تنوع زیستی اساسی برای سلامت انسان

تنوع زیستی, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, چند رسانه ای, منطقه ای, دسته

توسط AKHSHIJNEWS در 2 خرداد 1399
تنوع زیستی, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, چند رسانه ای, منطقه ای, دسته بندی تصاویر به صورت خودکار, TerraViva سازمان ملل متحد

تنوع زیستی

امروز مارس 22, علائم روز جهانی تنوع زیستی. کارشناسان می گویند که تلاش های حفاظت در واقع تقویت زیر COVID-19 بیماری همه گیر.

سازمان ملل متحد, مارس 22 سال 2020 (IPS) - امسال روز بین المللی تنوع زیستی می افتد در میان coronavirus همه گیر و کاهش آهسته در برخی از کشورهای جهانی مستند. در حالی که این مستند را مجبور اکثر مردم به ماندن در خانه شده اند وجود دارد گزارش هایی که از حیات وحش خال دار – حتی در هنگامی که مشغول شهرستان فعالیت دارند.

این تغییر اتصالات برای موضوع امسال: "راه حل ما در طبیعت است." کارشناسان می گویند که این فرصت را برای انسان به دیدن رد پای آنها در حال پشت سر گذاشتن بر روی زمین و زمان به منعکس کننده چگونه کار می کنند نسبت به آینده ای بهتر برای پایداری محیط زیست و حیات وحش در آینده است.

"ما می دانیم که بشریت می ایستد در یک چهارراه با توجه به میراث ما مایل به ترک به نسل های آینده" الیزابت Maruma Mrema اقدام دبیر اجرایی کنوانسیون تنوع زیستی گفت: IPS. "همانطور که اشاره های اخیر IPBES [بین دولتی علم سیاست پلت فرم بر روی تنوع زیستی و اکوسیستم خدمات ] جهانی و ارزیابی گزارش های زمان واکنش جهانی شده است کافی داده شده است که طبیعت در حال کاهش است در سطح جهانی در نرخ بی سابقه ای در تاریخ بشر و نرخ انقراض گونه شتاب با قبر اثرات بر مردم در سراسر جهان است. تحول تغییر لازم است به منظور بازگرداندن و محافظت از طبیعت است."

'همه گیر از خوشنودی'

"من امیدوار هستم که این چه بیماری همه گیر می کند و برای ما این است که توجه به همه گیر از خوشنودی است که ما در قبل و [که چگونه] کمک به بالاتر کربن [پا] برای بیشتر انسان رد پای [و] آلودگی پلاستیکی در اقیانوس" Roderic دکل روسای اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت SSC دریایی لاک پشت متخصص گروه گفت: IPS. "امیدوارم آن را خواهید مردم را متوجه آنها داشتن یک تاثیر است."

دکل اضافه شده است که یک مسئله ای که در این مستند این است که افزایش غیر قانونی شکار غیر قانونی در مکان هایی مانند اندونزی و گینه فرانسه. اگر چه این اطلاعات هنوز تایید ماست گفت: او غیر رسمی حساب از اعضای جامعه بر روی زمین است که عدم مجریان در این کار به معنی وجود بیشتر غیر قانونی شکار غیر قانونی در حال وقوع است.

در ضمن Mrema از کنوانسیون تنوع زیستی گفت: حفاظت از محیط زیست تلاش کرده اند در واقع تقویت شده تحت این بیماری همه گیر.

"در حال حاضر COVID-19 بحران را فراهم کرده است ما با یک دکمه تنظیم مجدد – و همچنین تایید آنچه که ما در حال حاضر می دانیم که تنوع زیستی اساسی برای سلامت انسان است و با توجه به جدید ضرورت نیاز به حفاظت از آن" Mrema گفت.

هر دو از کارشناسان تکرار هر یک از دیگران' احساسات است که در حال حاضر زمان برای تبدیل شدن به راضی دیدن تغییرات در مستندات آورده اند به حیات وحش است. برای مثال فقط به خاطر اینکه بیشتر دریا-لاک پشت ها دیده می شود در باز به این معنا نیست که بحران حل شده است, ماست گفت.

"این طور موقت کاهش استرس کافی نیست و ما باید بیشتر تغییرات در راه ما از محیط زیست ما" Mrema گفت.

"تنها چیزی اشتباه است با اقیانوس است که همه چیزهای که ما انسان ها در آن قرار داده و همه چیز ما انسان را از" ماست اضافه شده است. "بنابراین اگر ما می تواند به محدود کردن آنچه که ما را در اقیانوس از نظر آلودگی قایق ترافیک و صداها و اگر ما می توانید محدود کردن آنچه که ما را از نظر شیلات — که زمانی که ما در حال رفتن به شروع به دیدن سالم اقیانوس."

با توجه به IUCN قرمز لیست 31,030 گونه 116,177 شده اند که ارزیابی می شوند با خطر انقراض است. در اینجا یک نگاه اجمالی از تلاش های حفاظت و گونه های در معرض خطر در سراسر جهان:


تنوع زیستی توسط اینتر پرس سرویس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب