بوریس جانسون سه مظنون لوله های بدون راننده قطار ایده

Chakrit Yenti / Shutterstock.com لوله های بدون راننده قطار باید یک بیماری از هر آینده بودجه دولت برای حمل و نق

توسط AKHSHIJNEWS در 17 تیر 1399

Chakrit Yenti / Shutterstock.com

لوله های بدون راننده قطار باید یک بیماری از هر آینده بودجه دولت برای حمل و نقل برای لندن بوریس جانسون گفته است.

نخست وزیر, نظر در سفر به یک راه آهن تسهیلات ساخت در غرب ایالت یورکشایر درشمال انگلستان شده اند به شدت انتقاد توسط راه آهن کارگری که گفت: این امر می تواند خطرناک به کار قطار در مترو لندن بدون روت عضو از کارکنان.

در مارس TfL امن £1.6 میلیارد اضطراری نجات برای حفظ لندن زیرزمینی و اتوبوس خدمات در حال اجرا و تا ماه سپتامبر پس از آنها تا به حال تجربه کاهش در تقاضا با توجه به مستند.

اما صحبت کردن در یک رویداد مطبوعاتی در روز گذشته (6 جولای) جانسون گفت: او می خواست TfL به استفاده از فن آوری و نوآوری – تکرار پیش بینی ها در مورد معرفی بدون راننده قطار ساخته شده در حالی که او شهردار لندن.

"شما می توانید اجرا کنید این قطار بدون نیاز به کسی به نشستن در کابین راننده تمام وقت" گفت جانسون.

"پس من چه خواهد بود گفت: به لندن مقامات حمل و نقل است که اجازه می دهد تا استفاده از این فن آوری جهش رو به جلو بیایید بود که زندانیان از اتحادیه های کارگری هر بیشتر اجازه رفتن به بدون راننده قطار و اجازه دهید که یک وضعیت بودجه حل و فصل برای حمل و نقل برای لندن این پاییز."

اما میک Whelan, دبیر کل از Aslef اتحادیه گفت: بدون راننده قطار بودند "به سادگی قابل دوام نیست" در مترو لندن.

"این امر می تواند امن برای اجرای خدمات بدون روت عضو هیات پردازنده در موارد اضطراری. حتی Docklands نور راه آهن بود که هدف ساخته شده بود بدون راننده, است که کارکنان با یک قطار کاپیتان است که قادر به رانندگی قطار, اگر لازم است," او گفت:.

"رانندگان قطار در مترو لندن همچنان به کار در سراسر این بیماری همه گیر به مطمئن شوید که همکار کلید کارگران می توانند به کار و بازگشت. در حال حاضر کسانی که همان کارگران هستند که تحت درمان با تحقیر و گفت آنها مورد نیاز نیست."

میک لینچ ارشد دستیار دبیر کل در RMT گفت جانسون نیاز به "گرفتن" در چالش های بخش حمل و نقل مواجه شد به عنوان مستند کرد و گفت: بخش امنیتی مورد نیاز از بودجه خدمات و مشاغل.

"این ظالمانه است برای بوریس جانسون به چرخ کردن خطرناک مزخرف بدون راننده قطار را به عنوان یک وضعیت اضطراری Covid-19 بودجه حمل و نقل برای لندن. این نوع ارزان سیاسی کاری که مشخصه زمان خود به عنوان شهردار و ما را امیدوار او رشد خواهد بود در حال حاضر."

منابع انسانی نقش در سفر و حمل و نقل در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR نقش در سفر و حمل و نقل بخش



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب