برکلی شورای شهر مورد بحث اجاره افزایش مهلت قانونی برای بی خانمان گاه نوردد طول COVID-19 همه گیر

طول آن به طور منظم سهشنبه جلسه برکلی شورای شهر مورد بحث و موجب محدود کردن اجاره افزایش و تصویب یک مهلت قانونی

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

طول آن به طور منظم سهشنبه جلسه برکلی شورای شهر مورد بحث و موجب محدود کردن اجاره افزایش و تصویب یک مهلت قانونی برای بی خانمان گاه نوردد طول coronavirus بیماری همه گیر.

این نشست آغاز شده و با اعضای شورا و شهردار جسی Arreguín ضمن تشکر از جامعه و کارکنان شهرستان خود را برای پاسخ به COVID-19 همه گیر و ساعت های طولانی کار می کنند.

"ما نه تنها مسطح منحنی اما له منحنی" Arreguín گفت: در این جلسه.

شورای شهر و سپس مورد بحث و فرمان آن را محدود تجاری صاحبخانه از افزایش اجاره بیش از 10 ٪ در طول مدت COVID-19 بیماری همه گیر.

Councilmember کیت هریسون گفت: صاحبخانه را به طور قابل توجهی افزایش اجاره بر مستاجران در منطقه و او گفته که این عمل "سازنده evicts" مستاجران.

"من پرسیدن که من و همکاران دیگر به اهرم ما پاسخ اضطراری قدرت برای محافظت از مستاجران در این زمان دشوار است" هریسون گفت: در این جلسه. "پناهگاه در محل سفارش می دهد صاحبخانه بسیار بالا و قدرت چانه زنی."

مورد تصویب به اتفاق آرا.

Councilmember Cheryl Davila همچنین معرفی یک قطعنامه به مخالفت با آالمدا کانتی کلانتر درخواست برای افزایش بودجه از $85 میلیون. Davila به نام درخواست "نامناسب" در COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما نیاز به مقابله با بی خانمانی بحران مسکن مقرون به صرفه بحران و در حال حاضر همه گیر" Davila گفت: در این نشست است.

Councilmember لری Droste, اما, مخالفت با Davila قطعنامه به عنوان او نگران مخالفت با این درخواست می تواند به جلوگیری از کمک های مالی از رفتن به سوی سلامت روحی و روانی حمایت و یا بهبود های دیگر. Droste اشاره کرد که او موافقت کرد و با Davila و دیگر اعضای شورا که ممیزی مورد نیاز برای انجام در کلانتر بودجه.

قطعنامه زبان را از مخالفت با افزایش بودجه به درخواست آالمدا کانتی هیئت ناظران برای به تاخیر انداختن رای گیری.

شورای شهر همچنین در مورد توقف در پیاده رو و خیابان نوردد بی خانمان encampments در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"عدم توقف فشارها بر unhoused جامعه" Davila گفت: در این نشست است.

Davila اضافه شده است که در حالی که شهر مدیر است نه اجرا, خیابان, جارو, این شهر هنوز هم باید یک مهلت قانونی در نوشتن به عنوان یک وعده به unhoused جامعه است. شهرستان مدیر Dee Williams-ریدلی اضافه شده است که کارکنان شهرستان هستند که "ناظر به نیازهای unhoused جامعه است."

در حالی که Davila حرکت به تصویب توقف شکست خورده Councilmember سوفی هان ساخته شده حرکت به حمایت از شهر مدیر تصمیم به اجرای یک اولویت پایین اما برای ادامه اجازه می دهد تا عمل در موارد بهداشتی و ایمنی. این حرکت انجام شد و به اتفاق آرا به غیر از Davila که در سمت چپ این جلسه قبل از رای گیری.

"نیاز مبرم اما پاسخ ما شده است در مسیر" گفت: Councilmember Rigel رابینسون در این نشست است. "من فکر نمی کنم که ما کارکنان نیازهای گسترده توقف محدود کردن انعطاف پذیری خود را."

رابسون سویفت است و یک دولت شهر خبرنگار. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @swift_robson.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن