز به تعداد قابل توجهی از مشاغل کار برکنار شده – شامل کابین خدمه" رئیس اجرایی اکبر آل باکر گفت: در یک یادداشت به کارکنان.

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن