سیاه کارآموز قائم مقام را رد کرد و پس از گفت پریش است, 'تک رنگ سفید'

اسقف اعظم کانتربری جاستین ولبی به نام برای کلیسای انگلستان به "خانه خود را در نظم" بر نژاد پرستیاستیو پارسونز/

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399

اسقف اعظم کانتربری جاستین ولبی به نام برای کلیسای انگلستان به "خانه خود را در نظم" بر نژاد پرستی
استیو پارسونز/PA سیم/PA تصاویر

یک کارآموز قائم مقام رد شده است برای یک کار پس از کلیسای کارفرمایان گفت: "ممکن است احساس ناراحت کننده" در یک عمدتا سفید محله.

آگوستین تنر-Ihm کاربردی برای یک نقش به عنوان معاون کشیش بخش در جنوب انگلستان و در پاسخ او موفق به دریافت یک ایمیل گفت: "ما با اعتماد به نفس نیست که کافی وجود دارد 'بازی' بین شما و شرایط خاص آن پست."

"جمعیتی از اهل محله است تک رنگ سفید طبقه کارگر که در آن شما ممکن است احساس ناراحت کننده است."

ایمیل نیز گفت: Tanner-Ihm که یک کشیش Seminarian از شیکاگو تا به حال "واضح هدیه" و ممکن است بهتر است به یک curacy با تجربه تر کشیش اهل محله.

تنر-Ihm در حال حاضر در حال تحصیل در دانشگاه دورهام و گفت: او در واکنش به رد شده بود "درد عمیق". او نوشته خود را رد نامه در توییتر گفت: "من حدس می زنم همه سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

"به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار از شیکاگو با پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ زندگی می کردند که در طول جنبش حقوق مدنی من بود درک این نکته است که نژاد من هیچ ربطی به توانایی من به وزیر," او گفت:.

او را متهم به کلیسای انگلستان از داشتن نهادی "مسائل" با نژادپرستی.

Rt Revd کریس زرگر کلیسای انگلستان مدیر وزارت گفت: "ما را بسیار جدی هر آنچه که یک curacy پست و یا هر موقعیت دیگر ممکن است رد شده است به کسی که در این زمینه از خود به میراث قومی."

یک عضو تیم صحبت کرده است به تنر-Ihm برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد تجربه خود را و اسقف نشین نگران فرستاده او عذرخواهی نوشته شده است.

Revd زرگر افزود: "ما کاملا می دانیم که از کلیسای انگلستان به مقدار زیادی به انجام کار بیشتر برای تبدیل شدن به یک محل که در آن ما رهبری است نماینده غنی میراث همه مردم از انگلستان است."

هفته گذشته یکی دیگر از اوصاف کشیش از یک سیاه و اقلیت های قومی پس زمینه برگرد Alwyn پریرا گفت: او رد شده بود برای هفت پست به عنوان قائم مقام در اسقف نشین از بریستول. او کشف یک نامه شخصی خود فایل ادعا وجود دارد "تفاوت های فرهنگی در راه مردم مانند Alwyn ارتباط برقرار کند و در واقع رسیدگی به مسائل مربوط به حقیقت و وضوح".

در یک ویدیو ارسال شده در رسانه های اجتماعی در اوایل این ماه رئیس کلیسای انگلستان به اسقف اعظم کانتربری جاستین ولبی و گفته "زده رویدادها" در طول های اخیر Black Lives Matter تظاهرات و کلیسای انگلستان باید مجموعه آن "خانه در نظم" و "اذعان خود ما تاریخی اشتباهات و نقایص".

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب