BBC می تواند 'قرنطینه کارکنان به از سرگیری فیلمبرداری

شاتر بی بی سی پیشنهاد کرده آن ممکن است نیاز به "قرنطینه" بازیگران و تولید خدمه اگر می خواست آن را به راه انداز

توسط AKHSHIJNEWS در 10 اردیبهشت 1399

شاتر

بی بی سی پیشنهاد کرده آن ممکن است نیاز به "قرنطینه" بازیگران و تولید خدمه اگر می خواست آن را به راه اندازی مجدد تولید تلویزیون.

بسیاری از تلویزیون تولید صنعت مجبور به تعطیل در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که به طور بالقوه می تواند ترک و شکاف بزرگ در پخش برنامه اگر آنها قادر به از سرگیری فیلمبرداری به زودی.

اما صحبت کردن در یک مجازی جلسه از تلویزیون ادینبورگ جشنواره دیروز بی بی سی, کنترل, درام, راه اندازی اسکله ونگر گفت: این سازمان به دنبال چگونه آن را ممکن است سر فیلمبرداری با خیال راحت.

"ما در حال رفتن به می خواهم برای شروع به ساخت درام جدید. ما می رویم به شروع به quarantining بازیگران و خدمه اجازه می دهد آنها را به ارتباط برقرار کردن در همان فضا ؟ چه کسی می داند این چنین در حال تحول تصویر," او گفت:.

ونگر گفت: او "مصمم به دریافت EastEnders به عقب بر روی صفحه نمایش به عنوان به زودی به عنوان تولید را می توان با خیال راحت از سر گرفت" اما به هیچ تاریخ برای زمانی که این است به احتمال زیاد اتفاق می افتد.

او پیشنهاد کرد که مردم ممکن است مجبور به صرف دیگر در مجموعه, اگر, اجتماعی, فاصله, قوانین, در برخی از فرم در جای خود باقی مانده برای بقیه از این سال است.

او نشان داد که شرکت های تولید تلویزیون در کشورهای دیگر آغاز شده بود در حالی که فیلمبرداری اجتماعی رعایت فاصله. برای مثال استرالیا صابون همسایگان شده بود آزمایش با روش های مختلف از فیلمبرداری.

یکی دیگر از برنامه محبوب است که به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار است که به شدت می آیند ، کیت فیلیپس, BBC entertainment کنترل کننده گفت: این برنامه – که به طور معمول پخش در پاییز ممکن است به فیلم برداری می شود بدون مخاطبان استودیو.

فیلیپس گفت: "به ناچار همه چیز را تغییر دهید. که کاملا یکی از بزرگ ما اولویت ساخت مطمئن شوید که ما می تواند شما را به یک بزرگ به شدت. اما من فکر می کنم به ناچار همه چیز در حال رفتن به تغییر. اجتماعی فاصله خواهد بود در محل برای مدت زمان طولانی است."

منابع انسانی نقش در انتشارات و رسانه ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR نقش در انتشارات و رسانه ها



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن