برکلی مدرسه منطقه لغو فارغ التحصیلی رزومه زوم آموزش

در نور از COVID-19 گیر برکلی Unified School District یا BUSD اعلام کرد آن را سر کلاس از طریق زوم و انصراف از آ

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

در نور از COVID-19 گیر برکلی Unified School District یا BUSD اعلام کرد آن را سر کلاس از طریق زوم و انصراف از آن دبیرستان فارغ التحصیلی مراسم در districtwide ایمیل چهارشنبه.

در حالی که این منطقه به طور معمول دارای آن فارغ التحصیلی در هاس غرفه BUSD است همکاری با Herff جونز تولید شرکت به livecast سال این مراسم برای دانش آموزان و خانواده ها برای نمایش از صفحه اصلی. با توجه به ایمیل این مراسم خواهد شد از ویژگی های دانشجویی, جوایز, سخنرانان و فیلم کوتاه از فارغ التحصیلان خود را.

"همه ما اذعان دارند که این تنها یک فکس سنتی فارغ التحصیلی رویداد" گفت: BUSD سرپرست برنت Stephens در ایمیل. "اما ما امیدواریم که این رویداد ارائه خواهد شد برخی از حس تکمیل و رضایت به سالمندان ما."

این منطقه همچنین قصد دارد به دنبال یک مدل مشابه برای دانش آموزان تکمیل پنجم و هشتم کلاس.

پس از این منطقه به حالت تعلیق در استفاده از زوم در آوریل 10, BUSD خواهد شد در حال حاضر مجوز آموزش بر روی پلت فرم دادن به معلمان انتخاب چه متوسط استفاده کنید. با توجه به ایمیل در صورتی که استفاده از زوم معلمان خواهد شد انتظار می رود به دنبال این ولایت به روز رسانی پروتکل های امنیتی.

چک کنید اینجا را برای به روز رسانی های زنده در مورد COVID-19 در شهر برکلی.

Mallika Seshadri این شهرستان خبر ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @SeshadriMallika.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن