برکلی شورای شهر مورد بحث نوامبر سال 2020 رای گیری اقدامات

در آن به طور منظم سهشنبه جلسه برکلی شورای شهر مورد بحث و بررسی پتانسیل اقدامات شامل در نوامبر سال 2020 رای گیر

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

در آن به طور منظم سهشنبه جلسه برکلی شورای شهر مورد بحث و بررسی پتانسیل اقدامات شامل در نوامبر سال 2020 رای گیری به عنوان به خوبی به عنوان این که آیا به اولویت بندی موارد خاص در نور COVID-19 بیماری همه گیر.

در این جلسه شورای شهر تجدید موارد ذکر شده در انتخابات از جمله تجدید نظر به شهرستان منشور و چندین جدید مالیات برای پوشش برخی از هزینه های است. در تنگنای اقتصادی ناشی از COVID-19 گیر این سوال برای اعضای شورا شد و سپس اینکه آیا و چگونه به نظرسنجی از شهروندان در مورد آنچه که باید یک اولویت می آیند نوامبر.

"همانطور که ما رو به یک کسری بودجه بیشتر ما می توانید صرفه جویی در هزینه های, من فکر می کنم بهتر است" گفت: شهردار برکلی جسی Arreguín. "ما واقعا نیاز به فکر می کنم در مورد آنچه که نیاز به حرکت رو به جلو در حال حاضر و چه نیاز به صبر کنید تا 2022."

میان درآمد موارد مورد بحث بودند یک بسته مالیاتی برای کمک به صندوق اضطراری خدمات مسکونی خالی و مالیات یک کاربر مالیات بر سوار-به اشتراک گذاری خدمات مانند Uber و Lyft.

بحث حول سوال از نحوه رای دهندگان را در پاسخ به یک نظرسنجی تحت چنین شرایط ناراحت کننده و اینکه آیا اقدامات در افزایش مالیات امکان پذیر باقی می ماند با توجه به اقتصادی خرید اینترنتی ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر.

شورای شهر در نهایت رای به محدود کردن تعداد آیتم ها در بررسی و شامل یک پیشنهاد از Arreguín برای اضافه کردن زبان در مورد بودجه این شهرستان در پاسخ به آینده سلامت عمومی در شرایط اضطراری به خدمات اضطراری و موارد.

بعد از آن در جلسه شورای شهر مورد بحث و بررسی امکان اضافه کردن یک منشور اصلاح در مورد تمام وقت وضعیت و حقوق اعضای شورا و شهردار — همه آنها در حال حاضر در نظر گرفته می شود تنها بخشی از وقت کارکنان به انتخابات ماه نوامبر.

"این یک شغل تمام وقت و انتظار این است که این یک شغل تمام وقت, چرا که آنچه در آن طول می کشد برای اجرای یک شهر مانند برکلی" گفت: شهرستان Councilmember کیت هریسون در این نشست است. "ما باید برای تشویق جوانان و مردم از رنگ برای رفتن به این رشته در غیر این صورت افتا رفتن به ادامه شبیه من است."

مورد بود نقل مکان کرد و در نهایت به شورای شهر ژوئن 2 جلسه.

یک مورد مربوط به بودجه مورد خدمات مدیریت برای جوانان روح, آثار هنری,' خانه کوچک ایجاد شده بود نیز به تعویق افتاد جلسه دیگری پس از نگرانی های ابراز شد که آیا سازمان قادر خواهد بود به استفاده از پول در طول بیماری همه گیر.

سالی هیندمن ، مدیر اجرایی جوانان روح آثار هنری اطمینان شورای شهر در نظر عمومی اگر چه مورد بود و در نهایت ادامه داد.

"ما متوقف نشده و در هر راه کاری که ما انجام شده است به عنوان یک نتیجه از COVID-19," هیندمن ، گفت: در این نشست است. "من می تواند بسیار نا امید اگر وجود دارد هیچ دلیلی برای این بودجه برای این کار به تاخیر می افتد و یا آهسته."

یعقوب Souza است منجر شهرستان دولت خبرنگار. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @jsouza_dailycal.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن