واکسن ب س ژ مبارزه با کروناویروس در جنوب آسیا

توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, TerraViva سازمان ملل متحد نظر Darini Raja

توسط AKHSHIJNEWS در 2 اردیبهشت 1399
توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Darini Rajasingham-Senanayake است یک محقق مستقل وابسته به مرکز بین المللی مطالعات قومی (ICES) در سریلانکا است.

نقشه از مجله پزشکی Plos Medicine نمایش واکسیناسیون BCG سیاست های کشور است. Bacillus Calmette-Guérin واکسن واکسن در درجه اول استفاده می شود مبارزه با سل. زرد: این کشور در حال حاضر جهانی برنامه واکسیناسیون BCG. آبی: این کشور استفاده می شود توصیه می شود واکسیناسیون ب ث ژ برای همه, اما در حال حاضر نمی. قرمز: این کشور هرگز تا به حال یک جهانی برنامه واکسیناسیون.

COLOMBO, Sri Lanka, Apr 20 سال 2020 (IPS) - مطالعات متعدد در بسیاری از نقاط جهان در ارتباط اند BCG (Bacillus Calmette-Guerin) واکسیناسیون به طور گسترده ای مورد استفاده در جهان در حال توسعه و با کمتری Coronavirus موارد است. این خبر خوبی برای کشور است که باید جهانی واکسیناسیون ب ث ژ در مناطق گرمسیری آسیا و آفریقا است.

بسیاری از این کشورها ندارند تمدید قفل فراز و منع رفت و آمد پس از حصول اطمینان از اقتصادی و زنجیره تامین, اختلال, از دست دادن معیشت و فقر می تواند کشتن بیشتر مردم در دراز مدت.

در اصل مبارزه با سل (TB) صد سال واکسن ب س ژ گسترده ای ارائه می دهد حفاظت و به شدت کاهش بروز عفونت های تنفسی در حالی که همچنین جلوگیری از مرگ و میر نوزادان از انواع علل.

به گفته پروفسور لوک اونیل که تخصصی در این مطالعه از واکسن در کالج ترینیتی دوبلین ترکیبی از کاهش عوارض و مرگ و میر می تواند 100 سال از واکسیناسیون BCG تعویض بازی در مبارزه با کروناویروس.

در حالی که وجود دارد هیچ درمان خاص برای Covid-19 ب ث ژ شاید فلاک-ژاکت برابر Coronavirus. کارشناسان توجه داشته باشید که واکسن به نظر می رسد به "قطار" سیستم ایمنی بدن به تشخیص و پاسخ به انواع عفونت ها از جمله ویروس ها و باکتری ها و انگل ها.

این واکسن در حال حاضر در حال آزمایش در چندین کشور از جمله استرالیا و آلمان و هلند در برابر کروناویروس جدید – برای حفاظت از خط مقدم سلامت کارگران است.

در بسیاری از کشورهای جهان جنوب گرمسیری مناطق Covid 19 نفر و مرگ و میر در تک رقمی دو رقمی و یا صدها; قطعا در هزار بر خلاف آمریکا و اتحادیه اروپا و دیگر مناطق معتدل که در آن Coronavirus تر به نظر می رسد بكوبد.

این تنوع شده است نسبت به تفاوت در آب و هنجارهای فرهنگی, کاهش تلاش و بهداشت زیرساخت ها است. تحقیقات نشان می دهد که کشورهایی که جمعیت باید سطح بالایی از واکسیناسیون BCG تا به حال به طور قابل توجهی کمتر Covid-19 مرگ و میر بسیار قابل توجه است.

کشورهایی که سیاست های جهانی از واکسیناسیون BCG مانند ایتالیا و هلند و ایالات متحده شده اند بیشتر به شدت آسیب دیده در مقایسه با کشورهای جهانی و دیرینه BCG سیاست" اشاره کرد گونزالو Otazu استادیار علوم پزشکی در NYIT.

BCG مسطح بیماری منحنی پس از کشورها که با استفاده از برنامه های واکسیناسیون BCG تا به حال نرخ مرگ و میر از چهار میلیون نفر در حالی که کشور بدون برنامه های واکسیناسیون BCG بودند 10 برابر بیشتر احتمال مرگ در یک نرخ از 40 مرگ و میر در هر میلیون نفر است.

در حالی که او بر پژوهش تا حد زیادی آماری یک و آمد با هشدارهای وجود دارد یک مورد برای مقامات در حال حرکت به ارائه یک واکسن ب س ژ بالا برای همه سن بیش از 70. "این امکان پذیر است و باید در نظر گرفته شود.

ب ث ژ در جنوب آسیا

در جنوب آسیا و واکسن شده جهانی استفاده می شود برای چندین دهه است. هند و پاکستان آغاز شده با استفاده از BCG در سال 1948 و در سریلانکا BCG واکسیناسیون اجباری شد و در سال 1949 با توجه به وزارت بهداشت اپیدمیولوژی واحد. نسبت به تعداد مورد در اروپا و آمریکای شمالی و نسبت به اندازه جمعیت در جنوب کشور ثبت نام کرده اند تعداد کم و Covid 19 مورد بارگذاری.

سه هفته پس از یک بیماری همه گیر اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) آن است که به طور فزاینده ای روشن از Covid 19 داده است که کشورهای آسیایی که عمل جهانی واکسیناسیون BCG نسبتا بهتر به مبارزه با کروناویروس — با وجود فلج کننده حکومت را دیدم که میلیون ها نفر از کارگران مهاجر پیاده روی صدها مایل و مرگ در روند به خانه.

در علاوه بر این به BCG داغ و مرطوب گرمسیری آب و هوا ممکن است یکی دیگر از عوامل بازدارنده گسترش و قدرت Covid 19 آنفولانزا در جنوب آسیا است. کشورهایی که شروع دیر جهانی BCG سیاست (ایران 1984) بود و مرگ و مير بالا و سازگار با این ایده که BCG محافظت واکسن جمعيت سالمندان.

پاکستان یک کشور با 200 میلیون نفر آن را تحمیل نمی فلج کننده حکومت است که کشور همسایه هند و سریلانکا را به حال 4,072 بیماران با 59 و میر در مارس 10. نخست وزیر پاکستان عمران خان معقول با اشاره به این که بیشتر مردم می میرند از فقر ناشی از مستندات در دراز مدت است.

در سریلانکا که در آن یک حکومت نظامی تحمیل شد وجود داشته است تحت 210 Covid 19 مورد با 7 مورد مرگ و میر و هند یک کشور با بیش از یک میلیارد نفر گزارش شده 9,000 موارد بیش از 3 هفته است.

شده اند وجود دارد تنها 12,434 موارد تایید شده در تمام 10 انجمن جنوب شرق آسیا (ASEAN) عضو ناچیز در مقایسه با چین و ایتالیا و اسپانیا و ایالات متحده و در مورد همان است که کانادا یک کشور فقط 37.6 میلیون دلار در مقایسه با جنوب شرق آسیا 622 میلیون.

در حالی که عدم تست ممکن است اشاره به یک دلیل نسبتا کم تعداد در حال حاضر – سه هفته پس از Covid-19 اعلام شد جهانی همه گیر و ماه بعد از بیماری همه گیر در کشور همسایه چین – منطقه قطعا باید انتظار یک انفجار از موارد شبیه به ایتالیا و اسپانیا.

به وضوح در مناطق گرمسیری کشورهای آسیایی از جمله کسانی که با ضعیف کردن سیستم های بهداشتی این بیماری همه گیر است که به مراتب محدود تر.

این واقعیت پرسش در مورد هند و سریلانکا به دولت تحمیل اقتصادی ویرانگر و اجتماعی فلج حکومت در خواست از که و دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) است که جمع آوری Covid 19 داده برای پایگاه داده های جهانی در حالی که ارائه تجزیه و تحلیل ظاهری بر اساس شبیه سازی pandemic از مرموز رویداد 201 بود که صحنه ماه اکتبر گذشته با چه کسانی و بنیاد گیتس و دیگران مدلسازی یک رمان داستانی coronavirus.

که داده ها و توصیه های سیاست

خبر بد این است که سازمان بهداشت جهانی (WHO) است که در بودجه توسط دولت ها و شرکت های دارویی که در حال عجله برای توسعه Covid 19 واکسن و سود بزرگ ادعا می کند در وب سایت خود را که :

    "هیچ مدرکی وجود ندارد که Bacille Calmette-Guérin واکسن (ب ث ژ) محافظت مردم در برابر عفونت با COVID-19 ویروس. دو کارآزمایی بالینی پرداختن به این سوال در حال جریان است و خواهد شد که ارزیابی شواهد هنگامی که آن را در دسترس است. در صورت عدم وجود شواهد که توصیه نمی BCG واکسیناسیون برای پیشگیری از COVID-19..

که همه گیر روایت و مستندات به مبارزه Covid 19 که باعث عظیم امرار معاش از دست دادن و اقتصادی meltdowns در کشورهایی مانند هند و سریلانکا (با GMOA در دو) نشده اند مدوله شده توسط شواهدی وجود دارد که واکسن ب س ژ ممکن است به عنوان مانعی برای این بیماری است.

در حالی که BCG ممکن است یک تعویض بازی' در دراز مدت نیز در کمک به توسعه گله ایمنی که کاهش نیاز به سخت حکومت اعمال شده در کشورهای در حال توسعه است که نمی توانیم از خاموش شدن ناگهانی که این را انکار می کند. خدای ناکرده که BCG تقویت کننده ممکن است راه حل در مقابل ما!

وجود تشابه در که انکار که ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین می تواند مفید باشد برای Covid 19 بيمار در حالی که هل دادن برای توسعه داروهای جدید و واکسن که می تواند سود های بزرگ به شرکت های دارویی اگر چه محققان در فرانسه و چین گزارش شده بود موفقیت با مواد مخدر است.

به طور فزاینده, سوالات مطرح شده در مورد این که Covid19 اطلاعات مدل و تجزیه و تحلیل. Professor Jay Battacharya از دانشگاه استنفورد اشاره کرده است که "این ادعا که coronavirus خواهد کشتن میلیون ها نفر بدون سرپناه در محل سفارشات و قرنطينه بسیار مشکوک است".

در یک مصاحبه در موسسه هوور در او مشاهده: "وجود شواهد کمی برای تایید است که پیش فرض ها و پیش بینی نرخ مرگ و میر می تواند موجه بود سفارشات از قدر بیش از حد بالا است." ترس از Covid-19 است که بر اساس آن برآورد شده مورد مرگ و میر—2% به 4% از مردم با تایید Covid-19 با توجه به سازمان بهداشت جهانی و دیگران.

Drs. Eran Bendavid و جی باتاچاریا استدلال می کنند که Covid-19 نیست به عنوان کشنده به عنوان پیشنهاد و نشان می دهد که "اقدامات فوق العاده" تحت فشار قرار دادند با این که ممکن است توجیه می شود. استدلال آنها این است که تعداد کل coronavirus عفونت بسیار بالاتر از ما فکر می کنم که ریاضی به معنی مرگ و میر بسیار پایین تر است.

اغراق با استفاده از جنگ استعاره و ناسیونالیسم مشخص است که Covid همه گیر روایت است. این موسسه برای سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن دانشکده پزشکی در حال حاضر پیش بینی کرد که مردم کمتر می میرند و کمتر تخت بیمارستان مورد نیاز خواهد بود در مقایسه با تخمین می زند از هفته گذشته است.

همانطور که از هفته گذشته در این مدل پیش بینی شده این ویروس را بکشند از 60 ، 000 نفر در ایالات متحده بیش از چهار ماه آینده – 33,000 مرگ و میر کمتر از برآورد پنجشنبه گذشته.

در هند که در این هفته مجبور شد به درست اغراق در یک گزارش که ادعا کرد که Covid19 رسیده بود سطح 3 – جامعه گسترش شدت. در سریلانکا پزشکان مختلف به چالش کشیده اند Covid 19 مورد اعداد و پیشنهاد کرد که وجود تورم و دستکاری داده ها.

ما می دانیم بسیار کمی در مورد این ویروس اما تعطیل خود را در اقتصاد –که

"بهتر است به کرونا از دیدن ما برداشت پوسیدگی و بدون مشتریان گفت: famer در توقیف سبزی بازار عمده فروشی در Dambulla مرکزی سریلانکا به تازگی نشان می دهد که هیچ تجارت ساخته می شود بین زندگی و معیشت به عنوان شما نمی توانید یکی را بدون دیگری به خصوص در کشورهای در حال توسعه با فقر ،

کشاورز نرخ خودکشی در جنوب آسیا تمایل به بالا با توجه به فقر و بدهی.

خواهد که آن مدیر کلی که به نام برای تبریک قدرتمند جمهور سریلانکا برای تحمیل بی رویه و اقتصادی مخرب ماه حکومت نظامی با نظامی اجرای همچنین تعداد مرگ و میر ناشی از کشاورزان دستمزد کمتر روز کارگر و کارگران مهاجر را که تا بخش بیشتری از نیروی کار که صدها مایل راه می رفت به خانه پس از اعمال وحشیانه قفل فراز در هند با فقط 4 ساعت پیشرفته متوجه?

که Covid 19 جهانی در رسانه های روایت (الجزیره و سی ان ان و غیره) متمرکز شده در ترجمه تا جنون ترس و groupthink بر اساس داده ها از اروپا و شمال امریکا و در حالی که سرکوب کاهش اطلاعات در جهان جنوب است.

این باعث شده است تا از لحاظ اقتصادی ویرانگر سیاست ساخت در هند و سریلانکا و یک شیطان معامله – تلاش برای تجارت کردن با زندگی و معیشت.

سیل Covid داده ها و اطلاعات در رسانه ها و ماسک و عدم اطلاعات کافی disaggregation تطبیقی تجزیه و تحلیل و مدل سازی توسط جغرافیایی منطقه و کشور و همچنین به عنوان یک رویکرد غیرتاریخی. پس از همه, آنفلوانزای فصلی شناخته شده است به آلوده کردن بیش از یک میلیارد نفر و کشتن به عنوان بسیاری از 750.000 نفر در سال با توجه به مراکز کنترل بیماری ها (CDC).

فلج کننده حکومت و تخریب اقتصاد واقعی در هند و سریلانکا نشان می دهد جدی و کوتاه آمدن در ملی و جنوب آسیا (سارک) منطقه ای تجزیه و تحلیل داده ها برنامه ریزی و سیاست گذاری توسط مودی و Rajapaksa دولت و متفقین انجمنهای پزشکی مانند پزشکی دولت افسران' Association (GMOA) و همچنین عدم دسترسی به منطقه ای تخصص.

ادعا می کند که حکومت و مستندات نمی تواند تا پایان یک واکسن یافت منعکس تعصب نسبت به بزرگ شرکت های دارویی که همچنین صندوق پژوهش و کسانی که به سود ایستاده از "استاندارد طلا" Covonavirrus واکسن.

نظارت و ترس و groupthink

اگر چه اکثریت بزرگی از مردم که به کورونا ویروس را خفیف علائم و زنده ماندن به خوبی با ایجاد یک Coronavirus جهانی ترس جنون اقتصاد تعطیل شده است, معیشت و حقوق دموکراتیک به خطر بیافتد به عنوان سیستم جدید نظارت و راهبری در محل قرار داده برای بیمار شبکه ردیابی است.

در سریلانکا یک نام تجاری جدید USAID بودجه بیمارستان به طور انحصاری برای Covid 19 بيمار ساخته شده با وعده کمک های مالی و یا 1.3 میلیون دلار در سابق صدای امریکا مرکب در چیلو مجهز به روبات و نظارت فن آوری "برای فعال کردن در مورد پیدا کردن و رویداد مبتنی بر نظارت فنی کارشناسان برای پاسخ و آمادگی.

این Covid-19 شیوع نشان می دهد که چگونه فراگیر نظارت مکانیسم های توسعه در دهه گذشته یا بیشتر تبدیل شده اند. در یک استراتژیک واقع کشوری مانند سریلانکا با توسعه زیر tech بخش کشورهای خارجی ممکن است دسترسی به اطلاعات خصوصی سیستم عامل از طریق نظارت چنین سیستم عامل نگرانی است.

در همین حال رئیس جمهور ایالات متحده تهمت خروج سرمایه از کسانی که با استناد به چین تعصب distracts از یک مطلب اساسی تعصب در کسانی که به سمت مواد مخدر بزرگ و شرکت های مرتبط با پایه ایستاده است که به یک ثروت باد آورده از یک Covid 19 واکسن و همچنین به عنوان داده های مرتبط و سیاست های دستکاری شده که تشکیل یک خطر برای سلامت و رفاه زندگی و معیشت مردم در همه جا.

این تعصب نیز مشترک میان انجمنهای پزشکی مانند دولت افسران پزشکی انجمن (GMOA) در سریلانکا است.

به عنوان استاد Nyasa Mboti آزاد شهر دانشگاه نوشت: : "خود را برای پذیرش خود که به نظر می رسد که اعلام Covid19 یک بیماری همه گیر به منظور جلوگیری از یک Covid19 بیماری همه گیر. این به نظر می رسد غیر منطقی است. شما نمی تواند در یک بیماری همه گیر است که هنوز آغاز نشده است و شما فقط می توانید جلوگیری از یک بحران است که هنوز انجام نشده است.

فعلی جهانی coronavirus بحران اثبات شده است که سازمان جهانی مانند که در واقع می تواند باعث آسیب های جبران ناپذیر. شاید نقش جهانی خود را باید به نام به سوال جدی است. "



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب