Beaus در مناطق مختلف کدهای: که در آن به سفر با استفاده از آتش زنه گذرنامه

خود انزوا باعث می شود آن را غیر ممکن است برای ما به صورت فیزیکی سفر های که به ما جلوگیری از دچار شگفتی جهان اس

توسط AKHSHIJNEWS در 27 فروردین 1399

خود انزوا باعث می شود آن را غیر ممکن است برای ما به صورت فیزیکی سفر های که به ما جلوگیری از دچار شگفتی جهان است از امنیت خانه خود ما. خوشبختانه برای ما آتش زنه آن گذرنامه از ویژگی های رایگان برای همه Tinder کاربران به استفاده از. Tinder گذرنامه اجازه می دهد تا کاربران را به رها کردن پین در هر نقطه از جهان و ضربه تند وشدید زدن به عنوان اگر آنها در آن مکان. تا کنون فکر چه آتش زنه کاربران در پاریس فرانسه یا پاریس تگزاس هستند ؟ یکنوع بازی شبیه لوتو Tinder گذرنامه و بلیط خود را به کشف. برای نفع خود را به ما در مسدود کرده اند تا با بی نظیر لیست از مکان های به کش رفتن در.

که در آن شما قرار بود به تحصیل در خارج از کشور

جایی که من مطالعه در خارج از کشور کوئینز ، احتمالا در خانه و حوصله به اشک مدلسازی مرزی به خارج از کشور لباس است که آنها هرگز شانس برای ارسال در Instagram. خوشبختانه شما می توانید رها کردن یک سنجاق که در آن شما قرار بود به تحصیل در خارج از کشور و آن را احساس می کنید مانند شما هرگز به سمت چپ! امتیاز جایزه برای تغییر محل سکونت خود را برای هر سفر آخر هفته شما قرار است برای رفتن.

لس آنجلس, کالیفرنیا (برای Infinite baddies)

با تشکر از قرنطینه برای اولین بار آن را به لحاظ اجتماعی قابل قبول برای دانشجویان به استفاده Infinite. ما نمی تواند کمک کند اما متوجه تمام Infinite baddies در برنامه است. لا به نظر می رسد به توقف های مورد علاقه خود را Infinite کاربران و همچنین واقعی مشاهیر بنابراین دریافت کشیدن تا زمانی که شما بر روی زمین مورد علاقه خود را عضوی از اعتیاد به مواد مخدره ،

Indio, California,

که در آن Coachella است ، ما نمی دانم زیادی در مورد Coachella دیگر از آن چند بار در یک سال همه به نظر می رسد به پست مورد آن در Instagram. ما باید بگویم پست های خود شده اند افسرده به جهنم این هفته (با توجه به لغو آن). بنابراین ترک دوستانش و تیم جشنواره خود را به همه گذرنامه به Indio و وانمود کنید که شما را در صحرا چادر یا هر چیز دیگری.

کانادا

افسرده درباره ما سیستم مراقبت های بهداشتی و راه تهمت و دولت در برخورد با COVID-19? جت بر روی بیش از به کانادا با استفاده از گذرنامه و زندگی در یک کشور با طبیعت زیبا, مراقبت های بهداشتی جهانی و یک پاسخ موثر به این بیماری همه گیر. نه به ذکر است ما همسایگان شمالی فقط خیلی خوب, سوگند ملایمی?

برکلی, کالیفرنیا

ما می دانیم که برکلی بازدید های مختلف در حال حاضر که بسیاری از ما وجود ندارد دیگر. کش رفتن را از طریق برکلی Tinder صحنه و تصور کنید که هر بار که شما کش رفتن به سمت چپ شما اجتناب از کسی flyering به شما در Sproul پلازا. آه ما را به عقب.

امیدوارم Tinder پاسپورت شما فراهم می کند با یک تغییر بسیار مورد نیاز از مناظر خود در انزوا. چه کسی می داند شاید شما مطابقت خود را با بسیار خود را قرنطینه یار و شما می تواند سقوط در عشق بیش از این دوره از, خوب, با این حال زمانی که این همه گذشته. دریافت کشیدن!

تماس با النا Cavender در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب