بهترین و بدترین نقاط فرود برای rookie گسترده ای از گیرنده های

2014 پیش نویس کلاس همیشه شناخته شده به عنوان یکی از بهترین گیرنده گسترده ای کلاس در تاریخ است. خود کلاس موجود

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

2014 پیش نویس کلاس همیشه شناخته شده به عنوان یکی از بهترین گیرنده گسترده ای کلاس در تاریخ است. خود کلاس موجود نه بازیکن با حداقل یک 1,000 حیاط فصل است. بازیکنان از این پیش نویس شامل <url>, Adams, Odell بکهام جونیور و مایک ایوانز. این سال را به گیرنده گسترده ای کلاس یک فرصت برای پیوستن به آنها را به عنوان یکی از بهترین گیرنده گسترده ای کلاس همیشه.

این جای سوال است که این پیش نویس این است که لود شده با استعداد گسترده ای از گیرنده های, اما مقصد دیکته می تواند موفقیت های اولیه در یک ستاره جوانه زدن حرفه ای. این تیم که پیش نویس یک گیرنده است فقط به عنوان مهم به عنوان استعداد آنها دارای وقتی که می آید برای به حداکثر رساندن توانایی های بالقوه خود.

فقیر مربیگری و متناقض کارفرمایی بازی شیرین کاری می توانید یک تازه کار رشد هنگام ورود به لیگ. آلن رابینسون نخبگان گیرنده که نبوده است قادر به تولید مداوم تولید در پنج سال اول با توجه به ترکیبی از این عوامل است. بازیکنان دیگر مانند مایکل توماس فرود آمد در یک گیرنده گسترده ای را در بهشت پیدا کرده اند و موفقیت های فوری.

فصل گذشته rookies نداشت مختلف — تری McLaurin به نظر می رسد امیدوار کننده گل میخ است که در حال حاضر در یک وضعیت دشوار. در ضمن DK Metcalf است در یک موقعیت به عنوان یکی از گسترده گیرنده در لیگ با تشکر از شرایط خود در سیاتل.

با کلاس از گیرنده های بسیاری از تیم ها دنبال خواهد شد و برای تحکیم خود WR1 یا WR2 نقطه. برخی از تیم ها بهتر و مناسب تر از دیگران به بلافاصله شروع یک تازه کار و حمایت از یک مولد اولین مبارزات انتخاباتی.

مقصد ایده آل

Aaron Rodgers گرسنه است برای قابل اعتماد wideout به بازی مقابل Adams. آخرین فصل کامل راجرز تا به حال با Jordy Nelson و آدامز 2016, جایی که آنها در ترکیب برای 172 جلب 2,254 متری و 26 touchdowns. پس از گیرنده پشت آدامز موفق به رسیدن به دریافت 600 متری و یا نمره بیش از سه touchdowns در یک فصل است. انتظار هکرها به صرف اولیه انتخاب یکی از این روشن ورودی rookies. بازیکن Green Bay انتخاب خواهد شد مقدار زیادی از با کیفیت بالا اهداف از یکی از بهترین quarterbacks در لیگ.

اظهارات هنوز هم در بازار برای یک WR1 و آنها را به 12 و 19 انتخاب این سال است. کارشناسان انتظار دارند آنها را به پیش نویس یا هنری Ruggs سوم جری Jeudy یا CeeDee بره با یکی از خود دور میدارد. درک Carr نداشته واقعی WR1 پس از خروج از ترجمه. کوپر دیدم پشت به پشت 130 هدف فصل در rookie و دوم مبارزه با کار و اظهارات. هر دو فصل را دیدم او را به جمع آوری بیش از 1 ، 000 دریافت متری و کسب Pro کاسه انتخاب. این wideout آنها پیش نویس به جدید خود را WR1 خواهد شد انتظار می رود برای تولید بلافاصله.

مینه سوتا یکی دیگر از گیرنده گسترده ای را در بهشت. Stefon Diggs تا به حال 149 اهداف در سال 2018 و 94 اهداف در سال 2019. آن اهداف هستند تا برای grabs در حال حاضر پس از Diggs' حرکت به بوفالو. آدم Thielen از دست رفته برخی از بازی های سال گذشته به دلیل مصدومیت اما Olabisi جانسون موفق به تحت تاثیر قرار دادن او در شش شروع می شود. وایکینگ ها باید یک فرصت عالی برای پیدا کردن Diggs' جایگزینی در پیش نویس است. بعدی خود WR2 خواهد شد قفل شده است برای حداقل 80 اهداف بنابراین انتظار چیزهای بزرگ اگر آن را یکی از این استعداد rookies.

دیگر مطلوب مقصد: Baltimore Ravens, Houston Texans

نچسب موقعیت های

نیویورک جتز به پایان رسید 7-9 فصل گذشته و تلاش ادبانه در سر مربی آدم Gase اول سال اتمام شماره 31 در لیگ در امتیاز در هر بازی. لو'Veon بل کل از کارگاههای داد و بیداد, لمس و touchdowns کاهش در فصل اول خود را در زیر Gase. پس از Gase تصدی با دلفین ها, بازیکنان مانند کنیا دریک و DeVante پارکر رسیده حرفه ای-اوج در کل توهین آمیز yardage. جت نیاز به یک ستاره wideout به خصوص با خروج از رابی اندرسون اما این اهداف ممکن است متناقض و نادرست در زمان. یک تازه کار گیرنده گسترده نیاز به ثبات.

ایندیاناپولیس احتمالا سعی خواهد کرد به روز رسانی خود را WR2 موقعیت در پیش نویس است. آنها به تازگی امضا فیلیپ رودخانه به یک سال معامله که باید بهبود عبور خود را بازی. مشکل این است که وجود دارد هیچ گفتن اگر رودخانه ها باز خواهد گشت. یک تازه کار wideout بهره مند از ایجاد یک رابطه دوستانه با کارفرمایی بیش از یک زن و شوهر فصل با هم. در حالی که رودخانه شناخته شده است بازوی خود را و عبور از توانایی کلت عشق برای اجرای فوتبال, رتبه بندی شماره 5 در بازی عجله درصد در فصل گذشته. ترکیبی از سنگین عجله جرم و عدم اطمینان از که خواهد بود کارفرمایی پس از این فصل برگ به دلخواه برای یک تازه کار گیرنده گسترده.

دنور احتمالا به دنبال اضافه کردن یک wideout مخالف Courtland Sutton. در حالی که درو قفل بازی بسیار خوب او در پنج شروع می شود او نیست و قادر به تولید یک فصل برای دو مرفه گیرنده. در قفل پنج شروع می شود, Sutton برای اختصاص 40 اهداف در حالی که دیگر گیرنده بالغ بر 50 هدف را ترکیب شده است. من انتظار Sutton به خلاء در حدود 130 اهداف در سال 2020 ترک مخالف گیرنده با یک نور حجم کار در اجرا-تیم اول.

دیگر نامطلوب مقصد: Carolina Panthers, Washington Redskins

نیکو آلبا را پوشش می دهد مردان گلف. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب