بیمارستان منطقه خلیج حفاظت از تجهیزات حفاظت شخصی برای آماده سازی برای امکان افزایش COVID-19 موارد

بیمارستان در منطقه خلیج در حال حفاظت از تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE به محافظت در برابر کمبود منابع در این روید

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399

بیمارستان در منطقه خلیج در حال حفاظت از تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE به محافظت در برابر کمبود منابع در این رویداد از یک آینده افزایش COVID-19 موارد است.

به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر شده است وجود دارد یک ملی کمبود PPE. عرضه N95 ماسک بوده است به خصوص نامشخص, با توجه به بیانیه ای از UCSF. به منظور صرفه جویی در منابع, UCSF بهداشت و درمان و بیمارستان های دیگر به دنبال دستورالعمل مراکز کنترل بیماری و پیشگیری مناسب استفاده مجدد و استفاده گسترده از N95 ماسک.

"PPE زنجیره تامین ناپایدار باقی می ماند اما ما قادر به ساخت تا ما به طور کلی منابع به سطح کافی است که ما می توانیم حمایت از همه ارزش ما ارائه دهندگان مراقبت و همچنین جای یک پتانسیل افزایش COVID-19 بیماران," دکتر گفت: Joshua آدلر, معاون اجرایی رئیس جمهور از UCSF سلامت, پزشک, خدمات, در بیانیه ای.

UCSF سلامت Kaiser Permanente و John Muir سلامت باید همه تاکید کرد که ایمنی بیماران و پرستاران و پزشکان بالینی و حمایت از کارکنان خود را در بالاترین اولویت است. John Muir سلامت سخنگو بن کشید و گفت: تسهیلات نیست خودداری لوازم از هر کسی که به آن نیاز دارد.

Kaiser Permanente در بیانیه ای گفت که آن را گرفتن "تهاجمی و فعال عمل" برای اطمینان از مراقبان کافی تجهیزات حفاظتی برای افزایش ممکن است در مراقبت نیاز دارد.

با توجه به UCSF سخنگوی کریستن خاک رس UCSF رزرو برخی منقضی شده منابع که آن را دریافت کرده است برای "مقاصد اضطراری." او افزود که UCSF در حال حاضر بسیاری از هفته ارزش از منابع و به اشتراک گذاری آنها را با دیگر امکانات دچار کمبود.

Mawata Kamara یک پرستار ثبت شده در سن لیندرو بیمارستان ادعا که پرستاران به "برش گوشه" برای دیدار با زمان تشدید مراقبت های بهداشتی نیاز دارد و که گرفتن منابع برای محافظت از خود است که هنوز هم یک فرآیند طولانی مدت است.

"در وسط این بیماری همه گیر وجود دارد باید یک فرایند ساده تر برای دریافت این منابع. نداشتن منابع باعث می شود همه ما نا امن" Kamara گفت. "آن خالی از لطف مردم ماندن در خانه از هر چیز دیگری مردم انجام می دهند در خارج از بیمارستان چرا که در پایان روز پرستار آمده از جوامع ما زندگی می کنند."

پرستاران با عجله در داخل و خارج از اتاق به ارائه مراقبت به بيماران است. با توجه به Kamara, به عنوان یک نتیجه پرستاران عجله به درخواست مجدد ماسک و سایر تجهیزات حفاظتی و آن را "بسیار غیر واقعی" است که آنها قادر به انجام این کار مناسب و بدون آلوده خود را دارند.

در سن لیندرو بیمارستان تامین برگزار می شود در دفتر مدیر فعال-واحد با توجه به Kamara. او گفته است که او گاهی اوقات مجبور به انتخاب بین کمک به یک بیمار با رها کردن ضربان قلب و یا در حال انتظار برای کسی که برای بازگشت با بیشتر منابع.

"PPE ما اولین خط دفاع است. هر کس دیگری دارای گزینه ای به ماندن در خانه. ما نمی. ما به آن صورت سر," Kamara گفت. "مشکل این است که بسیار ساده است. آوردن منابع به واحد ما بنابراین ما می توانید از آن استفاده کنید."

تماس با ماریا جوان در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن