وبلاگ: تکنولوژی ساخت یک سلاح موثر در جنگ علیه COVID-19

سلامت, شرایط اضطراری انسانی این وبلاگ بخشی از سری سمینار در 'اقتصاد COVID-19'.Jun 3 سال 2020 - جهانی را تصور

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399
سلامت, شرایط اضطراری انسانی

این وبلاگ بخشی از سری سمینار در 'اقتصاد COVID-19'.

Jun 3 سال 2020 - جهانی را تصور کنید که بدون نیاز به اینترنت و پاک کردن چند دهه گذشته پیشرفت تکنولوژیکی. سپس تصور کنید که چگونه دولت ها, مدارس و کسب و کار را در برخورد با COVID-19 بیماری همه گیر.

به عنوان همه گیر همچنان بی وقفه مارس در سراسر جهان وجود داشته است بحث در مورد اثربخشی استراتژی های پاسخ اجتماعی مانند فاصله و اقامت در خانه سفارشات. به خصوص وجود دارد نگرانی در مورد توانایی کشورهای با جمعیت بزرگتر به اجرای این اقدامات است.

شکی نیست که تکنولوژی نقش عمده ای در جهان در پاسخ به COVID-19. آن را اجازه داده است کودکان برای ادامه تحصیلات خود مردم به فروشگاه آنلاین و از خانه کار می کنند و دولت برای ادامه به عملکرد. اما ما به حداکثر رساندن پتانسیل کامل از تکنولوژی جهانی برای مبارزه با این بیماری همه گیر?

چگونه فن آوری می تواند کمک به

نوآوری و بهترین شیوه های در حال ظهور در سراسر کشورهای مشترک المنافع با کشورهایی مانند سنگاپور و کنیا و انگلستان در حال توسعه و یا استفاده از تکنولوژی برای ادامه فعالیت های اقتصادی و یا کنترل گسترش ویروس. برای مثال برنامه های تلفن همراه مورد استفاده در سنگاپور برای ردیابی و پیگیری افراد آلوده و کسانی که با آنها آنها را به تماس.

فن آوری های تلفن همراه نیز استفاده می شود برای تعیین اینکه آیا مردم در حال شکستن قفل مقررات. خلاقیت و نوآوری می تواند راه را برای کشورهای در حال مبارزه با شامل گسترش COVID-19 به خصوص کسانی که با جمعیت زیادی.

این استراتژی به خصوص مفید برای مشترک المنافع که شامل برخی از ترین و پرجمعیت کشور در دنیا از جمله:

    • هند (1.3 میلیارد نفر)
    • پاکستان (220 میلیون نفر)
    • نیجریه (206 میلیون نفر)
    • بنگلادش (164 میلیون نفر)

برخی از این کشورها مواجه شده اند چالش های عمده ای در اجرای مستند اقدامات با مخالفت های شدید از بخش هایی از جمعیت خود را. در برخی موارد دولت باید متوسل به استفاده از نیروی مرگبار با عواقب.

از سوی دیگر وجود دارد در کشورهای کوچکتر جمعیت مانند نیوزیلند به طور موثر مدیریت برای کنترل گسترش شیوع. از این رو ارزش بررسی ارتباط بین اندازه جمعیت و اثربخشی COVID-19 پاسخ و چگونه فن آوری می تواند کمک کند.

حفاظت از تجارت

یکی دیگر از توجه مهم است که چگونه فن آوری می تواند به محافظت از کسب و کار و تجارت است. سازمان تجارت جهانی تخمین می زند که این بیماری همه گیر باعث می شود تجارت جهانی به کاهش بین 13 و 32 درصد است. این مقدار به یک تجارت رکود بیش از آن ناشی از بحران مالی جهانی و 2003 سارس بیماری همه گیر.

کاهش در تجارت جهانی می تواند اثرات منفی بر ثبات مالی در حال حاضر از لحاظ اقتصادی آسیب پذیر کشور را ترک و کشورهای کوچک است که به شدت متکی به تجارت با کاهش درآمد. این COVID-19 همه گیر است بنابراین لازم است یک گام در زیرساخت های فن آوری برای اطمینان از ادامه بهره وری از معاملات مالی و کمک به کشورها در حفظ و تجارت است.

روشن است که جهان نیاز به با هم عمل می کنند برای کاهش اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب