برکلی مدرسه منطقه آدرس COVID-19, ترم پاییز

بیش از 300 نفر حضور داشتند مجازی تاون هال برگزار شده توسط برکلی Unified School District یا BUSD در شب چهارشنبه

توسط AKHSHIJNEWS در 12 اردیبهشت 1399

بیش از 300 نفر حضور داشتند مجازی تاون هال برگزار شده توسط برکلی Unified School District یا BUSD در شب چهارشنبه برای رسیدگی به نگرانی در مورد COVID-19 و ترم پاییز.

موضوعات مورد بحث شامل تغییرات بالقوه به آموزش آنلاین علاقه و بیشتر در زمان واقعی آموزش و بودجه و نگرانی برای سال آینده مدرسه, سلامت روان در دوران COVID-19 همه گیر و راه هایی برای پیاده سازی اجتماعی فاصله اگر بازگشایی مدارس در پاییز.

BUSD سرپرست برنت استفن گفت: مدارس هستند به احتمال زیاد به بازگشایی در پاییز اما تحت اجتماعی فاصله کنوانسیون. او اضافه کرد که او پیش بینی برخی از ترکیبی از حضوری و آموزش از راه دور به منظور کاهش تعداد دانش آموزان در محوطه دانشگاه به عنوان اجتماعی فاصله ممکن است در استاندارد کلاس های درس.

"ما پیش بینی امکانات ما باز خواهد بود اما که آن را به نگاه بسیار متفاوت از استاندارد سال تحصیلی" استفن گفت: در این رویداد است. "ما به احتمال بسیار زیاد تنها قادر به آوردن برخی از دانش آموزان در هر لحظه از زمان در حالی که دانش آموزان دیگر به احتمال بسیار زیاد درگیر در یک نسخه اصلاح شده از آموزش از راه دور."

با توجه به Stephens اقتصادی تاثیر COVID-19 می تواند در کمتر از بودجه برای مدارس دولتی به عنوان دولت و افزایش هزینه ها و درآمد کاهش می یابد. استفن اضافه شده که به طور بالقوه کاهش بودجه می تواند دستیابی به کوچکتر اندازه کلاس با استخدام معلمان بیشتر دشوار است.

"همه از این بسیار دشوار است که بسیار لحظه ای که ما افزایش نیازهای ما خدمت به دانشجویان ما نیز رو به چشم انداز کاهش منابع" استفن گفت: در این رویداد است.

استفن همچنین خطاب به نگرانی در مورد آنچه BUSD را انجام خواهد داد اگر COVID-19 شیوع در امواج بیش از یک دوره طولانی از زمان. به عنوان مدارس به تدریج بازگشایی گفت: برخی انتظار وجود خواهد داشت افزایش نرخ ابتلا به عفونت به خصوص با کولر سقوط آب و هوا و فصل آنفولانزا.

با توجه به این عوامل مخدوش کننده Stephens گفت که او معتقد است این امکان وجود دارد که مدرسه تعطیل می تواند دوباره رخ می دهد در سال آینده.

"در حالت ایده آل این یک نسخه بهبود یافته از آموزش از راه دور است که ما در حال تلاش به صورت اورژانس از طریق مانده از این سه ماهه" استفن گفت: در این رویداد است. "برنامه ریزی خواهد شد برخی از نسخه هیبریدی از امکانات مدرسه به همراه آموزش از راه دور. Plan B خواهد بود آموزش از راه دور به طور انحصاری است."

علاوه بر این BUSD کاردانی سرپرست Bajé Thiara اعلام کرد که استفاده از زوم در کلاس انجام خواهد شد دوباره مارس 4, تغییرات زیر به آن پروتکل امنیتی. با توجه به Thiara معلمان باید گزینه ای را برای استفاده از زوم یا گوگل را ملاقات کند.

بخش Q&A از این رویداد تسهیل شد با استفاده از یک ابزار وردپرس به نام Thoughtexchange اجازه داده است که شرکت کنندگان به ورودی در مورد موضوعات خاص و مشخص ترین پرسش ها.

این Thoughtexchange باز باقی خواهد ماند اضافی برای اظهار نظر در مورد BUSD سایت تا مه 4 و پس از آن منطقه ممکن است انتشار پاسخ به برخی پرسش های اضافی. بعدی سالن شهر برگزار خواهد شد May 13.

تیلور Rudman است مدارس و جوامع خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @TaylorRudman.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب