رو به جلو کردند انعطاف پذیری و گسترش حمایت مالی نمایندگان مجلس گفت

شاتر اگر توده موانعی هستند اجتناب شود و انعطاف پذیری در طرح کردند که باید رو به جلو آورده دیر و کسب و کار بیشت

توسط AKHSHIJNEWS در 25 اردیبهشت 1399

شاتر

اگر توده موانعی هستند اجتناب شود و انعطاف پذیری در طرح کردند که باید رو به جلو آورده دیر و کسب و کار بیشتر نیاز دارند حمایت مالی یک گروه از نمایندگان مجلس گفته شده است.

ارائه شواهد به یک کسب و کار, شرکت های صنعتی و استراتژی کمیته شنیدن این صبح TUC معاون دبیر کل پل نواک پیشنهاد تعدادی از سازمانهای بود "شروع به پریدن تفنگ" بر موانعی است که می تواند اجتناب شده است حال افزایش انعطاف پذیری در Coronavirus کار احتباس طرح معرفی شده هر چه زودتر.

در روز سه شنبه صدراعظم Rishi Sunak اعلام کرد که این طرح می توان توسعه یافته تا پایان ماه اکتبر. از ماه اوت شرکت به ارمغان بیاورد کارکنان به کار پاره وقت اما کارفرمایان را برای به اشتراک گذاشتن هزینه.

اما نواک گفت: آوردن رو به جلو برخی از این انعطاف پذیری را جلوگیری از "عواقب ناخواسته" مانند زوائد آن و صرفه جویی در پول برای پرداخت کننده مالیات.

Tej Parikh اقتصاددان ارشد در موسسه مدیران توافق وجود دارد نیاز به انعطاف پذیری بیشتری به مردم می خواست برای بازگشت به کار که در آن ممکن است.

"[کارفرمایان] نیاز به قادر به آوردن گروه های مختلف کارکنان چه که جلوی کارکنان و یا به دفتر کارکنان بسیار به سرعت و در حال حاضر وجود دارد سه هفته حداقل دوره کردند... که واقعا به کسب و کار انعطاف پذیری را به کارکنان راه آنها نیاز به," او گفت:.

نواک گفت: "من می دانم که یک کارفرمای بزرگ که در آن کارکنان می کردند [و] آنها تا به حال به در آژانس کارگران به کارخانه آماده [برای بازگشت به کار] از آنجا که کارکنان که در کردند نمی توانند انجام هر کار در همه."

نواک همچنین ادعا کرد که بسیاری از کارگران که او فکر کرد که باید واجد شرایط دریافت کردند شدند "افتادن بین ترک" در این طرح از جمله آژانس کارگران و کسانی که در صفر-ساعت قرارداد.

به منظور جلوگیری از افزونگی به ویژه هنگامی که کارفرمایان خواسته را انتخاب کنید تا برخی از لایحه دستمزد برای furloughed کارکنان از ماه اوت Parikh به نام برای ادامه حمایت مالی است که تا به حال ارائه شده به کارفرمایان – از جمله وام, کمک های مالی و کسب و کار نرخ تعلیق.

"آنها هنوز در تلاش برای مدیریت از سقوط از coronavirus بنابراین هر گونه حمایت از آنها می توانید... کمک خواهد کرد که آنها را" او گفت:.

"کار احتباس طرح پسوند خوش است اما گام بعدی این است که... کار با کسب و کار برای کمک به آنها را به طور کامل درک چه مقدار از آنها خواسته خواهد شد که برای قرار دادن به جلو است. زیرا در این مرحله اگر تقاضا و درآمد نیست برداشت شما نمی خواهید به افزایش هزینه های کسب و کار."

Parikh گفت: 40 درصد از IoD عضو می خواستم برای دیدن بیشتر مالیات امداد و پشتیبانی به عنوان "بسیاری از کسب و کار مواجه می شود خود را به شدید ترین cashflow و نقدینگی چالش ها".

کاهش مالیات برای کمک به افراد آموزش مجدد در حالی که در کردند ممکن است کمک به جلوگیری از جرم از دست دادن شغل به خصوص در بخش در حال حاضر تعطیل به دلیل مستند.

"[ما] باید نگاه سرمایه گذاری مشوق [یا] برای حمایت از کارگران در آینده و یا برای سرمایه گذاری در چیزهایی مانند تکنولوژی و اتوماسیون" اضافه شده Parikh.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب