فراتر از "هیچ معنی ندارد"

محتوای warning: خشونت جنسی و تجاوز به عنف. به عنوان یک یونانیان در برابر تجاوز جنسی و یا GASA نظیر مربی من باز

توسط AKHSHIJNEWS در 10 اردیبهشت 1399

محتوای warning: خشونت جنسی و تجاوز به عنف.

به عنوان یک یونانیان در برابر تجاوز جنسی و یا GASA نظیر مربی من بازدید از خانه های یونانی و ارائه سخنرانی در مورد چگونه به درخواست برای رضایت. من تقریبا می توانید تلاوت مشهور چای تصویری; من می دانم که پنج رکن رضایت مثل پشت دست من و من گفت: چگونه رضایت است به انبوهی از چهره های خالی بار بیشتر از من فکر کردم من تا به حال نیاز به.

ما دنبال همان مدل رضایت آموزش و پرورش که در دانشگاه برکلی با بهره گیری از به منظور مبارزه با بروز بالا تجاوز جنسی در دانشگاه ها — فکر می کنم ماژول های آنلاین با مسخره رابط حاوی "چه کار می کنید ؟" شرایط. مشکل با ماژول های آنلاین و ارائه پاورپوینت است که آنها یک nonstrategy. به عنوان یک دانشگاه جامعه ما رشد راحت با تکیه بر رضایت فرهنگ برای مقابله با تجاوز به عنف و فرهنگ است.

رضایت فرهنگ به دنبال آموزش ما چه رضایت به نظر می رسد, چگونه به دادن رضایت و چگونه برای آن را بپرسید. از آن جایی که به یاد ماندنی سخنان مانند "هیچ معنی ندارد" و "رضایت پورنو" آمده است. این اغلب بهر رضایت صحبت کنید که شما قبل از ورود به برادری ، اما در پایان روز رضایت فرهنگ است که فقط یک گروه کمک در زخم چرکین است که تجاوز به فرهنگ است.

اجازه دهید من روشن شود: رضایت فرهنگ نشانی از یک کار شگفت انگیز از ارائه بازماندگان با زبانی و عاطفی ابزار برای مقابله با درد و تروما است. در تنظیمات مانند یونانی زندگی که در آن مست کنسول جلال rites of passage با رضایت طرفین می تواند دشوار است برای تشخیص از nonconsensual ، یک نفر آمد به من بعد از بحث و گفتگو و به من گفت که آنها نمی دانند که آنها معتاد بودند تا زمانی که آنها را دیدم GASA ارائه شده است.

رضایت فرهنگ به ما می آموزد که مبهم پیشرفت های جنسی قابل قبول نیست که ما همیشه باید به دنبال یک مشتاق "بله" در طول روابط جنسی. برای کسانی که نمی دانند که یک "بله" می تواند در هر زمان لغو یا خوشحال بودند قبول کنند پاسخ رضایت فرهنگ ارائه می دهد یک پاسخ ساده برای چه چیزی قابل قبول است. ما نیاز به رضایت فرهنگ برای محافظت از یکدیگر و زمینه سازی برای بررسی نشانه های غیرکلامی.

نگرانی من با رضایت فرهنگ, اگر چه, این است که این واقعیت است که متجاوزان در حال حاضر می دانیم که هیچ معنی ندارد. عاملان خشونت های جنسی نمی خواهید خود را بدون ابهام و مشتاق "بله." آنها می خواهند به شما را بیشتر می نوشد. آنها می خواهند به شما به تنهایی و یا gaslight شما. آنها می خواهند به سوء استفاده از قدرت خود را به دلیل آن را آسان و آن را تبدیل و آنها را در. من یک زمان سخت تصور هر عاملان اشتباه خود قربانیان سکوت و یا ناراحتی به رضایت.

تظاهر مانند متجاوزان نمی دانم چه بدون ابهام مشتاق رضایت به نظر می رسد مثل این است که در همان طول موج به عنوان سرزنش تجاوز جنسی بازماندگان برای پوشیدن آشکار ، که است که می گویند هر دو عملیات به طور کامل eviscerate هر امکان در واقع برگزاری عاملان پاسخگو باشد.

در برخی موارد رضایت فرهنگ تاکید بر مجزا "هیچ" و متمایز "بله" را تعهد بر بازماندگان به پافشاریای را, نقطهنظرات خود خواسته است که در ذهن شما شکل قربانی-سرزنش. نشانه های غیرکلامی که نمایش uncomfortableness باید به اندازه کافی برای متوقف کردن پیشرفت های جنسی. من خیلی دوست دارم به زندگی در یک جهان کامل که در آن هر کس احساس می کند قدرت را به آنچه آنها می خواهند و برای حمایت از خود نیاز دارد اما واقعیت این است که زنان هنوز هم تدریس برای حفاظت از مردان احساسات. ما هنوز در حال یادگیری برای بیان نیازهای ما قاطعانه در راه, به خصوص با توجه به جنسیتی طبیعت از خشونت جنسی.

شاید "اتفاقی" تجاوزگران واقعا درک نمی کنند آنها در حال ارتکاب تجاوز به عنف. اما آنها باید. پس ما نمی زندگی در یک دنیای کامل مکالمه ما مورد رضایت نیاز به فراتر از "هیچ معنی" از "هیچ" نیست و تنها راهی که در آن مردم خودداری رضایت. من شرط می بندم یک مقدار خوبی از پول است که هر کسی با اطلاع از شهود می توانید کار کردن در زمانی که کسی احساس unenthusiastic در مورد رابطه جنسی. من می خواهم شروط است که بسیاری از متجاوزان واقعا اشتباه در مورد تجاوز به عنف در همه.

توسط صرفا با تکیه بر رضایت فرهنگ به آموزش متجاوزان در اطراف ما oversimplify روابط قدرت و امتیاز است که در حال سرمایه گذاری در خشونت های جنسی. در زندگی یونانی برای مثال ما چشم پوشی از راه هایی که در آن مردان اغلب بحث در مورد بدن زنان.

بنابراین من با کمال میل ارائه سخنرانی در مورد رضایت اگر آن را روشن کمک می کند تا آنچه که رضایت به نظر می رسد اما من نمی اتلاف وقت من باور که تجاوزگران نمی rape فقط به خاطر من تعریف رضایت برای آنها. تجاوز فرهنگ همچنان ادامه دارد نه به خاطر جهل است اما به دلیل قدرت — چون متجاوزان دانم چه رضایت است را انتخاب کنید و به نقض آن به هر حال.

متوقف ساختن تجاوز به عنف جوک. تماس دوستان خود را برای استفاده از زبان خشونت در مورد زنان است. به خرید نیست اسطوره ها در مورد "اتفاقی متجاوز." باور بازماندگان. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما باید به طور فعال در زندگی روزمره ما; تکمیل آنلاین درس مورد تجاوز جنسی کافی نیست.

به عنوان Sexual Assault Awareness ماه به پایان می آید, آن را به عنوان خوب به عنوان هر یک به تأمل در کار ما انجام می دهیم برای از بین بردن فرهنگ تجاوز در محیط های دانشگاهی. UC برکلی و GASA خوب ساخته شده اند تلاش برای حرکت فراتر از خالص معانی رضایت اما کار ما نیست انجام نشده است. دوست من گفت: ما نیاز به رضایت فرهنگ, اما ما همچنین نیاز به یک مطلب مهم گفتگو در مورد چگونه ما می توانیم نگه عاملان پاسخگو — در مورد چگونه ما می توانیم تغییر فرهنگ ما است.

لورا Nguyen می نویسد: سهشنبه ستون در رابطه جنسی. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب