Baydo برای شروع کار در 25 طبقه برج ماه آینده در مرکز شهر ساسکاتون

محتوای مقاله در ادامهساسکاتون مبتنی بر توسعه دهنده Baydo توسعه شرکت تایید شده در مارس 5, 2020 که آن را به زودی

توسط AKHSHIJNEWS در 16 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

Saskatoon-based developer Baydo Development Corp. confirmed on May 5, 2020 that it would soon start construction on a pair of 25-storey apartment towers on a vacant lot at 25th Street and Fifth Avenue. The 426-unit megaproject, expected to be completed in 2022, will be the largest residential development in Saskatoon history. (Rendering courtesy Baydo Development Corp.)
ساسکاتون مبتنی بر توسعه دهنده Baydo توسعه شرکت تایید شده در مارس 5, 2020 که آن را به زودی شروع به ساخت و ساز بر روی یک جفت از 25 طبقه آپارتمان برج در بسیاری خالی در 25 خیابان و خیابان پنجم. این 426-واحد megaproject انتظار به پایان خواهد رسید در سال 2022 خواهد بود که بزرگترین توسعه مسکونی در ساسکاتون تاریخ است. (ارائه حسن نیت ارائه میدهد Baydo توسعه Corp.) ارائه حسن نیت ارائه میدهد Baydo توسعه Corp./jpg

Baydo برنامه ای برای ساخت دو برج به طور همزمان اما پایان فضای داخلی از یک حدود یک سال پیش از دوم. تکمیل برج دوم خواهد بود بر اساس میزان جذب او گفت:.

با توجه به Baydo ساختمان شامل واحد اعم از 501 فوت مربع یک خوابه آپارتمان دو خوابه واحد 1,102 فوت مربع.

برخی از آپارتمان ها شامل بیش از 500 فوت مربع از خصوصی فضای زندگی در فضای باز در حالی که این ساختمان نیز زیادی پشت بام پاسیو به عنوان به خوبی به عنوان 11,000 فوت مربع از فضای تجاری.

یک مستاجر آن را به یک فروشگاه مواد غذایی اغلب اشاره به عنوان موانع برای مرکز شهر زندگی می کنند. اما Luczka گفت: همه گیر نشان داده تحویل مواد غذایی به بیش از امکان پذیر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب